abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146919717
Ze verkopen in de UK sowieso niet hetzelfde als hier omdat de mode daar anders is.
  zondag 23 november 2014 @ 09:34:51 #92
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146919828
Je steekt in het primark topic een betoog af dat alles beter is dan de primark bezoeken. Really?

En was dit maar de enige keer dat je kwam zeiken ;(
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_146919898
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 09:34 schreef laziness het volgende:
Je steekt in het primark topic een betoog af dat alles beter is dan de primark bezoeken. Really?

Hij heeft gelijk. Het is toch echt geestelijke armoede om een Primark in het buitenland te bezoeken, terwijl er zoveel meer is om te doen.
pi_146919902
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 09:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze verkopen in de UK sowieso niet hetzelfde als hier omdat de mode daar anders is.
Ik zag ze daar anders ook in die bespottelijke potter shirts lopen en de rest herken ik niet als specifiek primark...

Ik denk dat de verschillen niet zo groot zullen zijn overigens, want dan zou primark dat heel anders doen dan andere ketens.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  † In Memoriam † zondag 23 november 2014 @ 09:53:42 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146919978
Wij eten in Parijs trouwens ook regelmatig bij de Mac Donalds hoor, terwijl ik daar in Nederland ook wel eens geweest ben, dus dát snap ik dan nog wel. :7

Wat ik niet snap is de aanhoudende drukte bij die winkels. Ok, het is goedkoop, maar is het nou allemaal écht veel hipper en trendier en vlotter dan Zeeman of Wibra? Of zijn die gewoon not hot en not done? Ik kon de vorige/eerste/laatste keer bij de Primark zelfs niets vinden wat ik wel gratis mee zou willen nemen. :@

Nou ja, ik ben te oud voor de Primark denk ik.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_146920003
quote:
Je bent niet zo goed in begrijpend lezen zie ik. Probeer het nog eens.

quote:
Het staat mij vrij om hier te posten. Het is al schandalig dat ik hier niets meer mag zeggen over de asociale arbeidsomstandigheden, aangezien kennelijk fokkers een schuldgevoel aanpraten veel erger is dan een verergerde vorm van slavernij. Maar mijn aanwezigheid dien je gewoon te dulden.
pi_146920034
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 09:53 schreef Cynix ® het volgende:
Wij eten in Parijs trouwens ook regelmatig bij de Mac Donalds hoor, terwijl ik daar in Nederland ook wel eens geweest ben, dus dát snap ik dan nog wel. :7

Wat ik niet snap is de aanhoudende drukte bij die winkels. Ok, het is goedkoop, maar is het nou allemaal écht veel hipper en trendier en vlotter dan Zeeman of Wibra? Of zijn die gewoon not hot en not done? Ik kon de vorige/eerste/laatste keer bij de Primark zelfs niets vinden wat ik wel gratis mee zou willen nemen. :@

Ik denk dat je daar wel een punt hebt: primark roept van de hoogste toren dat ze modieuze en leuke kleding verkoopt, terwijl wat ik er van zie inderdaad hetzelfde niveau heeft als alle andere ketens als zeeman en wibra...

Zoiets als dat ikea roept dat ze design verkopen. Trappen toch veel mensen in kennelijk.
  zondag 23 november 2014 @ 09:59:29 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146920039
Ik heb nog steeds geen enkele behoefte gehad om Primark te bezoeken. Denk dat dat zo blijft. Het staat me op een of andere manier tegen. Het zijn ook altijd dezelfde typjes die je met die papieren tassen ziet zeulen. Type net niet. Of helemaal niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 23 november 2014 @ 10:23:29 #99
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_146920295
quote:
99s.gif Op zondag 23 november 2014 09:53 schreef Cynix ® het volgende:

Ik zeg niet dat de Primark elke keer fantastische collecties heeft, loop er vaak zat even binnen en vind helemaal niets, maar de Zeeman of Wibra heeft inderdaad a. een ander imago en b. het is echt niet vergelijkbaar in fashion sense.

Daarnaast heb je bij de Primark een veel completer en uitgebreider aanbod.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_146920350
quote:
17s.gif Op zondag 23 november 2014 10:23 schreef Debsterr het volgende:

het is echt niet vergelijkbaar in fashion sense.

Ik ken uiteraard niet de hele collectie, maar als ik zie wat mensen die de primark in en uitlopen/met papieren tasjes van primark rondlopen aan kleding dragen is dat niet best.... Dus ik waag het heel ernstig te betwijfelen. Het lijkt mij meer een geval imago en dat men het daarom ook gaat denken.

Ook wat hier op fok langs komt als "gekocht bij primark, kijk eens wat leuk" heeft net zoveel met modieus te maken, als de Febo met culinair.
  zondag 23 november 2014 @ 10:35:29 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_146920433
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 10:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ken uiteraard niet de hele collectie, maar als ik zie wat mensen die de primark in en uitlopen/met papieren tasjes van primark rondlopen aan kleding dragen is dat niet best.... Dus ik waag het heel ernstig te betwijfelen. Het lijkt mij meer een geval imago en dat men het daarom ook gaat denken.

Ook wat hier op fok langs komt als "gekocht bij primark, kijk eens wat leuk" heeft net zoveel met modieus te maken, als de Febo met culinair.
Tsjaa, dat is jouw mening. Niet dat we die nog niet kenden... Ik heb een aantal supertoffe items van de Primark waar ik keer op keer complimenten op krijg en naar mijn eigen mening is mijn kledingstijl toch zeker modieus.
  zondag 23 november 2014 @ 10:37:46 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_146920455
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 10:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Laat die mensen lekker in hun waarde. Als zij dat toch mooi vinden en zich er prettig bij voelen.
  zondag 23 november 2014 @ 10:37:53 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146920457
quote:

Ignore the troll!
Resistance is futile.
  zondag 23 november 2014 @ 10:42:10 #104
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146920502
Toch knap hoe men een topic weet te verzieken en ook nog meent te weten hoe onmodieus één ieder die af en toe wat bij de primark meeneemt zich kleedt ook nog. (Terwijl je er nooit komt wel pretenderen te weten wat ze er verkopen).
Dit gaat al maanden zo.
Op elke post over wat er gekocht is etc komt er wel weer een primark afzeik post overheen.
De lol van dit topic is al lang verdwenen :{

En weet je, men stopt heus niet met er kopen omdat ze er hier om worden afgezeken.
Ga eens in het h&m topic spelen of zo en geef de mensen in dit topic een break.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_146920514
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 10:42 schreef laziness het volgende:
Toch knap hoe men een topic weet te verzieken en ook nog meent te weten hoe onmodieus één ieder die af en toe wat bij de primark meeneemt zich kleedt ook nog. (Terwijl je er nooit komt wel pretenderen te weten wat ze er verkopen).
Dit gaat al maanden zo.
Op elke post over wat er gekocht is etc komt er wel weer een primark afzeik post overheen.

En weet je, men stopt heus niet met er kopen omdat ze er hier om worden afgezeken.
^O^
  zondag 23 november 2014 @ 10:43:40 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_146920516
Mensen met zo groot mogelijk de merknaam op hun dure merkkleding kunnen jouw goedkeuring wel wegdragen? dS4?

Oh kijk mij interessant zijn in mijn Dolce&Gabanna trui. Het staat er mooi groot op he. Zo kan iedereeeeeeeeeen zien dat ik dure merkkleding eigenlijk niet kan betalen.
pi_146920620
quote:
17s.gif Op zondag 23 november 2014 10:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tsjaa, dat is jouw mening. Niet dat we die nog niet kenden... Ik heb een aantal supertoffe items van de Primark waar ik keer op keer complimenten op krijg en naar mijn eigen mening is mijn kledingstijl toch zeker modieus.
Als dat zo is, dan denk ik dat jij ook wat spullen bij de zeeman zo daarmee kan combineren zonder afbreuk te doen aan het geheel.

Want echt, ook bij de zeeman kijken ze naar de mode ontwikkelingen.
  zondag 23 november 2014 @ 10:56:22 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146920686
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 10:43 schreef amaranta het volgende:
Mensen met zo groot mogelijk de merknaam op hun dure merkkleding kunnen jouw goedkeuring wel wegdragen? dS4?

Oh kijk mij interessant zijn in mijn Dolce&Gabanna trui. Het staat er mooi groot op he. Zo kan iedereeeeeeeeeen zien dat ik dure merkkleding eigenlijk niet kan betalen.
DS4 kan het zich wel veroorloven, hij heeft een bioscoop in zijn huis.
Gelukkig is deze wereldverbeteraar niet te beroerd om naar beneden te trappen!

*O*
Resistance is futile.
pi_146920705
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 10:37 schreef amaranta het volgende:

Laat die mensen lekker in hun waarde. Als zij dat toch mooi vinden en zich er prettig bij voelen.
Je denkt toch niet dat ik ze daar op aanspreek ofzo?
pi_146920715
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 10:42 schreef laziness het volgende:
Dit gaat al maanden zo.

De H&M krijgt (terecht) er inmiddels in NWS van langs.
  zondag 23 november 2014 @ 11:00:20 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_146920734
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik ze daar op aanspreek ofzo?
Daar ben je in dit topic wel mee bezig, als je het mij vraagt.
pi_146920759
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 10:43 schreef amaranta het volgende:

Nee, dat is bespottelijk.

Maar: 99% van die dingen is namaak en de overige dingen zijn de goedkope lijnen. Wat m.i. afbreuk doet aan het merk (al trekt Dolce & Gabanna mij sowieso nauwelijks).

Je zou voor de aardigheid eens bij mij in de kast moeten kijken. Behoudens uitzonderingen vind je het label alleen aan de binnenzijde. En als het al aan de buitenzijde te vinden is, is het vaak zo dat ik het pas na maanden ontdek, zo klein en subtiel is het dan.

Labels draag je aan de binnenzijde.
pi_146920784
quote:
2s.gif Op zondag 23 november 2014 10:56 schreef Seven. het volgende:

DS4 kan het zich wel veroorloven, hij heeft een bioscoop in zijn huis.
Gelukkig is deze wereldverbeteraar niet te beroerd om naar beneden te trappen!

*O*
Ik geef alleen maar aan dat wat mij betreft er weinig verschil is tussen zeeman en primark. Sterker nog: ik beaam alleen maar de opmerking van een ander dat er weinig verschil zou zijn.
pi_146920813
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 11:00 schreef amaranta het volgende:

Daar ben je in dit topic wel mee bezig, als je het mij vraagt.
Ik denk meer dat er overgevoeligheid bestaat in dit draadje.

(denk zelf eens na: wat wordt hier het meest besproken: pottershirts/-truien en onsies... nou, modieus hoor!!!)
  zondag 23 november 2014 @ 11:06:45 #115
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_146920824
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 10:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan denk ik dat jij ook wat spullen bij de zeeman zo daarmee kan combineren zonder afbreuk te doen aan het geheel.

Want echt, ook bij de zeeman kijken ze naar de mode ontwikkelingen.
Aah, je komt nooit bij deze winkels maar weet wel zeker hoe de collectie zich ontwikkeld? En nee, gebaseerd op de folders van de Zeeman is de pasvorm daar verre van wat ik zou aantrekken. Ook de prints en opdrukken spreken mij totaal niet aan.

Oh, en je impliceert dat de Primark WEL modieus is. Wat is dan je punt nog?
  zondag 23 november 2014 @ 11:07:30 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146920834
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik geef alleen maar aan dat wat mij betreft er weinig verschil is tussen zeeman en primark. Sterker nog: ik beaam alleen maar de opmerking van een ander dat er weinig verschil zou zijn.
Je bent een ordinaire troll in dit topic, niet meer en niet minder. Kun je nog zoveel Prada an Gucci in je kast hebben hangen. Get off your high horse.
Resistance is futile.
pi_146920910
quote:
17s.gif Op zondag 23 november 2014 11:06 schreef Debsterr het volgende:

Aah, je komt nooit bij deze winkels maar weet wel zeker hoe de collectie zich ontwikkeld?
Lees gewoon eens terug wat ik daar exact over schreef...

quote:
En nee, gebaseerd op de folders van de Zeeman is de pasvorm daar verre van wat ik zou aantrekken. Ook de prints en opdrukken spreken mij totaal niet aan.
Ok.

quote:
Oh, en je impliceert dat de Primark WEL modieus is. Wat is dan je punt nog?
Nee, ik zeg dat alle bedrijven wel kijken wat de mode doet en daar past men zich gewoon op aan. Dat is iets anders dan modieus zijn. Zeg maar verschil: trendsetter, trendvolger.

De stelling dat primark heel modieus is en de zeeman helemaal niet kan ik derhalve niet onderschrijven. Ik zie immers alleen het tegendeel.

Dat wil niet zeggen dat je meteen met een basic van de primark iedere outfit verneukt. Hell, basics zijn juist naar aard niet zo van invloed op het geheel (tenzij je echt verkeerde keuzes maakt).
pi_146920922
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 11:07 schreef Seven. het volgende:

Je bent een ordinaire troll in dit topic, niet meer en niet minder. Kun je nog zoveel Prada an Gucci in je kast hebben hangen. Get off your high horse.
Lastige meningen wegzetten als troll. Dat is ook al niet meer modieus...
  zondag 23 november 2014 @ 11:17:43 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146920988
quote:
11s.gif Op zondag 23 november 2014 11:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lastige meningen wegzetten als troll. Dat is ook al niet meer modieus...
Je hebt echter alle kenmerken van een troll (iets met deliberately provoking).

http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29

Daar is niks modieus aan. En je mening is ook niet zo lastig als je denkt. Ik ben mij bewust van jouw mening en hoewel ik de financiele middelen heb om niet naar Primark te gaan, doe ik het lekker toch! En ik hoop dat iedereen jou gaat negeren omdat je als een ordinaire troll gedraagt in dit topic ^O^ .

Dus ik ga weer in negeermodus.
Resistance is futile.
  zondag 23 november 2014 @ 11:19:32 #120
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_146921012
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lees gewoon eens terug wat ik daar exact over schreef...

[..]

Ok.

[..]

Nee, ik zeg dat alle bedrijven wel kijken wat de mode doet en daar past men zich gewoon op aan. Dat is iets anders dan modieus zijn. Zeg maar verschil: trendsetter, trendvolger.

De stelling dat primark heel modieus is en de zeeman helemaal niet kan ik derhalve niet onderschrijven. Ik zie immers alleen het tegendeel.

Dat wil niet zeggen dat je meteen met een basic van de primark iedere outfit verneukt. Hell, basics zijn juist naar aard niet zo van invloed op het geheel (tenzij je echt verkeerde keuzes maakt).
Jij ziet altijd overal alleen maar de onderschrijving van jouw mening in. Dus, einde discussie. Ik koop lekker af en toe heel leuke en modieuze dingen bij de Primark waar ik me happy in voel. Die overigens niet basic te noemen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')