Nice!quote:
Mja, in de Titty Twister viel niet veel te zingen gister/vannacht. Daarom nu maar hier. Bovendien had ik 'm op deze pagina nog niet gepost gezongen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice!Blij dat jij deze weer eens post, want dat was al veel te lang geleden.
Ik zat net te kijken naar z'n kwijlnummer waar ik nog steeds niets mee heb.
Geen idee waarom ik het post, maar er zitten een paar rare overgangetjes in....alsof er geknoeid is met de muziek.
Een kerstliedje èn een kerst-smiley in een post van jou....bijna verontrustend.quote:
Is wel het mooiste kerstliedje ever...quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Een kerstliedje èn een kerst-smiley in een post van jou....bijna verontrustend.![]()
Ik heb ook 'm wel hoog in mijn kerst-lijst staan, ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is wel het mooiste kerstliedje ever...
Post jouw topper eens...quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb ook 'm wel hoog in mijn kerst-lijst staan, ja.Maar niet bovenaan.
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Post jouw topper eens...
Of is dat die van The Pogues & Kirsty?
En terecht natuurlijk.quote:
Ja, ik ook hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk.
Al heb ik wel een zwak voor die wat minder obvious jaren '80 kersthitjes.
Christmas without you van Kenny & Dolly, Christmas Time van Bryan Adams, Have yourself a merry little Christmas van Pretenders, Thank God it's Christmas van Queen, Merry Christmas Everybody van Shakin' Stevens.
Slechte disco is relatief en kan erg oké zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:54 schreef Kingstown het volgende:
Tussen alle kersttakjes door, maar even wat slechte disco posten.
Ah, ook al lekker in de stemming?!quote:Op woensdag 17 december 2014 10:11 schreef cafca het volgende:
Ga ik weer verder met kerstliedjes dumpen:
Ik zit de laatste tjd met een zekere regelmaat wat van die oude Musikladen shows te beluisteren.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:21 schreef Eska het volgende:
Slechte disco is relatief en kan erg oké zijn.![]()
Lekker van genieten.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tjd met een zekere regelmaat wat van die oude Musikladen shows te beluisteren.
Pure bagger, maar wel heel erg vermakelijk bij tijd en wijle.![]()
Kerst heeft me te pakken gekregen en in een nostalgische mood gebracht.
Kerstboom staat hier al ruim een week, is al een hoop naalden kwijt. Hoop dat ie de kerst haaltquote:Op woensdag 17 december 2014 10:23 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah, ook al lekker in de stemming?!
Die laatste![]()
Ik denk dat ik weet welke je zoekt!quote:Op woensdag 17 december 2014 10:54 schreef Kingstown het volgende:
Gelukkig alweer bijna op een nieuwe pagina (Inb4 kutnewbie met je 25 pp), want ik mis een bepaald liedje al een hele tijd. Naam vergeten, maar ongetwijfeld een slimme meid die het nog wel weet.
Oi, en als je niet oppast glijden de versieringen er dadelijk nog uit.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Kerstboom staat hier al ruim een week, is al een hoop naalden kwijt. Hoop dat ie de kerst haalt
Ja die laatste is leuk he?
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:12 schreef Eska het volgende:
Ik denk dat ik weet welke je zoekt!![]()
Deze?
Volgens de echte oldbies wel ja en met allemaal users in de buurt die ID's hebben van 3 of 4 cijfers geef ik ze maar gelijk.quote:Ben blij dat jij 25 pp hebt (is dat een kutnewbie-instelling, ja?), want ik had 'm vandaag pas 2 keer gehoord.
Ah ja, ik ben een echte midbie.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]Gelukkig dat jij er bent om mijn aangetaste geheugen te helpen.
[..]
Volgens de echte oldbies wel ja en met allemaal users in de buurt die ID's hebben van 3 of 4 cijfers geef ik ze maar gelijk.Een keer niet oud zijn heeft ook wel wat.
Nou vooruit dan maar....doe ik ook wat positiefs.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:19 schreef cafca het volgende:
Even wat positiefs op deze druilerige vrijdagmorgen:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:29 schreef cafca het volgende:
Racey moet goddomme ook in de top 2000!
Ik zag net dit lijstje met alle nummers die er in vergelijking met vorig jaar uit zijn gevallen. Zitten nog een paar foutjes in, maar 90+% klopt en daar zitten toch een hoop nummers tussen waarvan je zegt: Die horen er echt in. Zelfs als het niet altijd mijn eigen smaak is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:26 schreef Eska het volgende:
Nog steeds geen top-2000-kriebels bij mij.En bovenstaande meldingen helpen ook niet echt.
Er zitten nummers tussen die me heel niets zeggen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag net dit lijstje met alle nummers die er in vergelijking met vorig jaar uit zijn gevallen. Zitten nog een paar foutjes in, maar 90+% klopt en daar zitten toch een hoop nummers tussen waarvan je zegt: Die horen er echt in. Zelfs als het niet altijd mijn eigen smaak is.
http://www.pino112.nl/top2000/uit
Mijn stemmen heeft ook niet echt geholpen,. Kom er zo een handvol tegen waar ik zelf op gestemd heb.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:57 schreef Eska het volgende:
[..]
Er zitten nummers tussen die me heel niets zeggen.Ook heel wat nummers die ik geen seconde zal missen.
Maar ook (te veel) nummers die er idd gewoon in horen, ja!
The Kinks - All Day And All Of The Night
Herman's Hermits - No Milk Today
Roberta Flack - Killing Me Softly With His Song
Cornelis Vreeswijk - Veronica
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
Michel Fugain - Le Printemps
John Lennon & Plastic Ono Band - Happy X-Mas
Elvis Costello - Oliver's Army
Petula Clark - Down Town
Randy Newman - Short People
(en da's nog maar een slordige greep)
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 00:15 schreef Eska het volgende:
Tour de France-muziek.![]()
Mja, de Tour is niet meer wat 'ie ooit was. En de Top-2000 ook niet meer....
Deze is al een jaar of 10 exit.quote:Op maandag 22 december 2014 10:38 schreef cafca het volgende:
Ik kom er overigens achter dat deze nooit in de top 2000 heeft gestaan:
quote:
Deze stonden overigens wel mooi in de Evergreen Top-1000quote:Op maandag 22 december 2014 11:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze is al een jaar of 10 exit.
Ik begin een beetje spijt te krijgen van mijn lelijke opmerkingen over die Evergreen top-1000 die ik eerder in dit topic gemaakt heb.quote:Op maandag 22 december 2014 12:01 schreef Eska het volgende:
Deze stonden overigens wel mooi in de Evergreen Top-1000(waar ik met heel veel plezier naar geluisterd heb
)
Er staat evengoed (meer dan) genoeg in dat jij niet blieft.quote:Op maandag 22 december 2014 13:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik begin een beetje spijt te krijgen van mijn lelijke opmerkingen over die Evergreen top-1000 die ik eerder in dit topic gemaakt heb.
Klinkt lekker 80's idd.quote:Als goedmakertje dan maar een kerstnummertje wat ik wel goed kan verdragen. De korte versie, hoewel de extended versie nog leuker is én een clipje wat op zich waardeloos is, maar wel heerlijk typisch 80's
Zwart/wit geblokte shirtjes enzo.
Die had Dees ook al en ik hoorde hem van de week op de radioquote:
Zo'n shirt heb ik ook gehadquote:Op maandag 22 december 2014 13:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik begin een beetje spijt te krijgen van mijn lelijke opmerkingen over die Evergreen top-1000 die ik eerder in dit topic gemaakt heb.Als goedmakertje dan maar een kerstnummertje wat ik wel goed kan verdragen. De korte versie, hoewel de extended versie nog leuker is én een clipje wat op zich waardeloos is, maar wel heerlijk typisch 80's
Zwart/wit geblokte shirtjes enzo.
quote:Op woensdag 24 december 2014 10:21 schreef Kingstown het volgende:
![]()
Volgend jaar trouwens ook weer een hoop pijnlijke goodbyes als ik de nummers 1990-2000 van dit jaar zie.
quote:Op woensdag 24 december 2014 11:03 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens mij beginnen ze bewust met een aantal goede nummers, zodat de sfeer er meteen in komt.
Dat zou goed kunnen, maar van de onderste 10 van vorig jaar zijn er dit jaar ook 5 uitgevallen, dus het zal vast niet de enige reden zijn. Geen zin om alles na te tellen, maar als ik zie hoeveel er tussen de 1900 en 2000 uit de lijst zijn gekukeld, dan is dat toch wel een indicatie lijkt me.quote:
Ja, ik ben er ook bang voor. Staat een behoorlijk aantal echte klassiekers tussen die laatste 10quote:Op woensdag 24 december 2014 12:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar van de onderste 10 van vorig jaar zijn er dit jaar ook 5 uitgevallen, dus het zal vast niet de enige reden zijn. Geen zin om alles na te tellen, maar als ik zie hoeveel er tussen de 1900 en 2000 uit de lijst zijn gekukeld, dan is dat toch wel een indicatie lijkt me.
Yup. Afgezien van The Backstreetboys en Miley Cyrus allemaal nummers die erin horen.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:22 schreef cafca het volgende:
Ja, ik ben er ook bang voor. Staat een behoorlijk aantal echte klassiekers tussen die laatste 10
Ik vind haar geweldig!quote:Op woensdag 24 december 2014 14:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom? ik durf het niet te luisteren.....
Nee, toen sliep ik (ben ziek)quote:Op donderdag 25 december 2014 11:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je nog naar de Kerst top-75 geluisterd?
quote:
Mocht je het trouwens gemist hebben....er zijn users die je missen.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mis Eska om samen mee te zwijmelen bij de stem van Neil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |