Maar jullie wonen helemaal niet in hetzelfde deel van Groningen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon heeft altijd haast terwijl ik er rustig aan doe. En ik wil niet met hem gezien worden, dus dit gaat sowieso niet werken.
Nu kunnen we boer zoekt man beginnenquote:
We hadden vanmorgen college bij Zernike.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar jullie wonen helemaal niet in hetzelfde deel van Groningen.
Misschien fietste hij wel door jouw buurt omdat hij je mist
Hm, en jullie hadden toch ook al een afspraak gemaakt, totdat hij op het laatste moment terug krabbelde?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hadden vanmorgen college bij Zernike.En we moesten terug naar Harmonie.
Inderdaad. Hij wilde vanavond serieus met me praten, maar later zag hij in dat hij dat zei voor aandacht en wist die niks te mededelen. Ernstig he? Zo mijn tijd verspillen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hm, en jullie hadden toch ook al een afspraak gemaakt, totdat hij op het laatste moment terug krabbelde?
Je bent zelf een twinkquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arie kan over jou tien afleveringen maken.
Moest lachen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snickers>>>>>twixquote:
Op de laatste plaats. Kokosquote:
Nog meer camera timequote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |