Je doet uit de hoogte.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Werkwoordspelling is voor elk niveau simpel en te doen.
sterker nog; zelfs als dat wel het geval was had je het fout.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat het twee losse zinnen waren. Dat is het dus niet volgens jou dus dan heb ik het fout.
Het is voor mij moeilijk om fouten toe te geven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
sterker nog; zelfs als dat wel het geval was had je het fout.
Excuses geaccepteerd.
Haha mongoolquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat het twee losse zinnen waren. Dat is het dus niet volgens jou dus dan heb ik het fout.
Wat goed dat je het nu toch doetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is voor mij moeilijk om fouten toe te geven.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn ik heb een PM naar je toegestuurd.
Mijn muziek gaat van pop, metal, rock, rap en weet ik veel wat. Het is maar net waar ik zin in heb. Nu ben ik moe dus opzwepende muziek.quote:
Man man manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
Het is een kort bericht met mijn mening over hem.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
Het is een kort bericht met mijn mening over hem.
Altijd heerlijk hoe die jochies zich gelijk willen indekken.. Maar zodra ik zeg alle gelovige moeten dood en zsm krijg ik gelijk een kogel door mijn hoofdquote:
In principe wenst hij ongelovigen niks toe. Enkel bij "Pas als ze dood zijn..." kun je je vraagtekens zetten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Altijd heerlijk hoe die jochies zich gelijk willen indekken.. Maar zodra ik zeg alle gelovige moeten dood en zsm krijg ik gelijk een kogel door mijn hoofd.
ok.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit fascineert mij meer dan dat ik ervan geniet.
Beetje mijn post halveren. Copyright schending. Ik ga mijn Noorwegen filmpje nog maar eens bekijken.quote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef kanca het volgende:
Dre Hazes , Roxeanne Hazes en Rachel Hazes-van Galen
Zo dat ben ik kwijt.
Wat ik mij afvraag 'Veel tokkies zijn fan van Pedo Hazes maar die zelfde tokkies gaan wel altijd op pedojacht als er een in de buurt komt wonen' Haben sie das nicht gewurst?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef kanca het volgende:
Dre Hazes , Roxeanne Hazes en Rachel Hazes-van Galen
Zo dat ben ik kwijt.
Jij dekselse LR met je modpowers. Ik kan niet 2 keer dezelfde reactie posten.quote:
gewoon een tag achter je post gooienquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij dekselse LR met je modpowers. Ik kan niet 2 keer dezelfde reactie posten.
Wat is de reeks van deze SC?quote:
#quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon een tag achter je post gooien
In ruil voor Megaman X dan toch.quote:
Haha ik heb jou daar niet voor nodig. Dus je hebt dikke pech lans.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In ruil voor Megaman X dan toch.
Of gewoon gratis trouwens. Maakt mij niet zo heel veel uit.
Dit doet pijn Karina. Het is weliswaar digitaal, maar heb je wel eens gehoord van mensen digitaal kwetsen? Derhalve TR gemacht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik heb jou daar niet voor nodig. Dus je hebt dikke pech lans.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit doet pijn Karina. Het is weliswaar digitaal, maar heb je wel eens gehoord van mensen digitaal kwetsen? Derhalve TR gemacht.
Jij bent al bezet dus dan doe ik het sowieso niet he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit doet pijn Karina. Het is weliswaar digitaal, maar heb je wel eens gehoord van mensen digitaal kwetsen? Derhalve TR gemacht.
witteboordencriminaliteitquote:
Da's wel heel toevallig.quote:
Ik zie geen causaal verband. Geef me nu Megaman X of anders gaan we sex hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent al bezet dus dan doe ik het sowieso niet he?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie geen causaal verband. Geef me nu Megaman X of anders gaan we sex hebben.
haha sletquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel, maar die Megaman X krijgt ie toch niet.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel, maar die Megaman X krijgt ie toch niet.
Niets houdt je tegen om je profetie te vervullen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit klopt niet JC, als ik een slet was zou ik negersex hebben met lans he
Neuh ik wil heul geen slet zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets houdt je tegen om je profetie te vervullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |