Dit vergeef ik je nog altijd niet "Ik wil ECHT niet in beeld blablabla" om vervolgens mijn roem af te pakkenquote:
Volgens mij kan die roem je gestolen worden, maar had jij op zijn schouder willen leunen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vergeef ik je nog altijd niet "Ik wil ECHT niet in beeld blablabla" om vervolgens mijn roem af te pakken
nee helemaal niet eigenlijkquote:
Heb je daar ook een foto van?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mee eens.
Moest er een keer van overgeven.
Nee toch niet. Ik ben gewoon echt zo ijdel en zag deze kans hardhandig door de neus geboord zien worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij kan die roem je gestolen worden, maar had jij op zijn schouder willen leunen.
Sof valt wel op zwarte pietquote:
Nee, want ik was toen een kleine jongen.quote:
Ik ben eigenlijk ook erg ijdel, daarom had ik mijn mooiste baret uit de kast getrokken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee toch niet. Ik ben gewoon echt zo ijdel en zag deze kans hardhandig door de neus geboord zien worden.
Uhhhhquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Raszuiverheid
Zeg nee tegen halfbloedjes.
Prima.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe was het bij de winkel?
Gaat het over white cis scum?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
http://streamonline.me/so(...)-cissy/#.VDaK5vl_u2Y
@Kaneelstokje
Yep.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat het over white cis scum?
Dan zal ik die vanavond lekker kijken.
Die site zit wel vol met crap.quote:
Link van die andere site? Ik wilde ook zo gaan kijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die site zit wel vol met crap.
Ik kijk het wel elders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |