Hardloop schoenen 'slijten' ook van liggen. De demping wordt met het jaar minder. Ook als je er niet op loopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:32 schreef trolley het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar in die 4 jaar heb ik bijna evenveel km's gelopen als de afgelopen twee maandenIk loop nu met plezier en serieuzer. De afgelopen 4 jaar was het gemiddeld een keer per week met een vriend van me, en dan gebruikten we het hardlopen om doordeweeks af te kunnen spreken, omdat we het beide te druk hadden (hebben) om iets af te spreken zonder hardlopen
Vandaar dus ook de verklaarbare pijntjes die ik nu heb. Gewoon even doorbijten nuquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hardloop schoenen 'slijten' ook van liggen. De demping wordt met het jaar minder. Ook als je er niet op loopt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:35 schreef MaleDuck het volgende:
Na al die wedstrijdverslagen van (halve) marathons enzo, maar even een blogje getypt over een trainingsrondje.
https://allergenenhardlop(...)/10/07/safety-first/
Ja, maar dat zou niet heel lang moeten duren volgens mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Vandaar dus ook de verklaarbare pijntjes die ik nu heb. Gewoon even doorbijten nu
Ja, begin mn lijf wel aan te voelen wanneer wel handig is en wanneer niet. Ik hoop ook dat ik snel weer wat harder kan gaan trainen en weer wat wedstrijden kan meepakken. Ga de komende tijd wel weer proberen meer trainingskilometers te maken, zodat als ik dan weer harder mag, ik meteen ook een leuk wedstrijdje mee kan pakken. Stiekem denk ik aan Egmond, maar mag ik niet te veel aan denken van mezelf.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Slim idee wel . Mooi dat het weer even goed ging in ieder geval. Nu hopen dat je snel ook weer voluit kan gaan
Het was vanavond dan gelukkig ook al een stuk minder dan afgelopen zondag. Vierde rondje op m'n nieuwe schoenen, eerste rondje dat ik lekker gelopen heb. Dus over een week en drie trainingsrondjes hoop ik er weinig tot geen last meer van te ondervindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou niet heel lang moeten duren volgens mij.
Neu. Ik hou niet van trailen. En ik vind 42km wel meer dan zat eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Laten we gewoon allemaal de 50 op de Salland trail doen
ik vroeg me laatst af in hoevere dit het geval is als ze bijv. ergens een jaar op de plank staan in een magazijn en pas na 2 jaar als "overjarig" model de deur uit gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hardloop schoenen 'slijten' ook van liggen. De demping wordt met het jaar minder. Ook als je er niet op loopt.
Dat is vaak het geval bij de goedkope internetdeals. En ja, daar slijten ze ook. Al vraag ik me wel af of het echt zo hard gaat als ze zeggen. Materialen zijn tegenwoordig toch veel beter?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vroeg me laatst af in hoevere dit het geval is als ze bijv. ergens een jaar op de plank staan in een magazijn en pas na 2 jaar als "overjarig" model de deur uit gaan
Ja ik zou er ook niet te zwaar aan tillenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vroeg me laatst af in hoevere dit het geval is als ze bijv. ergens een jaar op de plank staan in een magazijn en pas na 2 jaar als "overjarig" model de deur uit gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu aan het klooien om hem op mijn iPhone te krijgen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ja, ik wil ook weleens ietsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil in 2015 nog eens een HM om en nabij de 1:40 lopen.
quote:
Ik wil hem eerst eens onder 1:45 krijgen, officieel staat ie nog op 1:57quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Mijn PR staat nu op 1:44, moet haalbaar zijn
Lijkt me wel een mooie opwarmer voor Texelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Laten we gewoon allemaal de 50 op de Salland trail doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |