gewoon een redelijk vlakke 50km uitzoeken.... als je een marathon kunt lopen kan je ook een 50km lopen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Selfdoubt etc.
Ga er in december pas echt goed over nadenken
Doe je in maart sallandtrail 50km, die is redelijk instapniveau en wel mooiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon een redelijk vlakke 50km uitzoeken.... als je een marathon kunt lopen kan je ook een 50km lopen!
inderdaad, gewoon een beetje doorrommelen op marathon-training nivo en dan is er niets aan de handquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Doe je in maart sallandtrail 50km, die is redelijk instapniveau en wel mooi
Als je 1 marathon hebt gelopen ben je een marathon veteraan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Veteranen? Wie dan? Ik geloof niet dat er veel zijn met 5 of meer marathons...
quote:Een veteraan (oorspr. Latijn vetus, oud) is een oudgediende, iemand met ervaring.
Ja precies.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
Hopelijk voor mij volgend jaar ook een ultra. Maar dan wel de instapmodellen van 50/55km. Daar zijn er hier een paar van in de buurt die wel tof en mooi zijn. Maar eerst nog een M en mijn voeten op orde krijgen!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar in die 4 jaar heb ik bijna evenveel km's gelopen als de afgelopen twee maandenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso ben je wel serieus te laat met je schoenen vervangen als ze al 4 jaar oud zijn.
Hardloop schoenen 'slijten' ook van liggen. De demping wordt met het jaar minder. Ook als je er niet op loopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:32 schreef trolley het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar in die 4 jaar heb ik bijna evenveel km's gelopen als de afgelopen twee maandenIk loop nu met plezier en serieuzer. De afgelopen 4 jaar was het gemiddeld een keer per week met een vriend van me, en dan gebruikten we het hardlopen om doordeweeks af te kunnen spreken, omdat we het beide te druk hadden (hebben) om iets af te spreken zonder hardlopen
Vandaar dus ook de verklaarbare pijntjes die ik nu heb. Gewoon even doorbijten nuquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hardloop schoenen 'slijten' ook van liggen. De demping wordt met het jaar minder. Ook als je er niet op loopt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:35 schreef MaleDuck het volgende:
Na al die wedstrijdverslagen van (halve) marathons enzo, maar even een blogje getypt over een trainingsrondje.
https://allergenenhardlop(...)/10/07/safety-first/
Ja, maar dat zou niet heel lang moeten duren volgens mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Vandaar dus ook de verklaarbare pijntjes die ik nu heb. Gewoon even doorbijten nu
Ja, begin mn lijf wel aan te voelen wanneer wel handig is en wanneer niet. Ik hoop ook dat ik snel weer wat harder kan gaan trainen en weer wat wedstrijden kan meepakken. Ga de komende tijd wel weer proberen meer trainingskilometers te maken, zodat als ik dan weer harder mag, ik meteen ook een leuk wedstrijdje mee kan pakken. Stiekem denk ik aan Egmond, maar mag ik niet te veel aan denken van mezelf.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Slim idee wel . Mooi dat het weer even goed ging in ieder geval. Nu hopen dat je snel ook weer voluit kan gaan
Het was vanavond dan gelukkig ook al een stuk minder dan afgelopen zondag. Vierde rondje op m'n nieuwe schoenen, eerste rondje dat ik lekker gelopen heb. Dus over een week en drie trainingsrondjes hoop ik er weinig tot geen last meer van te ondervindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou niet heel lang moeten duren volgens mij.
Neu. Ik hou niet van trailen. En ik vind 42km wel meer dan zat eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Laten we gewoon allemaal de 50 op de Salland trail doen
ik vroeg me laatst af in hoevere dit het geval is als ze bijv. ergens een jaar op de plank staan in een magazijn en pas na 2 jaar als "overjarig" model de deur uit gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hardloop schoenen 'slijten' ook van liggen. De demping wordt met het jaar minder. Ook als je er niet op loopt.
Dat is vaak het geval bij de goedkope internetdeals. En ja, daar slijten ze ook. Al vraag ik me wel af of het echt zo hard gaat als ze zeggen. Materialen zijn tegenwoordig toch veel beter?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vroeg me laatst af in hoevere dit het geval is als ze bijv. ergens een jaar op de plank staan in een magazijn en pas na 2 jaar als "overjarig" model de deur uit gaan
Ja ik zou er ook niet te zwaar aan tillenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vroeg me laatst af in hoevere dit het geval is als ze bijv. ergens een jaar op de plank staan in een magazijn en pas na 2 jaar als "overjarig" model de deur uit gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu aan het klooien om hem op mijn iPhone te krijgen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ja, ik wil ook weleens ietsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil in 2015 nog eens een HM om en nabij de 1:40 lopen.
quote:
Ik wil hem eerst eens onder 1:45 krijgen, officieel staat ie nog op 1:57quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Mijn PR staat nu op 1:44, moet haalbaar zijn
Lijkt me wel een mooie opwarmer voor Texelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Laten we gewoon allemaal de 50 op de Salland trail doen
Ja word nu snel donker, ik kwam er 1.5 week terug achter op de racefiets, ik pakte een stuk waar ik normaal nooit kom, en had geen licht bij me, het was echter zo donker dat ik 2 keer gewacht hebt tot er auto langs kwam, want zag het pad echt niet meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:35 schreef MaleDuck het volgende:
Na al die wedstrijdverslagen van (halve) marathons enzo, maar even een blogje getypt over een trainingsrondje.
https://allergenenhardlop(...)/10/07/safety-first/
Tijd vind je niet, die maak je!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:25 schreef Stefanovic83 het volgende:
Eerst maar eens de HM van Amsterdam killen. Volgende doel is stiekem de 25km Asselronde. Nu nog voldoende tijd vinden om te trainen
De 5 kilometer is echt een rot afstand. Je gaat helemaal dood om onder de 20 minuten te lopen. Ik mocht er afgelopen weekend weer aan geloven tijdens de estafette...de horror. Ik moest bij de finish bijna kokhalzen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:23 schreef Murmeli het volgende:
In 2015 hopelijk een paar trails en een paar HMs
En mijn PR's op 5, 10 en 21,1 km verpulveren
Misschien op de 15 ook wel, maar hoeft niet perse.
Oh en de meijendelloop 25 km lopen
Lekker dood gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:42 schreef Devv het volgende:
[..]
De 5 kilometer is echt een rot afstand. Je gaat helemaal dood om onder de 20 minuten te lopen. Ik mocht er afgelopen weekend weer aan geloven tijdens de estafette...de horror. Ik moest bij de finish bijna kokhalzen.
Vorig jaar bij de finish mezelf gespot (alleen omdat manlief het opgenomen hadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:56 schreef Guard het volgende:
Zondag weer kans op Fok!ers op tv:
http://www.omroepbrabant.(...)+Omroep+Brabant.aspx
Met zo'n episch triomfantelijk muziekje en gave cameravoering krijg ik er bijna zin in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:53 schreef mosselmossel het volgende:
Oe, nog een heel kleine video-impressie van de Kustmarathon
Die heb je voor die loop niet nodig hoor. Mijn Brooksen hielden zich ook prima.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met zo'n episch triomfantelijk muziekje en gave cameravoering krijg ik er bijna zin in.![]()
Misschien eerst maar Hoka's kopen.
Een beetje dat gevoel. Ze zien er ongelooflijk lomp uit, maar zijn superlicht.quote:
In november hebben ze hier in Vught een demonstratie van Hoka. Die heb ik ook in de agenda gezet, want ik ben er wel benieuwd naar ook. Hoewel het ook misschien was ingegeven door de blessure die ik had, maar het idee erachter spreekt me wel aan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ik had hiervoor Brooks, maar heb nu gelukkig weer New Balance.
Die Hoka's zijn wel echt een beetje 'Now it's time to Fly'. Had ze getest, zit nu nog te wachten op het bericht dat ik een paar gewonnen heb.
Wat Jero zegt, juist voor de lange afstanden worden ze veel gebruikt. Best wat ultratrailers.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vraag me af of je er lange duurlopen mee kunt doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |