Excel toch wel?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:52 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme Radio 2
Bij nummers die nieuw in de lijst staan staat geen jaar van uitgave bijDaarom had ik ze dus niet allemaal. Stats zoals gemiddeld uitgavejaar enzo gaan dus niet kloppen, maar dat ligt niet aan mij
Net gedaan, op het synth octaafje naar beneden pingeltje na valt het wel mee...quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het nog eens luisteren
Meisjes, met rode haren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
809 One Direction - Story Of My Life
Tienermeisjes
Is toch wel te achterhalen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:52 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme Radio 2
Bij nummers die nieuw in de lijst staan staat geen jaar van uitgave bijDaarom had ik ze dus niet allemaal. Stats zoals gemiddeld uitgavejaar enzo gaan dus niet kloppen, maar dat ligt niet aan mij
Die ex-Backstreet Boy is hier door de jaren heen dan ook flink gepromoot.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
Een opmerkelijke binnenkomer is trouwens ook Let Me Entertain You van Robbie Williams op 768. Na al die jaren voor het eerst in de lijst.
Niemendalletje Candy is er toch wel uit zeker? Robbie is ok, maar dat nummer nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
Een opmerkelijke binnenkomer is trouwens ook Let Me Entertain You van Robbie Williams op 768. Na al die jaren voor het eerst in de lijst.
Take Thatquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ex-Backstreet Boy is hier door de jaren heen dan ook flink gepromoot.
Nee, maar wel hard op weg. Van 974 gezakt naar 1741.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niemendalletje Candy is er toch wel uit zeker? Robbie is ok, maar dat nummer niet
1741quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niemendalletje Candy is er toch wel uit zeker? Robbie is ok, maar dat nummer niet
Ik was niet helemaal serieusquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Take That
Maar promotie is hier geen verklaring voor. Dan was het nummer rond 1999 wel in de lijst gekomen om daarna snel weer te verdwijnen.
Ik weet uit eigen ervaring dat het een populair nummer is in het coverband-circuit. Het nummer doet het altijd geweldig.
Helemaal prima, dat tijdstip. Heb de populariteit nooit begrepenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:11 schreef Fred_B het volgende:
De Smashing Pumpkins komen trouwens 3x binnen en dat is 3x 's nachts
OKquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus
Maar ik ben het er mee eens dat als er iets van Robbie in moet staan, dat dit wel één van de meest logische is, die je op veel gelegenheden buiten muziekprogramma's ook vaak hoort.
Peaceman zal vast heel gelukkig zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldige cijfers voor Radiohead trouwens. Vorig jaar met 4 nummers in de lijst, dit jaar met 7; een dik record.
Op Creep na hebben de bestaande nummers wat plekken verloren, maar daar staan drie binnenkomers tegenover. Fake Plastic Trees op 843, No Surprises op 916 en High And Dry op 1984.
Dat heb ik ook bij Radioheadquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helemaal prima, dat tijdstip. Heb de populariteit nooit begrepen
Alleen maar nummers van voor het Kid A tijdperk. Everything In Its Right Place had erin moeten staan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldige cijfers voor Radiohead trouwens. Vorig jaar met 4 nummers in de lijst, dit jaar met 7; een dik record.
Op Creep na hebben de bestaande nummers wat plekken verloren, maar daar staan drie binnenkomers tegenover. Fake Plastic Trees op 843, No Surprises op 916 en High And Dry op 1984.
Misschien komt dat omdat Radiohead toen nog gewoon muziek maakte?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alleen maar nummers van voor het Kid A tijdperk. Everything In Its Right Place had erin moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |