Maar ze zijn weer uit elkaar toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
Even wat motivatie voor de singles hier
[ afbeelding ]
Sowieso kan die nooit kritisch zijn iddquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
We zijn gewoon wat kritischer dan jouw vriendin.
Waarom weet jij datquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar ze zijn weer uit elkaar toch?
Althans dat hoorde ik van een vriendin
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
We zijn gewoon wat kritischer dan jouw vriendin.
Ik moet er elke keer weer keihard om lachenquote:
Kom je ook mee in de room?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet er elke keer weer keihard om lachen
quote:
Ik wil wel met panda in een kamer jaquote:
Panda's hebben zo'n beetje het laagste libido van het hele dierenrijk, dat weet je tochquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil wel met panda in een kamer ja
Heb ik weerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Panda's hebben zo'n beetje het laagste libido van het hele dierenrijk, dat weet je toch?
Meh, niet zo zin. Sorry.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil wel met panda in een kamer ja
quote:
Morgen misschien?quote:
'misschien'.quote:
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n tampon dwars zit...
[ afbeelding ]
Slimmen valt niet mee Nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n tampon dwars zit...
[ afbeelding ]
Moguh!quote:
Ja, precies dezelfde had Domien gisteren ookquote:
SkyGodquote:
Nou nou nou.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
GODVERDOMME
DOOD AAN DEZE PLAAT!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:21 schreef Sersjee het volgende:
*schenkt Roosvicee in voor SC*
Komt wel goed, schatje...
Één JLaw voor jou.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dank
Coldplay heeft een hoop crap uitgebracht (en ja, ook goede nummers), maar dat True Love ontstijgt toch wel boven de rest (qua kutheid, ooooooooooh hoooooooooo ooooooooooooooooh Gwyneth![]()
![]()
)
Dankquote:
En wie is de gelukkige die met haar mag verkeren? Echt, Chris Martin is een lul.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DankHier word ik heel blij van
Inclusief thigh gap, niet te grote borsten en een mooie taille
Mijn posts bestaan dan ook louter uit 3fm gerelateerde onderwerpen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En wie is de gelukkige die met haar mag verkeren? Echt, Chris Martin is een lul.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En wie is de gelukkige die met haar mag verkeren? Echt, Chris Martin is een lul.
Inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
WAT??!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
pak de boot naar texel met de auto!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
Geslaagd voor m'n rijbewijs! Pak van m'n hart dit.
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
Geslaagd voor m'n rijbewijs! Pak van m'n hart dit.
Dat kost meteen weer ¤30, ik blijft wel Dagoduck hè.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pak de boot naar texel met de auto!
Gefeliciteerd gozert![]()
Thanks, denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:47 schreef Pandaplint het volgende:
Ik haal even een blikje Cola Light en ga ramen wassen
Goed album ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:01 schreef Bronson het volgende:
KLB / What has been seen cannot be unseen
Verdomme.Bedankt, nu hoef ik niet meer te lunchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Verdomme.hoe kom je aan die foto uit mijn privéarchief??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lb2, zonder twijfel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:17 schreef Bronson het volgende:
Wat een aidslunchboxen.
Lunchbox 1
Don't - Ed Sheeran
Back To Life - Soul II Soul
Lunchbox 2
Matinee - Franz Ferdinand
Prayer In C - Lily Wood And The Prick (Robin Schulz remix)And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Oh, weer een fotoloog topic. Topic nummer zoveel over die gare fotografenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bedankt, nu hoef ik niet meer te lunchen.
Zonder twijfel LB2quote:Lunchbox 1
The Fear - Ben Howard
Demons - Imagine Dragons
Lunchbox 2
Can't Hold Us - Macklemore & Ryan Lewis
Golden Brown - The Stranglers
Eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
Lunchboxen morgen
[..]
Zonder twijfel LB2
Jep, schaar jij jezelf daar ook onder hm?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh, weer een fotoloog topic. Topic nummer zoveel over die gare fotografen
Die reeks in FOT was toen wel grappig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh, weer een fotoloog topic. Topic nummer zoveel over die gare fotografen
eensch, hoewel ik Demons niet heel beroerd vind.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
Lunchboxen morgen
[..]
Zonder twijfel LB2
Maandag.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
Lunchboxen morgen
[..]
Zonder twijfel LB2
Yup. Stranglers > de rest.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
Lunchboxen morgen
[..]
Zonder twijfel LB2
Graag gedaan. Bespaar je weer op de bammetjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bedankt, nu hoef ik niet meer te lunchen.
Wat zou ik zonder jou toch moetenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Graag gedaan. Bespaar je weer op de bammetjes.
Yep:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep, schaar jij jezelf daar ook onder hm?
quote:De term fotoloog is geboren begin 2001. Telkens weer was er onduidelijkheid over wat ik nu ben. Freelance is te commercieel en hobby klinkt alsof je geen verantwoording neemt. Op een avond kwam Fred (ADHosting.nl) met een goed onderbouwde theorie. "Weet je wat jij bent, jij bent fotoloog. Een fotoloog gaat verder, daar waar het werk van de fotograaf ophoudt" zei Fred.
Toen Franz nog leuk was.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef JaneDoe het volgende:
zo! echt lang niet gehoord deze van ff
Verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Verdomme.Oogebola.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik in niveau eigenlijk weinig achteruit gegaan. Ja, derde plaat was minder en vierde ook iets minder dan de eerste 2, maar ik vind het niet vreselijk geworden ofzo. Leuk bandje blijft het.quote:
Manmanman.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:54 schreef Bronson het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_tabloid_LIVE__.html
Verdomme.
Knetters, wat een hoop vage meuk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens: Album top 100 klusje is weer gedaan
Tofquote:
quote:
Ik ben er blij mee. De man van het uzb die ik net sprak had al een goed gevoel, en ik werd meteen uitgenodigd voor een gesprekquote:
quote:
Je bedoelt dat je bijna niets kent of dat je veel wel kent maar 3x niks vindt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Knetters, wat een hoop vage meuk.
Genieten. Klem onder het bureau. Alles.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is wel een topshow voor jou vandaag.
Het zal ergens tussen die twee liggen. Gezien google is het een hoop metal.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je bijna niets kent of dat je veel wel kent maar 3x niks vindt?
Ongeveer 15 nummers zijn metal (ligt er een beetje aan wat je metal vindt. Swans wordt door lang niet iedereen als metal gezien, Earth evenmin). Naast die 15 zijn er nog een paar dingen die live wel heel hard spelen (Mogwai, My Bloody Valentine) maar die op plaat echt geen metal zijn. En dan nog 2 of 3 noiseplaten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het zal ergens tussen die twee liggen. Gezien google is het een hoop metal.
En daar ben ik nou niet erg fan van.
Juist, en dan zijn er nog genoeg platen die ik er ook in zou zetten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ongeveer 15 nummers zijn metal (ligt er een beetje aan wat je metal vindt. Swans wordt door lang niet iedereen als metal gezien, Earth evenmin). Naast die 15 zijn er nog een paar dingen die live wel heel hard spelen (Mogwai, My Bloody Valentine) maar die op plaat echt geen metal zijn. En dan nog 2 of 3 noiseplaten.
Maar dat is ongeveer 1/4 van de lijst ofzoTikt dus inderdaad wel aan.
Zoals de Smashing Pumpkins natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Juist, en dan zijn er nog genoeg platen die ik er ook in zou zetten.
Verdomme. Ik zou ze in kliko zetten ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals de Smashing Pumpkins natuurlijk.
Minthy vind dit niet leuk.quote:
23 februariquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:09 schreef Pandaplint het volgende:
Veel Black Keys vandaag. Binnenkort weer een concertje?
Ghostbusters zijn ultieme bazenfilms. In deze 4K master editie worden die heerlijke slechte special effects nog bazigerquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ghostbusters zijn ultieme bazenfilms. In deze 4K master editie worden die heerlijke slechte special effects nog baziger
DO NOT CROSS THE BEAMS!!!1!!!1111
ze zit hem anders altijd wel te verdedigenquote:
Ik doelde dan ook op de 'jammer'.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zit hem anders altijd wel te verdedigen
Ik geloof dat ik jaloe-ziequote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zit hem anders altijd wel te verdedigen
Ik zou er geen problemen mee hebben.quote:
Kendrick Lamar.quote:
Goed.quote:
Ghostbusters! Hmmm, ik zie dat er een kijkwijzeraanduiding van 12 op staat. Nou, ik heb 'em met m'n broertje in de bios gezien en toen waren we resp. 3 en 5 jaar jonger dan dat. Bij wie kan ik een schadeclaim indienen voor alle verloren nachten slaap en dat eeuwig durende trauma?!quote:
Die 'wedstrijd' wordt met het jaar lachwekkender.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Finalisten Gouden RadioRing: Echte Jannen, Armin van Buren en Rick in de morgen.
Dat is de britse aanduiding hequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ghostbusters! Hmmm, ik zie dat er een kijkwijzeraanduiding van 12 op staat. Nou, ik heb 'em met m'n broertje in de bios gezien en toen waren we resp. 3 en 5 jaar jonger dan dat. Bij wie kan ik een schadeclaim indienen voor alle verloren nachten slaap en dat eeuwig durende trauma?!
Geen smartengeld dus. Fuck.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is de britse aanduiding he
Dat is hier AL, volgens mij
Alle goede programma's hebben al een ster. Het is geen TV waar elk jaar een berg nieuwe programma's bijkomen. En waar is Open Radio?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die 'wedstrijd' wordt met het jaar lachwekkender.
Een radioring bedoel je?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Alle goede programma's hebben al een ster. Het is geen TV waar elk jaar een berg nieuwe programma's bijkomen. En waar is Open Radio?
Klopt. De laatste was in 2012. De volgende 3fm programma's hebben hem gewonnen:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En in jáááren geen 3FM programma. Maar ja, bijna elk programma heeft er al een.
Ja, offer jij je op?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:49 schreef minthy het volgende:
Ik heb net een Milka Muffin op. Getver wat smerig, mocht je ze in huis hebben gehaald dan breng ze maar uit voorzorg hier heen.
Met liefde. Ik zou niet willen dat iemand iets ranzigs zou eten natuurlijk.quote:
geen 3FM programma genomineerdtwitter:radiofreak twitterde op donderdag 09-10-2014 om 19:06:03A State of trance, Echte Jannen en Rick in de morgen genomineerd voor Gouden RadioRing http://t.co/mWtpOm4TVC reageer retweet
Rick in de morgenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:05 schreef Evertjan het volgende:
geen 3FM programma genomineerdtwitter:radiofreak twitterde op donderdag 09-10-2014 om 19:06:03A State of trance, Echte Jannen en Rick in de morgen genomineerd voor Gouden RadioRing http://t.co/mWtpOm4TVC reageer retweet
![]()
ik gok op Echte Jannen als eindwinnaarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rick in de morgen
Die wordt dan dus volgend jaar eventueel ontslagen
Rickie van V is nooit een slanke den geweest hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik gok op Echte Jannen als eindwinnaar
en het is tegenwoordig Dick in de morgen gezien de lichaamsopvang van Rick van V.
laatste jaren is hij wel vies dik gewordenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rickie van V is nooit een slanke den geweest hoor
Inderdaad. Het gaat nu over het tweede album. Ik heb dat album meerdere keren moeten luisteren voordat ik hem begon te waarderen.quote:
quote:
quote:
is dat een beetje te hachelen? ik neem tenminste aan dat je die diepvriesdingen van Dr OEtker of Mora ofzo bedoelt?quote:
Ja die idd en ze zijn goed binnen te houden alleen is het wel een tussendoortjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dat een beetje te hachelen? ik neem tenminste aan dat je die diepvriesdingen van Dr OEtker of Mora ofzo bedoelt?
Dat snap ik ook niet nee. Dubbel het weer doen ook nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom doet de ene nieuwslezer nog wel het weer (nogmaals) op het einde en de ander niet?
quote:
quote:
tussendoortje is prima. straks ff in de supermarche kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja die idd en ze zijn goed binnen te houden alleen is het wel een tussendoortje
met het grootste kutnummer dat ze gemaakt hebbenquote:
Ze draaien ook echt nooit wat anders van ze iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
met het grootste kutnummer dat ze gemaakt hebben
soms draaien ze Epic, en dat is het geloof ik wel ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze draaien ook echt nooit wat anders van ze idd
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:58 schreef Bronson het volgende:
http://instagram.com/2yungkings/
Verdomme.
was ik niet van plan vandaagquote:
vanwege mijjn lasagnaopmerkingquote:
12:32| Damien Rice - I Don't Want To Change Youquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
vanwege mijjn lasagnaopmerking
Zo maar per ongeluk dat hij tussendoor komt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:37 schreef Pandaplint het volgende:
Fuck, zondag 4mijl van Groningen lopen
Daar had ik niet op gerekend
Balenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:37 schreef Pandaplint het volgende:
wat deed hijquote:
Fred houdt wel van kunst trouwens. Helaas het gratis met-Kx-naar-het-Rijks gemist met hem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef ddx het volgende:
Claudia, ze kwam niet op een naam van iemand die in Rijksmuseum was.
En Fred bedacht ter plekke een naam van iemand zoal alleen Fred dat kan
Halfuurtje lopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:37 schreef Pandaplint het volgende:
Gisteravond voor het eerst gekeken met welk tempo ik die 4mijl kan lopen. 30:43. Dus je zit aardig goedquote:
Yep. Een vriendin had een uitvaller in haar bedrijfsteamquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo maar per ongeluk dat hij tussendoor komt?
Goede muziek na Dotanquote:
Ik snap er geen anus van... en ik ben nog wel een tekstenmanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Come out while the rain is gone
Slow down breathing on your road
And the world keeps spinning around while we dive in it
And the world is bringing us down leaving marks on our skin
Cold wind beneath our wings
Bracing out till we let it in
Don't we all fall
Don't we all fall
Chasing lights of the dying limbs
Change will come if we don't begin
Don't we all fall
Don't we all fall