Beetje respect voor aids aubquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:04 schreef Zeetakje het volgende:
Potverdikkie, wat trek je me daar voor aids uit het archief dan?
Goeie visquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje respect voor aids aub
[ afbeelding ]
ONZ niet dat ik weet, FOT zou zomaar kunnen. Daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar liep toch in ONZ of FOT een hele reeks over? Allemaal van die genante foto's gemaakt door aftandse fotografen.
ONZ / Iemand model geweest voor deze fotografen? en verderquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar liep toch in ONZ of FOT een hele reeks over? Allemaal van die genante foto's gemaakt door aftandse fotografen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ONZ / Iemand model geweest voor deze fotografen? en verder
Viezerik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is er een
[ afbeelding ]
dat lekkere mokkel is m'n zus
En wie zijn die 2 rechter dames dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is er een
[ afbeelding ]
dat lekkere mokkel is m'n zus
Juistquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ONZ / Iemand model geweest voor deze fotografen? en verder
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Juist.
Iedereen is weleens gênant op de foto gegaan tijdens een dronken bezigheid, maar dat je volstrekt nuchter en uiterst serieus zo op de foto gaat met het idee een leuk kiekje te maken.
Zoveel wansmaak kan ik met mijn verstand niet bij.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
Even wat voorbeeldpareltjes:
[ afbeelding ]
Hij met zijn moeder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:11 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
En wie zijn die 2 rechter dames dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |