Yup.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:56 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al op het duitse nieuws gezien. Wat mij zorgen baart is dat ze de vluchtelingen hier willen opvangen. Rond mijn pensioenleefttijd zal dan een nog grotere volgende generatie van kansloze/gefrustreerde jeugd gaan rellen en extremisme aanhangen. We leren blijkbaar niets van ons verleden. Zie het verband met de opkomst van de nazi´s door kansloze/gefrusrtreerde duitse jeugd.
Zou goed zijn als dit snel in praktijk gebracht gaat worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:58 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.cnnturk.com/ha(...)yeni-tezkere-onerisi
Turkse oppositieleider Kılıçdaroğlu (CHP) roept de regering op om aan de bufferzone te werken met het doel Kobane te verschonen van de ISIS-terroristen en de ISIS-dreiging aan de Turkse grens te stoppen om vervolgens weer zo snel mogelijk terug te trekken wanneer hieraan is voldaan.
Helaas zal Erdogan er een andere mening over toegedaan zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:58 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.cnnturk.com/ha(...)yeni-tezkere-onerisi
Turkse oppositieleider Kılıçdaroğlu (CHP) roept de regering op om aan de bufferzone te werken met het doel Kobane te verschonen van de ISIS-terroristen en de ISIS-dreiging aan de Turkse grens te stoppen om vervolgens weer zo snel mogelijk terug te trekken wanneer hieraan is voldaan.
Erdogan wil die bufferzone ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helaas zal Erdogan er een andere mening over toegedaan zijn.
Dan had hij wel wat eerder in kunnen grijpen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Erdogan wil die bufferzone ook.
Die wacht tot alle Koerden daar weg zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dan had hij wel wat eerder in kunnen grijpen.
Die bufferzone moet er eerst komen he.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dan had hij wel wat eerder in kunnen grijpen.
Dat is mij onbekend. Voor zover mij bekend hebben heli´s een korte actieradius, vliegen laag en zijn kwetsbaarder. Dit betekend mijns inziens dat alleen vanuit Turkije inzet met heli´s een optie is als het om Kobane gaat. Mijn vermoeden is dat Turkije dit echter niet toestaat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen wel heli's inzetten en zware bombardamenten uitvoeren. Dat doen ze echter niet.
Die had er al moeten zijn. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die bufferzone moet er eerst komen he.
De rest van de NAVO landen moeten er ook akkoord mee gaan he, de VS dat sowieso wat lastig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Die had er al moeten zijn. Dat bedoel ik.
Waarom wachten tot het vervalt in een stadsoorlog met alle gevolgen van dien. Als de stad heroverd moet worden zal dit ook Turkse levens kosten. Hij had IS het onmogelijk moeten maken om de stad te betreden.
Frankrijk ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:04 schreef UpsideDown het volgende:
Bufferzone
Bijna niemand, behalve de Sultan zelf wil dat.
Men gaat sowieso geen helicopters inzetten lijkt me, daarbij is het risico op slachtoffers vrij groot.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Vrijwel onbereikbaar vanaf Kobane voor Apeches.
Frankrijk heeft alleen gezegd dat het Erdo hun zegen heeft, ze zijn zelf niet met het plan gekomen.quote:
In Irak doet men dat al.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Men gaat sowieso geen helicopters inzetten lijkt me, daarbij is het risico op slachtoffers vrij groot.
Opgezocht, iets meer dan 4000 km.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef DustPuppy het volgende:
En wat is de actieradius van een AC-130 Spectre Gunship?
Komt in praktijk op hetzelfde neer he.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:07 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Frankrijk heeft alleen gezegd dat het Erdo hun zegen heeft, ze zijn zelf niet met het plan gekomen.
Nee, meer op: het mag van ons, maar liever niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Komt in praktijk op hetzelfde neer he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |