Niet voor niets noemen ze Den Haag tegenwoordig ook wel eens Klein Warschau.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Hagenezen zijn bijna even eerlijk en oprecht als Warschauers.
Klein Koerdistan sinds gisterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet voor niets noemen ze Den Haag tegenwoordig ook wel eens Klein Warschau.
Oh... in al mijn enthousiasme overheen gelezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tussen al die superlatieven die je ons op kunt spelden had ik sympathiek eens vervangen door eerlijk. Sympathiek spreekt eigenlijk voor zich. Zo staan we bekend.
Den Haag heeft door zijn sympathieke en oprechte bevolking op vele bevolkingsgroepen een enorme aantrekkingskracht.quote:
dat ze daar allen heen gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Den Haag heeft door zijn sympathieke en oprechte bevolking op vele bevolkingsgroepen een enorme aantrekkingskracht.
Dat is een behoorlijk oprecht antwoord volgens mij. Samen met je voorliefde voor teams spelende in het groen geel zou je best een aardige Hagenees zijn.quote:
Soooow zeker wel paar koekoeksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:57 schreef napoleonfour het volgende:
Jammer dat wij deze mooie dingen niet meer hebben
Het is toch al aardig ingekrompen wie daar toe behoren?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
Vanavond motie over het intrekken van de fiscale voordelen van het Koninklijk Huis. Ik hoop dat ze in Den Haag eens slim zijn en deze motie goedkeuren.
Gaat vooral om de belasting vrijstelling. En dan niet de uitkering (dat zou immers rondpompen van belastingcentjes zijn) maar op het vermogen en dat hebben de Oranjes (Heel veel, echt heel veel). Ook gaat het over de privevluchten van de oranjes. Schijnt dat de vluchten van Bea nog steeds worden betaald door het rijk. Tevens in de nieuwe bouwgate, wat je het ondertussen wel mag gaan noemen, is een nieuwe kostenpost van 8 miljoen voor een "keuken".quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is toch al aardig ingekrompen wie daar toe behoren?
Treurig ja... Belgen moeten zowat elk jaar hun schokdempers vervangenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:24 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
De grens tussen België en Nederland
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
NWS / Koerden betogen in Tweede Kamergebouw #2
quote:
Lobby, jij, vakantie, chillen.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lobby, jij, vakantie, chillen.
quote:
Jij met AZ UI?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:24 schreef GGMM het volgende:
Rens, Rens, het is weer tijd voor je pilletje.
quote:
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een gewetensvraag voor jullie
Nemen jullie Rens serieus?
Tot zover mijn gewetensvraag.
Ik ga douchen.
Alleen als het over hooligans en lobby's gaat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een gewetensvraag voor jullie
Nemen jullie Rens serieus?
Tot zover mijn gewetensvraag.
Ik ga douchen.
Neem jij mij niet serieus?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen als het over hooligans en lobby's gaat.
*wordtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Met GGMM aan de macht.
Word je hele SC verkracht.
Het is een aparte zin GGMMquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw..
En dan verbaast het je dat niemand je serieus neemt.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.
Hier spreekt degene die een 10 heeft voor werkwoordspelling.
Oh shitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.
Op welk niveau krijg jij nu Nederlands?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.
Het zou je sieren je fout toe te geven en je excuses te maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op welk niveau krijg jij nu Nederlands?
Stijn zit op een goede school.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Werkwoordspelling is voor elk niveau simpel en te doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vakkundige docenten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn zit op een goede school.
Ik dacht dat het twee losse zinnen waren. Dat is het dus niet volgens jou dus dan heb ik het fout.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou je sieren je fout toe te geven en je excuses te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |