Woensdagmiddag is kut want moeders met kinderen en tieners en blergh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga morgen naar de Primark Rotterdam Alexander, en heb vooralsnog alleen maar horrorverhalen gehoord over drukte. Wat moet ik nou verwachten, op een woensdagmiddag?
Gelijk in de ochtend gaan, voor 12en is het daar nog wel te doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmja, da's waar. Wordt het na 16-17 drukker of juist minder druk, denk je?
Ik ben al sinds woensdag geveld door de griep dus heb nog geen kans gehad om te gaan kijken voor je sorryquote:
Maakt niet uit, vind het sowieso fijn dat je wil kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben al sinds woensdag geveld door de griep dus heb nog geen kans gehad om te gaan kijken voor je sorry
2 weken geleden voor het eerst naar de Primark geweest. Ook op Alexander.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga morgen naar de Primark Rotterdam Alexander, en heb vooralsnog alleen maar horrorverhalen gehoord over drukte. Wat moet ik nou verwachten, op een woensdagmiddag?
Precies. In Ierland valt mij ook altijd op hoe slecht men gekleed is (niet iedereen natuurlijk). En primark komt daar nu eenmaal vandaan...quote:Op zondag 9 november 2014 03:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vond het vooral erg lelijk wat er verkocht werd
Het is vooral heel chaotisch, kinderwagens en gillende babies en zo. Qua rij bij de kassa etc. vond ik het doordeweeks alles meevallen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben net even geweest (en niks gekochtquote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef Danielle83 het volgende:
Vandaag ging de tweede Primark open op Zuidplein. Dranghekken en alIk wacht nog wel even met een bezoekje.
Vooral handig dat de mannenafdeling (in Enschede in ieder geval) gedeeld is met de kinderafdeling.....quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:52 schreef _Loki het volgende:
[..]
Het is vooral heel chaotisch, kinderwagens en gillende babies en zo. Qua rij bij de kassa etc. vond ik het doordeweeks alles meevallen.
Ik ben nu 2x geweest. Een keer op zondag echt megadruk en gister toen viel het mee. Ze hebben wel echt hele leuke fluffy truien dus die heb ik gister meegenomen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben net even geweest (en niks gekocht) en ik vond het reuze meevallen met de drukte.
bronquote:Mogelijk derde Primark in Rotterdam
De Ierse modeketen wil zelf niets zeggen over een derde filiaal in Rotterdam, maar projectontwikkelaar Multivastgoed heeft aan het AD laten weten dat de formule zich gaat vestigen in het toekomstige Forum Rotterdam, aan de Coolsingel. Het moet een flagshipstore worden voor de budgetketen.
In een brief aan het college van burgemeester en wethouders heeft Multivastgoed geschreven dat Primark met de flagshipstore een impuls gaat geven aan de Rotterdamse binnenstad. De vastgoedontwikkelaar zocht al geruime tijd naar een 'trekker' voor het gebouw, schrijft het AD. Wanneer de bouw van het Forum start is nog niet bekend.
Onlangs opende Primark een tweede winkel in Rotterdam, in winkelcentrum Zuidplein. De Ierse keten heeft ook een winkel aan het Poolsterplein in de stad.
Ik ga normaal naar Primark Milton Keynes, die is echt uitstekend. Enorm groot, nooit te druk, prima parkeerplaatsen (al moesten we wel in de rij laatste keer, maar kom je eenmaal op de parkeerplaats en dan binnen een minuut parkeren?!).quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:58 schreef Alcatranz. het volgende:
Van de week in de Primark in Londen geweest. Ik was er rond een uurtje of 11:00, en het was er al best druk
. Denk dat daar in de middag geen doorkomen aan is.
Welke Primark in Londen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:58 schreef Alcatranz. het volgende:
Van de week in de Primark in Londen geweest. Ik was er rond een uurtje of 11:00, en het was er al best druk
. Denk dat daar in de middag geen doorkomen aan is.
Dat is misschien wel bewust....quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:29 schreef Jelia het volgende:
Leuk een primark topic!
Ik ben echt tevreden over al m'n aankopen![]()
Heb wel het idee dat maten groot uitvallen? Draag normaal maat 42/44 boven en 40 onder maar ik pas nu ineens makkelijk in een 38?
O, zijn er meerdere dan?quote:
Ja. De juiste spiegel helpt ook. De juiste muzak. Hell, hier en daar werkt men zelfs met geuren om je te beďnvloeden...quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:45 schreef Jelia het volgende:
Zodat vrouwen zich minder dik voelen bedoel je?
Nooo shit! Maar ik had het in de ochtend drukker verwacht op de en of andere manier. Maar overal lachen om eens in een Engelse Primark te zijn geweestquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Da's ook de drukste, maar daar zit je ook in een grote winkelstraat.
Wat is daar grappig aan, anders dan dat je daar zoveel betere dingen hebt om te bekijken...quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:58 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Nooo shit! Maar ik had het in de ochtend drukker verwacht op de en of andere manier. Maar overal lachen om eens in een Engelse Primark te zijn geweest
Fuck de stad, ik ging alleen voor de Primarkquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan, anders dan dat je daar zoveel betere dingen hebt om te bekijken...
Dat snap ik, maar het is zo'n beetje het minst interessante daar in die omgeving... Dus wat iemand bezield om dan toch de primark in te gaan als hij London bezoekt zal ik niet kunnen begrijpen. Het is dezelfde troep die ze in NL hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:40 schreef Alcatranz. het volgende:
Fuck de stad, ik ging alleen voor de Primark. Tuurlijk heb ik meer gezien dan alleen de Primark.
Heb ik ook zeer zeker gedaan! Maar ik was gewoon erg benieuwd naar deze winkel. Of het qua prijs hetzelfde zou zijn etc etc.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is zo'n beetje het minst interessante daar in die omgeving... Dus wat iemand bezield om dan toch de primark in te gaan als hij London bezoekt zal ik niet kunnen begrijpen. Het is dezelfde troep die ze in NL hebben.
Er is daar genoeg in winkels te zien wat je hier niet kan kopen (ik noem maar wat: de flagship store van Vuitton op New Bond street), goede restaurants, prima uitgaansgelegenheden, bezienswaardigheden, enz.
Dan toch naar Primark is a fucking waste als je het mij vraagt. Het is zoiets als daar de McDonalds binnen lopen... Of in plaats van het theater bezoeken naar de bioscoop gaan (tenzij obscuur wat alleen daar draait natuurlijk).
Mijn mening.
Oxford Street East of West?quote:
Reageer er maar niet op... vergeefse moeite.quote:Op zondag 23 november 2014 00:47 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Heb ik ook zeer zeker gedaan! Maar ik was gewoon erg benieuwd naar deze winkel. Of het qua prijs hetzelfde zou zijn etc etc.
En daarnaast heb ik ook winkels bezocht die je niet in Nederland kunt vinden, heb ik de toerist uitgehangen, maar ook dingen die niet in "een top 10" staan.
En doorrrrrrrr.
Het is wat: vragen wat er lachen is aan een Engelse Primark... Want dat snap ik nog steeds niet. Het enige kenmerkende verschil is dat je daar in GBP afrekent.quote:Op zondag 23 november 2014 01:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Reageer er maar niet op... vergeefse moeite.
Jij bent wel heel erg gevoelig als je dit al afzeiken noemt.quote:Op zondag 23 november 2014 08:46 schreef laziness het volgende:
Er zit ook een forever21 in Amsterdam maar daarom sla ik hem bij winkelen in Londen ook niet meteen over.
Ik iriteer me echt mateloos hoe iemand die niet bij de Primark komt een topic zo kan verzieken door het bij elke gelegenheid die hij ziet af te zeiken.
Heb je echt niks beters te doen met je tijd?
Hij heeft gelijk. Het is toch echt geestelijke armoede om een Primark in het buitenland te bezoeken, terwijl er zoveel meer is om te doen.quote:Op zondag 23 november 2014 09:34 schreef laziness het volgende:
Je steekt in het primark topic een betoog af dat alles beter is dan de primark bezoeken. Really?
En was dit maar de enige keer dat je kwam zeiken
Ik zag ze daar anders ook in die bespottelijke potter shirts lopen en de rest herken ik niet als specifiek primark...quote:Op zondag 23 november 2014 09:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze verkopen in de UK sowieso niet hetzelfde als hier omdat de mode daar anders is.
Je bent niet zo goed in begrijpend lezen zie ik. Probeer het nog eens.quote:Op zondag 23 november 2014 09:34 schreef laziness het volgende:
Je steekt in het primark topic een betoog af dat alles beter is dan de primark bezoeken. Really?
Het staat mij vrij om hier te posten. Het is al schandalig dat ik hier niets meer mag zeggen over de asociale arbeidsomstandigheden, aangezien kennelijk fokkers een schuldgevoel aanpraten veel erger is dan een verergerde vorm van slavernij. Maar mijn aanwezigheid dien je gewoon te dulden.quote:En was dit maar de enige keer dat je kwam zeiken
Ik denk dat je daar wel een punt hebt: primark roept van de hoogste toren dat ze modieuze en leuke kleding verkoopt, terwijl wat ik er van zie inderdaad hetzelfde niveau heeft als alle andere ketens als zeeman en wibra...quote:Op zondag 23 november 2014 09:53 schreef Cynix ® het volgende:
Wij eten in Parijs trouwens ook regelmatig bij de Mac Donalds hoor, terwijl ik daar in Nederland ook wel eens geweest ben, dus dát snap ik dan nog wel.
Wat ik niet snap is de aanhoudende drukte bij die winkels. Ok, het is goedkoop, maar is het nou allemaal écht veel hipper en trendier en vlotter dan Zeeman of Wibra? Of zijn die gewoon not hot en not done? Ik kon de vorige/eerste/laatste keer bij de Primark zelfs niets vinden wat ik wel gratis mee zou willen nemen.
Nou ja, ik ben te oud voor de Primark denk ik.
Ik zeg niet dat de Primark elke keer fantastische collecties heeft, loop er vaak zat even binnen en vind helemaal niets, maar de Zeeman of Wibra heeft inderdaad a. een ander imago en b. het is echt niet vergelijkbaar in fashion sense.quote:Op zondag 23 november 2014 09:53 schreef Cynix ® het volgende:
Wij eten in Parijs trouwens ook regelmatig bij de Mac Donalds hoor, terwijl ik daar in Nederland ook wel eens geweest ben, dus dát snap ik dan nog wel.
Wat ik niet snap is de aanhoudende drukte bij die winkels. Ok, het is goedkoop, maar is het nou allemaal écht veel hipper en trendier en vlotter dan Zeeman of Wibra? Of zijn die gewoon not hot en not done? Ik kon de vorige/eerste/laatste keer bij de Primark zelfs niets vinden wat ik wel gratis mee zou willen nemen.
Nou ja, ik ben te oud voor de Primark denk ik.
Ik ken uiteraard niet de hele collectie, maar als ik zie wat mensen die de primark in en uitlopen/met papieren tasjes van primark rondlopen aan kleding dragen is dat niet best.... Dus ik waag het heel ernstig te betwijfelen. Het lijkt mij meer een geval imago en dat men het daarom ook gaat denken.quote:Op zondag 23 november 2014 10:23 schreef Debsterr het volgende:
het is echt niet vergelijkbaar in fashion sense.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |