LIF / De keerzijde van Primarkquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er is toch een anti primark topic? Waarom wordt dan nog steeds hier die discussie gevoerd?
Het geeft geen steun, bandjes snijden en het zit lelijk onder een topje. Gewoon een goede kopen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Is er iemand die ervaring heeft met de kwaliteit van de BH's? De grotere maten (vanaf E) bedoel ik dan.
Liggen de beugels er snel uit of valt het mee?
Ik heb geen grote maten vanaf E gezien? Vond ik juist zo jammer, maar had ook niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Is er iemand die ervaring heeft met de kwaliteit van de BH's? De grotere maten (vanaf E) bedoel ik dan.
In Arnhem hebben ze die wel, nog redelijk leuke.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb geen grote maten vanaf E gezien? Vond ik juist zo jammer, maar had ook niet anders verwacht.
I see your point, en er lopen inderdaad veel dames rond in te kleine bh's, dat klopt. Naast dat het me oncomfortabel lijkt is het ook nog eens lelijk om te zien overigens..quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Beha's moet je gewoon goede van kopen ja, en laat je ook aanmeten voor de échte cupmaat als je gezegend bent i.p.v. dat je wordt geforceerd naar een D-cupmaat omdat de winkel niet groter heeft.
Soms heb je juist 32F i.p.v. 36DD enzo.
www.reddit.com/r/abrathatfits
Dit en ik vind de maat ook niet kloppen met de werkelijkheidquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het geeft geen steun, bandjes snijden en het zit lelijk onder een topje. Gewoon een goede kopen.
Ik heb tig bh's liggen van de Primark en dat is een grotere maat dan E. Ik vind ze prima zitten, ik heb de standaard t-shirt bh's (gewoon voorgevormde), zonder fratsels.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Ooit een BH van Primadonna twist aangehad?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:52 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb tig bh's liggen van de Primark en dat is een grotere maat dan E. Ik vind ze prima zitten, ik heb de standaard t-shirt bh's (gewoon voorgevormde), zonder fratsels.
Thank you, dan ga ik het ook proberenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:52 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik heb tig bh's liggen van de Primark en dat is een grotere maat dan E. Ik vind ze prima zitten, ik heb de standaard t-shirt bh's (gewoon voorgevormde), zonder fratsels.
Nope, maar heb wel een aantal bh's van Victoria's Secret, zitten anders, maar dat maakt de Primark BH niet per definitie slecht.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ooit een BH van Primadonna twist aangehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |