abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145332169

Primark

quote:
'Primark naar Damrak Amsterdam'

De Ierse modeketen Primark gaat een pand delen met C&A aan het Amsterdamse Damrak. Dat schrijft RetailActueel. Ook de ondernemersvereniging Damrak-Beursplein schrijft in een nieuwsbrief over de komst van de budgetketen naar Amsterdam.

In het bouwwerk waar nu C&A is gevestigd gaat volgens de ondernemersvereniging een ingrijpende verbouwing plaatsvinden. Het huidige pand gaat verdwijnen en wordt opnieuw gebouwd.

In het nieuwe pand zal C&A terugkeren. Een groot deel zal echter in beslag worden genomen door de winkelketen Primark, schrijft de vereniging. Volgens Retailacuteel gaat het om een winkelruimte van 20.000 vierkante meter, voor beide bedrijven, verdeeld over zes verdiepingen.

Vastgoedvermogensbeheerder Bouwinvest en projectontwikkelaar Top Vastgoed schrijven dat de bouwwerkzaamheden aan de Nieuwendijk in oktober zullen starten. Het Damrak wordt vanaf begin 2014 onder handen genomen. De bouwtijd is vermoedelijk anderhalf jaar. Wanneer Primark precies de deuren gaat openen is nog niet bekend. De winkelketen zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
bron
pi_145332225
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:25 schreef Mylene het volgende:
Er is een apart topic geopend over de handelwijze en uitbuiting van werknemers door Primark. Ondanks meerdere verzoeken om deze reeks niet te laten verzanden in deze discussie is er voor deze weg te kiezen.

LIF / De keerziijde van Primark
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2014 @ 15:58:53 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145332977
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
En daarbij een discussieforum is pas echt interessant wanneer mensen zich niet gedragen als een One Trick Pony. Standaard dezelfde mededelingen (waarvan overigens door een mod al eens aangegeven is, dat het zo wel goed genoeg geweest is, maar waar niks op uitgedaan wordt) lokken bovenstaande reacties uit.
Ok, steeds dezelfde stellingen herhalen voegt inderdaad niets toe.
Ik vraag me nu alleen wel af waar dit topic dan wél voor is. Opsommen wat er allemaal te koop is? Delen wat er in de aanbieding of opruiming is? Daarvoor zijn er toch reclamefolders? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2014 @ 16:00:14 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145333034
Nou ja, ik kreeg toch vooral een Wibra XXL of Zeeman XXL gevoel van de Primark.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_145333045
quote:
99s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:58 schreef Cynix ® het volgende:

Ik vraag me nu alleen wel af waar dit topic dan wél voor is. Opsommen wat er allemaal te koop is? Delen wat er in de aanbieding of opruiming is? Daarvoor zijn er toch reclamefolders? :?
Nou, ik heb zeer recent wel geleerd dat er kennelijk mensen in NL zijn die in een dierenonsie op de bank willen zitten... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145336593
quote:
99s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:58 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waar het om ging is om wat er ook te vertellen was, altijd wel een zekere user met een usernaam van twee letters en een cijfer was die weer zijn zelfde verhaaltje begon af te steken. Het ging er niet om dat men niet negatief mocht zijn over specifieke producten of wat dan ook, het ging om die ellenlange discussie.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:45:35 #7
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_145340395
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je kan toch ook lekker warm op de bank zitten zonder er bespottelijk (met alle respect, wat ik op de plaatjes zie bij google kan ik niet anders omschrijven) uit te zien?

Wat is de meerwaarde van jezelf als konijn oid verkleden?
Ik vind ze er grappig uit zien, en het zit relaxed, zo'n pak. Overigens is die van mij donkerblauw met roze katten. Mijn dierenversie had ik op de gok gekocht maar die was te klein. Het is ook bespottelijk, dat maakt het juist zo leuk :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_145341844
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waar het om ging is om wat er ook te vertellen was, altijd wel een zekere user met een usernaam van twee letters en een cijfer was die weer zijn zelfde verhaaltje begon af te steken. Het ging er niet om dat men niet negatief mocht zijn over specifieke producten of wat dan ook, het ging om die ellenlange discussie.
Voor een discussie zijn minimaal 2 users nodig...
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:26:39 #9
277627 Seven.
We are Borg.
pi_145348596
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, ik heb zeer recent wel geleerd dat er kennelijk mensen in NL zijn die in een dierenonsie op de bank willen zitten... ;)
Ik ben er een van!
Resistance is futile.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:27:42 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_145348658
quote:
17s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik vind ze er grappig uit zien, en het zit relaxed, zo'n pak. Overigens is die van mij donkerblauw met roze katten. Mijn dierenversie had ik op de gok gekocht maar die was te klein. Het is ook bespottelijk, dat maakt het juist zo leuk :P.
Bwehehe, ik heb een lichtgrijze/lichtroze panterprint. Met oren natuurlijk!
Resistance is futile.
pi_145579318
Prijzen ze in Nijmegen nu meer kleding af nu de Primark in Arnhem open is?
  woensdag 15 oktober 2014 @ 22:39:45 #12
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_145586787
Half november opent Primark in Rotterdam (winkelcentrum Zuidplein). Ben echt benieuwd wat voor gelkenhuis het daar wordt :')
pi_145744804
Mijn rugzak is na amper 4 maanden kapot.... rits doet 't niet meer. Tja, was ook maar 3 euro :P maar dat is wel nadeel: ergens je rits laten maken kost je zeker meer dan die 3 euro dus wat doe ik? Koop weer een nieuwe voor amper 5 euro en zo blijven ze lekker produceren want ik ga geen tas kopen van 80 euro omdat die zogenaamd langer mee zouden gaan... Dan liever 10 tassen van 5 euro die steeds een half jaar mee gaan.
pi_145745234
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef Deezertje het volgende:
Mijn rugzak is na amper 4 maanden kapot.... rits doet 't niet meer. Tja, was ook maar 3 euro :P maar dat is wel nadeel: ergens je rits laten maken kost je zeker meer dan die 3 euro dus wat doe ik? Koop weer een nieuwe voor amper 5 euro en zo blijven ze lekker produceren want ik ga geen tas kopen van 80 euro omdat die zogenaamd langer mee zouden gaan... Dan liever 10 tassen van 5 euro die steeds een half jaar mee gaan.
En ondertussen je reet afvegen met het milieu... Goed hoor!
pi_145745449
Je koopt toch dingen omdat je ze leuk vind niet omdat ze goedkoop zijn?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145745635
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je koopt toch dingen omdat je ze leuk vind niet omdat ze goedkoop zijn?
Ja. Maar hier prijzen ze heel snel al af dus dan is het leuk én goedkoop.
Maar meer mijn punt: iets repareren is bijna altijd duurder dan het nieuw kopen, zeker bij de Primark.

Ik heb ook vijf paar schoenen. Zijn allemaal rond de 4 euro. Ja, ik kan ook één paar van 20 euro kopen maar met vijf paar kan ik wel vaker afwisselen en gaan ze langer mee dan hele tijd op hetzelfde paar te lopen.
pi_145745950
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar meer mijn punt: iets repareren is bijna altijd duurder dan het nieuw kopen, zeker bij de Primark.

Ik heb ook vijf paar schoenen. Zijn allemaal rond de 4 euro. Ja, ik kan ook één paar van 20 euro kopen maar met vijf paar kan ik wel vaker afwisselen en gaan ze langer mee dan hele tijd op hetzelfde paar te lopen.
Tja ik heb misschien wel 30 paar schoenen. Variërend van de van haren tot Christofoli enz. Maar de schoenen van de primark zien er alleen al uit alsof ze ieder moment uit elkaar kunnen donderen. Ook al zijn ze dan maar ¤4,- vind kj dat nog zonde van mijn geld.

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel krijg het niet helemaal goed omschreven. Voordat je zo denkt dat ik een verwende feeks ben ofzo want zo is echt niet bedoeld.
:@
pi_145746869
quote:

Ik snap dat je meerdere schoenen wil hebben voor de afwisseling, ik heb dan ook fors meer dan 5 paar... Maar ik zou liever slechts enkele mooie dan heel veel slechte schoenen willen. Ik twijfel daarnaast of jouw voet wel goede ondersteuning krijgt voor dat geld. Kan op termijn klachten veroorzaken.
pi_145748289
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik snap dat je meerdere schoenen wil hebben voor de afwisseling, ik heb dan ook fors meer dan 5 paar... Maar ik zou liever slechts enkele mooie dan heel veel slechte schoenen willen. Ik twijfel daarnaast of jouw voet wel goede ondersteuning krijgt voor dat geld. Kan op termijn klachten veroorzaken.
De zooltjes zijn inderdaad zo versleten, maar ik loop al mijn hele leven slecht. Of het nou dure Ecco's zijn of van die prulschoenen, mijn voeten worden er denk ik niet meer beter op. Dus schoenen slijten sowieso hard bij mij, en dan liever 4 euro kwijt per maand dan schoenen van 80 euro waar je amper 2 maanden mee doet...
pi_145748495
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De zooltjes zijn inderdaad zo versleten, maar ik loop al mijn hele leven slecht. Of het nou dure Ecco's zijn of van die prulschoenen, mijn voeten worden er denk ik niet meer beter op. Dus schoenen slijten sowieso hard bij mij, en dan liever 4 euro kwijt per maand dan schoenen van 80 euro waar je amper 2 maanden mee doet...
Je kunt het wel verergeren
pi_145749275
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef Deezertje het volgende:

Als je al gevoelig bent ter zake is het helemaal belangrijk dat je goede schoenen koopt!
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:41:55 #22
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_145749458
Ik wissel mijn schoenen ook af en zorg dat ik in de meeste schoenen gewoon mijn steunzolen kan dragen. Heb dus weinig last van slechte zolen of voetenbed in schoenen :+

Afgelopen week voor het eerst in de Primark in Venlo geweest. Erg rustig, zelfs op koopavond. De zaterdag was iets drukker maar lang niet zo druk als in Eindhoven of Essen.
Heb wel weer flink ingeslagen, pyama's, sokken, sloffen, schoenen, en trui, vest en een blouse. Had ook nog een ander model blouse aangehad, waarbij maat 40 veel te groot was en 38 te klein :{ uiteraard bij het leukste model -O-

Sommige van die wintervesten vallen wel heel groot, daar kon je haast met zn tweeen in :o
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_145751346
quote:

[..]

En met die 5paar loop je ook binnen 5maanden krom?
pi_145753796
Ik moet echt ff zwarte broeken scoren bij de Primark, maar in de buurt van Utrecht zit er niet echt een op afstand waarvoor ik niet 12 euro voor de trein moet betalen. -_-'
pi_145766147
quote:
17s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet echt ff zwarte broeken scoren bij de Primark, maar in de buurt van Utrecht zit er niet echt een op afstand waarvoor ik niet 12 euro voor de trein moet betalen. -_-'
Ze zullen toch ook wel ergens in utrecht zwarte broeken verkopen lijkt mij...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')