DOH....quote:
goeie tips voor zaterdag.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:34 schreef Guard het volgende:
Wel verkleed pacen, en af toe met kleurstof naar je volgers gooien, anders is het niet leuk...
Ik loop vaak met oortjes in maar het geluid staat zachtjes. Hoor nog genoegvan mijn omgeving. Vooral tijdens LDL erg fijn. En tijdens evenementen gaan ze ook bijna altijd mee. Maar loop vnl kleinere loopjes met weinig publiek. En anders kun je bij de start en finish nog altijd het geluid even uitzetten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:22 schreef Devv het volgende:
Ik vraag mij af of mensen die met muziek lopen nog iets van hun omgeving meekrijgen. Het lijkt mij namelijk vrij vervelend om de mensen langs de kant niet te kunnen horen. Dat maakt toch ook een groot deel uit van de hele beleving van een wedstrijd lopen. Je moet het verder zelf weten, maar het zou niets voor mij zijn.
Precies, of de oortjes uit gooien is zo gedaan en makkelijker. Ik liep altijd zonder muziek omdat ik de hond meeneem en die los gaat in het bos en ik zo ruiters/fietsers en wanderlaars opmerk en hem naast kan roepen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:15 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Ik loop vaak met oortjes in maar het geluid staat zachtjes. Hoor nog genoegvan mijn omgeving. Vooral tijdens LDL erg fijn. En tijdens evenementen gaan ze ook bijna altijd mee. Maar loop vnl kleinere loopjes met weinig publiek. En anders kun je bij de start en finish nog altijd het geluid even uitzetten.
Dan kun je dus mooi komende zaterdag bij Haag gaan knallen op de 10km bij de 1vd4wedstrijd!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:30 schreef Yuki het volgende:
Nou, dat was 6km met matig succes. Had moeite met rustig lopen, dus uiteindelijk op HM-tempo gelopen. Is ver onder 5/10km tempo, dus voor deze afstand rustig, maar voor het mooi had het langzamer gemogen.
Liep verder wel soepel, dus dat was fijn.
M'n lijf is duidelijk nog aan het herstellen: hartslag had lang nodig om goed te zakken, m'n heup is nog steeds stijfjes en m'n kuiten protesteren ook nogal.
Wel blij dat de eerste km's weer in de benen zitten
Na mijn 10km had ik nergens last van, dus besloot 2 dagen daarna even "rustig" een km of 3 te hobbelen. En sindsdien heb ik ook last van mijn kuiten (3 dagen). Vandaag lijkt het weer redelijk over, dus straks maar eens de schoenen onderbinden voor wat rondjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:30 schreef Yuki het volgende:
M'n lijf is duidelijk nog aan het herstellen: hartslag had lang nodig om goed te zakken, m'n heup is nog steeds stijfjes en m'n kuiten protesteren ook nogal.
Wel blij dat de eerste km's weer in de benen zitten
Dan moet je eigenlijk iemand hebben die achter je loopt en je een beetje opjaagtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou liever een pacer hebben die me helpt te (leren) versnellen tjidens een raceconstant houden kan ik dan weer wel..
Tsss... als je voor je baasch loopt, hoort het bedrijf toch gewoon alle kosten op zich te nemen...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoor zojuist dat de baasch hier een bedrijfsinschrijving voor de Marathon van Rotterdam gaat bieden, tegen gereduceerd tarief.
Heb verder geen idee nog wat ze gaan bieden. Dit is nog inside infoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tsss... als je voor je baasch loopt, hoort het bedrijf toch gewoon alle kosten op zich te nemen...
Dat is mijn ervaring met lopen voor den baasch, met den logo op den buick
Zit je nu gewoon redenen te zoeken om hem nog een keer te lopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoor zojuist dat de baasch hier een bedrijfsinschrijving voor de Marathon van Rotterdam gaat bieden, tegen gereduceerd tarief.
In ieder geval leuk dat ze het oppakken, als je niet de hele wil lopen, kan je altijd nog aansturen op de business marathonquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb verder geen idee nog wat ze gaan bieden. Dit is nog inside info
Natuurlijk heeft hij dat allang besloten. Alleen zegt hij dat nog niet...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon redenen te zoeken om hem nog een keer te lopen?
Crisisquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tsss... als je voor je baasch loopt, hoort het bedrijf toch gewoon alle kosten op zich te nemen...
Dat is mijn ervaring met lopen voor den baasch, met den logo op den buick
Dat heb ik ook al een paar keer tussen de regels door gelezen jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij dat allang besloten. Alleen zegt hij dat nog niet...
Daar heb ik geen redenen voor nodig, wil 'm eigenlijk gewoon lopen, maar weet niet of het verstandig is alweer volop te gaan trainen aangezien ik nog best wel een beetje gammel ben mbt hardnekkige blessuretjesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon redenen te zoeken om hem nog een keer te lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |