Alleen als het over hooligans en lobby's gaat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een gewetensvraag voor jullie
Nemen jullie Rens serieus?
Tot zover mijn gewetensvraag.
Ik ga douchen.
Neem jij mij niet serieus?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen als het over hooligans en lobby's gaat.
*wordtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Met GGMM aan de macht.
Word je hele SC verkracht.
Het is een aparte zin GGMMquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw..
En dan verbaast het je dat niemand je serieus neemt.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.
Hier spreekt degene die een 10 heeft voor werkwoordspelling.
Oh shitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.
Op welk niveau krijg jij nu Nederlands?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.
Het zou je sieren je fout toe te geven en je excuses te maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op welk niveau krijg jij nu Nederlands?
Stijn zit op een goede school.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Werkwoordspelling is voor elk niveau simpel en te doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vakkundige docenten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn zit op een goede school.
Ik dacht dat het twee losse zinnen waren. Dat is het dus niet volgens jou dus dan heb ik het fout.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou je sieren je fout toe te geven en je excuses te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |