LIF / De keerzijde van Primarkquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er is toch een anti primark topic? Waarom wordt dan nog steeds hier die discussie gevoerd?
Het geeft geen steun, bandjes snijden en het zit lelijk onder een topje. Gewoon een goede kopen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Is er iemand die ervaring heeft met de kwaliteit van de BH's? De grotere maten (vanaf E) bedoel ik dan.
Liggen de beugels er snel uit of valt het mee?
Ik heb geen grote maten vanaf E gezien? Vond ik juist zo jammer, maar had ook niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Is er iemand die ervaring heeft met de kwaliteit van de BH's? De grotere maten (vanaf E) bedoel ik dan.
In Arnhem hebben ze die wel, nog redelijk leuke.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb geen grote maten vanaf E gezien? Vond ik juist zo jammer, maar had ook niet anders verwacht.
I see your point, en er lopen inderdaad veel dames rond in te kleine bh's, dat klopt. Naast dat het me oncomfortabel lijkt is het ook nog eens lelijk om te zien overigens..quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Beha's moet je gewoon goede van kopen ja, en laat je ook aanmeten voor de échte cupmaat als je gezegend bent i.p.v. dat je wordt geforceerd naar een D-cupmaat omdat de winkel niet groter heeft.
Soms heb je juist 32F i.p.v. 36DD enzo.
www.reddit.com/r/abrathatfits
Dit en ik vind de maat ook niet kloppen met de werkelijkheidquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het geeft geen steun, bandjes snijden en het zit lelijk onder een topje. Gewoon een goede kopen.
Ik heb tig bh's liggen van de Primark en dat is een grotere maat dan E. Ik vind ze prima zitten, ik heb de standaard t-shirt bh's (gewoon voorgevormde), zonder fratsels.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Ooit een BH van Primadonna twist aangehad?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:52 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb tig bh's liggen van de Primark en dat is een grotere maat dan E. Ik vind ze prima zitten, ik heb de standaard t-shirt bh's (gewoon voorgevormde), zonder fratsels.
Thank you, dan ga ik het ook proberenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:52 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb tig bh's liggen van de Primark en dat is een grotere maat dan E. Ik vind ze prima zitten, ik heb de standaard t-shirt bh's (gewoon voorgevormde), zonder fratsels.
Nope, maar heb wel een aantal bh's van Victoria's Secret, zitten anders, maar dat maakt de Primark BH niet per definitie slecht.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ooit een BH van Primadonna twist aangehad?
Ik heb twee jaar geleden hakken gekocht bij de Primark, waardeloos. Kostte gelukkig maar 15 euro maar die dingen zijn niet te dragen omdat het gedeelte bij de tenen niet goed ontworpen is. Met hakken van de van Haren heb ik zelfs geen last hiervan? Ik heb makkelijke voeten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja ik heb misschien wel 30 paar schoenen. Variërend van de van haren tot Christofoli enz. Maar de schoenen van de primark zien er alleen al uit alsof ze ieder moment uit elkaar kunnen donderen. Ook al zijn ze dan maar ¤4,- vind kj dat nog zonde van mijn geld.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel krijg het niet helemaal goed omschreven. Voordat je zo denkt dat ik een verwende feeks ben ofzo want zo is echt niet bedoeld.
En heb je hem al gezien?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:15 schreef laziness het volgende:
De rok met tweetprint klinkt als iets wat ik ook eens moet gaan bekijken
quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:02 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Primark komt in Groningen.
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=143008
Mijn vriendin wilde die bh ook halen, heb je nog een foto van de pasvorm? Op jezelf bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef Rozekwarts het volgende:
Nou de buit is weer binnen, heb me beperkt tot noodzakelijke dingen.
Wilde eigenlijk gaan voor een feestjurkje, maar vond er niks leuks bij hangen![]()
Uiteindelijk bij een andere winkel wel gevonden.
[ afbeelding ]
Lading strings, zonnebril, chill broek en een sport hoodie in knal roze.
En toch een BH, extra plunge met een fluwelen motiefje. Ben benieuwd hoe lang hij goed blijft, hij zit wel erg fijn.![]()
Oh en sokken met een hondje als cadeautje.
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mijn vriendin wilde die bh ook halen, heb je nog een foto van de pasvorm? Op jezelf bijvoorbeeld.
neequote:Op woensdag 24 december 2014 02:19 schreef naiipajiiau het volgende:
Heefy Primark eigenlijk een webshop?
[..]
Mijn vriendin wilde die bh ook halen, heb je nog een foto van de pasvorm? Op jezelf bijvoorbeeld.
[..]
... wat een moeite voor wat, een 10tje retour?quote:Op zondag 28 december 2014 12:55 schreef Jiang153 het volgende:
Dalijk op goede zegen nogmaals die colbert proberen terug te brengen nadat ik het op eigen kosten naar de stomerij heb gebracht, maar dit keer heb ik alvast foto's gemaakt voordat ze er weer op gaan tekenen en mij de schuld geven
Of ze naaien me omdat de zakjes niet dicht zijn
Toch wel 40quote:Op zondag 28 december 2014 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
... wat een moeite voor wat, een 10tje retour?
Okay, dat is inderdaad wel zonde dan. Maar goed, als je kijkt naar de tijd en moeite die je er nu in steekt en de kosten van de stomerij, is het misschien niet allemaal waard.quote:Op zondag 28 december 2014 12:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Toch wel 40
Beter als dat ik het had verbrand en op facebook ging zetten
Heb het alleen naar de stomerij gebracht die het weer voor 8 euro schoongemaakt heeftquote:Op zondag 28 december 2014 13:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay, dat is inderdaad wel zonde dan. Maar goed, als je kijkt naar de tijd en moeite die je er nu in steekt en de kosten van de stomerij, is het misschien niet allemaal waard.
Ja, je bent dus al naar de stomerij geweest, nu moet je weer terug naar de winkel, het kost je energie want je bent enorm gefrustreerd.quote:Op zondag 28 december 2014 13:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb het alleen naar de stomerij gebracht die het weer voor 8 euro schoongemaakt heeft
Sowieso ben ik best pissig omdat zij er extra op gaan tekenen en dan de schuld op mij schuiven, dus nee voortaan betaal ik liever meer en skip deze kut winkel
Locatie Rotterdam-Zuid dan een en al criminele activiteiten
Yaaaay!quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:02 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Primark komt in Groningen.
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=143008
Is geluktquote:Op zondag 28 december 2014 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, je bent dus al naar de stomerij geweest, nu moet je weer terug naar de winkel, het kost je energie want je bent enorm gefrustreerd.
Overigens heb ik echt nog nooit iets gehad met de klantenservice, breng ook vaak iets terug omdat ik niet in de winkel pas. Maar controleer uiteraard wel goed mijn aankopen voordat ik het meeneem...
Best klein, de gemiddelde Primark is zo'n 3x groter dan het pand boven de Mediamarkt. Gaan nu ook al geruchten dat de Mediamarkt er weg gaat omdat 1 filiaal wel genoeg zou zijn in Groningen en dat Primark dan die ruimte erbij krijgt. Maar of dat gerucht klopt weet niemand,quote:Op zondag 28 december 2014 15:13 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Yaaaay!Kan me de ruimte alleen nog niet echt voorstellen. Boven de Mediamarkt...
Ja precies! Hmm.. dat zou logischer zijn. Het is dat ik ben verhuisd, anders had ik er echt op een steenworp vanaf gewoondquote:Op zondag 28 december 2014 17:34 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Best klein, de gemiddelde Primark is zo'n 3x groter dan het pand boven de Mediamarkt. Gaan nu ook al geruchten dat de Mediamarkt er weg gaat omdat 1 filiaal wel genoeg zou zijn in Groningen en dat Primark dan die ruimte erbij krijgt. Maar of dat gerucht klopt weet niemand,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |