Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost
Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair
[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 07-10-2014 11:13:35 ]
Als je ´slecht´ definieert als het lukraak bombarderen van willekeurige militaire organisaties die niet afdoende verweven zijn in een verdragenstelsel dan lijkt het mij lastig daar een ontkennend antwoord op te geven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:42 schreef jamesdeen het volgende:
maar Nederland is dus een 'slecht land'?
Ben je ook tegen Nederland omdat het gestolen land is wat gewoon toebehoort aan de Spaanse troon?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben als eerste tegen Israel omdat het gestolen land is en gewoon toebehoort aan de Palestijnen.
Welkom op planeet Aardequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:28 schreef Shokirbek85 het volgende:
Er valt met Nederlanders cq het Westen niet te discusieren. Ik meen dit serieus. Ze zijn nog feller en standvastiger dan Arabieren of muslims
"Israel heeft het land van de Palestijnen gestolen" "Israel is terreur staat" "Israel vuurt bommen af op onschuldige kinderen" "Israel bouwt illegale nederzettingen" "Israel doet geen enkele pogingen tot vrede" "Israel is een apartheidstaat" en zo gaat het maar door. Historische feiten wordt door het Westen compleet genegeerd. Geschiedenis ook. De verschillende aanvallen die Israel te verduren heeft gehad wordt de prullenbak in gesmeten. Woorden en benamingen verkeerd gebruikt. Tegen argumenten van de tafel geveegd en de gebrekkige kijk op Palestine en de staat Israel blijft in het hoofd hangen.
West europa zit nog met hun WOII trauma te worstelen.
Welke discussie?!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:18 schreef sp3c het volgende:
wat je probeert te zeggen is dat jij discussies met west europeanen niet kunt winnen
Als het om Israel gaat helemaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:57 schreef Karrs het volgende:
[..]
Welkom op planeet Aarde, waar de mens feilbaar is en drogredenatie, haat, cognitieve dissonantie en confirmation bias aan de orde van de dag zijn.
Kun je dat doen in Friesland?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:07 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Als het om Israel gaat helemaal.
Ik ga binnenkort naar het meest gehate land ter wereld (en de enigste staat ter wereld die met totale vernieting bedreigd wordt) Semitische talen studeren.
Als je lid bent van een joods gemeenschap uiteraard. Ik ben niet bekend met Friesland ( ik woon uiterst zuiden van NL)quote:
Volgens mij was het een grapquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:15 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Als je lid bent van een joods gemeenschap uiteraard. Ik ben niet bekend met Friesland ( ik woon uiterst zuiden van NL)
Indien je niet lid bent van een gemeenschap wordt het moeilijker. Sowieso in Amsterdam zijn er veel mogelijkheden (voor joden) voor niet-joden weet ik niet.
....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:37 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Nee http://www.ljgamsterdam.nl/nl/studiecentrum
Gahahahahahah, deze post is dan wel weer humor !quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:51 schreef Shokirbek85 het volgende:
Ik ben niet zo goed in grapjes en sarcasme zegt men.
Naja zeg !quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahahahahah, deze post is dan wel weer humor !
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:51 schreef Shokirbek85 het volgende:
Ik ben niet zo goed in het snappen van grapjes en herkennen van oa sarcasme zegt men.
Whaha. Bedankt. Inderdaad (al ben ik nooit in de VS geweest)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:51 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Geeft niks verder. Veel plezier in het meest gehate land ter wereld (en volgens mij valt dat nog wel mee - de VS is er ook nog en laat dat nou ook een land zijn waar je eigenlijk best goed kunt vertoeven)
Of 2000 jaar! Dus daar zou je begrip voor op kunnen brengen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:51 schreef Toga het volgende:
[..]
Ook al duurt dat 20 generaties....
[..]
Ach ja, alles is relatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |