Och je hebt iig nu een HM in de benen zitten, dus training voor de marathon zou je dan ergens eind 2014/begin 2015 kunnen aanvangen lijkt me, je hebt dus nog even tijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar heb ik geen redenen voor nodig, wil 'm eigenlijk gewoon lopen, maar weet niet of het verstandig is alweer volop te gaan trainen aangezien ik nog best wel een beetje gammel ben mbt hardnekkige blessuretjes
Ouch, dat viel dus zwaar tegenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Na mijn 10km had ik nergens last van, dus besloot 2 dagen daarna even "rustig" een km of 3 te hobbelen. En sindsdien heb ik ook last van mijn kuiten (3 dagen). Vandaag lijkt het weer redelijk over, dus straks maar eens de schoenen onderbinden voor wat rondjes.
Euh... ALS ik loop, wordt het een 5 denk ik. En aangezien m'n oom zaterdag meubels komt brengen, denk ik dat het gewoon een rustig herstelrondje wordt. Beter voor m'n benen ook, denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dan kun je dus mooi komende zaterdag bij Haag gaan knallen op de 10km bij de 1vd4wedstrijd!
...of gewoon de tijd nemen om rustig en goed te herstellen, dat kan natuurlijk ook. Heb je al een nieuw doel?
Dat komt toch nooit meer goed. Dus lopen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar heb ik geen redenen voor nodig, wil 'm eigenlijk gewoon lopen, maar weet niet of het verstandig is alweer volop te gaan trainen aangezien ik nog best wel een beetje gammel ben mbt hardnekkige blessuretjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2014 16:14:46 ]
En geen last?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb maandag voor het eerst de 15KM grens doorbroken. Tijd: 1h:26m:28s
HM komt dichterbij
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
HM komt dichterbijMooie tijd voor je eerste 15KMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HM komt dichterbijMooi constant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Very nice gedaan!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Merci beiden
Er zitten wel wat hoogteverschillen op de gelopen route, maar ondanks dat toch nog vrij constant idd. Happy mee.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Merci beiden
Er zitten wel wat hoogteverschillen op de gelopen route, maar ondanks dat toch nog vrij constant idd. Happy mee.
Dankjewelquote:
Whaha...quote:
HM komt dichterbijMooi constant gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op een stukje van 3,5km is dit anders best pittig voor een Kaaskop (in het buitenland):quote:
Weet je, eigenlijk heb je daar groot gelijk in.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat komt toch nooit meer goed. Dus lopen.
Als jij al te overtuigen bent dan moet het wel heel erg waar zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:15 schreef pijll het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk heb je daar groot gelijk in.
Je hebt mij in ieder geval overtuigd.
Ik luister veel naar deep house, word ik juist relaxed van. Er staan ook heel verl nummers in die automatisch gekoppeld zijn aan een fijne herinnering, dat voelt ook goed tijdens het lopen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:43 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zou helemaal gestoord worden van 4 uur muziek lang lopen met muziek in mijn oren.
Ik ga gauw een vriendje zoeken dat over 2 maanden ook nog kan hardlopen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:15 schreef pijll het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk heb je daar groot gelijk in.
Je hebt mij in ieder geval overtuigd.
Maar om nou 4 uur lang met de Bolero en Barry White te lopen...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er staan ook heel verl nummers in die automatisch gekoppeld zijn aan een fijne herinnering, dat voelt ook goed tijdens het lopen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar om nou 4 uur lang met de Bolero en Barry White te lopen...
Vooruit dan maar. Maar ik blijf de situatie in de gaten houden!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Hardlopen(Wolve: maar het ging dus wel baggerslecht, dat dat duidelijk is).
HM komt dichterbijLekker man. Al plannen voor een bepaalde hm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schoenen liggen tot woensdag bij de schoenmaker![]()
Krijg je nieuwe hakken?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:17 schreef Voccar het volgende:
[..]
Lekker man. Al plannen voor een bepaalde hm?
Mijn schoenen liggen tot woensdag bij de schoenmaker
Is er geen drop webshop?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou nu een moord doen voor wat harde zoute muntdrop. Nom. Van Klene.
Volgende keer maar 's een zakje mee (laten ) nemen.
Zeg dat dan meteen, droplulquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja die had ik ook gevonden. Vooral de roze mutsen zijn lekker.
Ja, allerlei NL export-shizzle dingenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij hebt toch liever trekdrop.
Nope, not yet. Heb sowieso nog nooit aan een wedstrijdloop mee gedaan. Eigenlijk heb ik daar op de een of andere manier (nog) niet zo'n behoefte aan. Wie weet verandert dit, maar vooralsnog ben ik meer van de "vrije loop" omdat ik dan niet gebonden ben aan een loop die per se op een bepaalde dag en tijd gelopen moet worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:17 schreef Voccar het volgende:
[..]
Lekker man. Al plannen voor een bepaalde hm?
Mijn schoenen liggen tot woensdag bij de schoenmaker
Hoiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:35 schreef DaMook het volgende:
Hoi, eens kijken of ik hier zo nu en dan kan meeposten. Gisteren voor het eerst gaan "hard"lopen, 2,8 km gehad, vantevoren had ik niet eens verwacht de helft halen
. Deels gewandeld en deels gejogd
. Pace was 08:04 min/km , zegt mij alleen nog niet veel of dat goed of slecht is
.
Ik gebruik runkeeper en dan het schema om na 8 weken 5km te kunnen hardlopen.
Welkom! Tof dat je bent begonnenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:35 schreef DaMook het volgende:
Hoi, eens kijken of ik hier zo nu en dan kan meeposten. Gisteren voor het eerst gaan "hard"lopen, 2,8 km gehad, vantevoren had ik niet eens verwacht de helft halen
. Deels gewandeld en deels gejogd
. Pace was 08:04 min/km , zegt mij alleen nog niet veel of dat goed of slecht is
.
Ik gebruik runkeeper en dan het schema om na 8 weken 5km te kunnen hardlopen.
Dat heb ik idd veel te lang gedaan dat bankzitten. Ik dacht altijd dat ik me zou gaan vervelen met hardlopen, maar nu voor de gezondheid toch begonnen en is toch wel erg lekker bezig zijn met muziekje erbijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoi
Slecht is op de bank blijven zitten.
Goed is lopen.
Dus het is goed
Pas maar op, straks ben je net zo'n hardloopjunkie als de rest hierquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik idd veel te lang gedaan dat bankzitten. Ik dacht altijd dat ik me zou gaan vervelen met hardlopen, maar nu voor de gezondheid toch begonnen en is toch wel erg lekker bezig zijn met muziekje erbij.
Ik zou graag willen maar sluit me normaal gesproken aan bij de sweepers...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:10 schreef Stefanovic83 het volgende:
Aanhaken bij een pacing team; doen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |