Maar ze zijn weer uit elkaar toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
Even wat motivatie voor de singles hier
[ afbeelding ]
Sowieso kan die nooit kritisch zijn iddquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
We zijn gewoon wat kritischer dan jouw vriendin.
Waarom weet jij datquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar ze zijn weer uit elkaar toch?
Althans dat hoorde ik van een vriendin
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
We zijn gewoon wat kritischer dan jouw vriendin.
Ik moet er elke keer weer keihard om lachenquote:
Kom je ook mee in de room?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet er elke keer weer keihard om lachen
quote:
Ik wil wel met panda in een kamer jaquote:
Panda's hebben zo'n beetje het laagste libido van het hele dierenrijk, dat weet je tochquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil wel met panda in een kamer ja
Heb ik weerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Panda's hebben zo'n beetje het laagste libido van het hele dierenrijk, dat weet je toch?
Meh, niet zo zin. Sorry.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil wel met panda in een kamer ja
quote:
Morgen misschien?quote:
'misschien'.quote:
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n tampon dwars zit...
[ afbeelding ]
Slimmen valt niet mee Nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n tampon dwars zit...
[ afbeelding ]
Moguh!quote:
Ja, precies dezelfde had Domien gisteren ookquote:
SkyGodquote:
Nou nou nou.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
GODVERDOMME
DOOD AAN DEZE PLAAT!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:21 schreef Sersjee het volgende:
*schenkt Roosvicee in voor SC*
Komt wel goed, schatje...
Één JLaw voor jou.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dank
Coldplay heeft een hoop crap uitgebracht (en ja, ook goede nummers), maar dat True Love ontstijgt toch wel boven de rest (qua kutheid, ooooooooooh hoooooooooo ooooooooooooooooh Gwyneth![]()
![]()
)
Dankquote:
En wie is de gelukkige die met haar mag verkeren? Echt, Chris Martin is een lul.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DankHier word ik heel blij van
Inclusief thigh gap, niet te grote borsten en een mooie taille
Mijn posts bestaan dan ook louter uit 3fm gerelateerde onderwerpen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En wie is de gelukkige die met haar mag verkeren? Echt, Chris Martin is een lul.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En wie is de gelukkige die met haar mag verkeren? Echt, Chris Martin is een lul.
Inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
WAT??!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
pak de boot naar texel met de auto!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
Geslaagd voor m'n rijbewijs! Pak van m'n hart dit.
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
Geslaagd voor m'n rijbewijs! Pak van m'n hart dit.
Dat kost meteen weer ¤30, ik blijft wel Dagoduck hè.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pak de boot naar texel met de auto!
Gefeliciteerd gozert![]()
Thanks, denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:47 schreef Pandaplint het volgende:
Ik haal even een blikje Cola Light en ga ramen wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |