Waarom niet, Hamilton vertrok laatst na 0,01s van startsein. Waarom zou het niet met een stoplicht kunnen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een soort start als in de achtervolging bij het biatlon of langlaufen (of een gewone start in de noordse combinatie).
Ik denk dat dat niet te doen is, tenzij je ze gaat groeperen ofzo. Exacte tijdverschillen lijken me bijna niet uit te voeren op die manier.
"Gewoon". Technisch is dat mogelijk, maar ik zou niet graag achter het stuur willen zitten van een wagen die met 300 km/h opeens in een of andere limiter schiet...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:09 schreef WEST het volgende:
[..]
De wedstrijdleiding moet gewoon een signaal afsturen op de auto's dat ze automatisch op pitlimiter gaat.
Dat geldt dan ook voor iedereenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
"Gewoon". Technisch is dat mogelijk, maar ik zou niet graag achter het stuur willen zitten van een wagen die met 300 km/h opeens in een of andere limiter schiet...
Huren een optie? Genoeg lokale bouwbedrijven die lekker kunnen profiteren van de publiciteit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kranen van dat kaliber kosten klauwen vol geld in aanschaf, dat is voor de meeste circuits niet te betalen. Monaco is een tijdelijke baan, dus zijn ze niet continue nodig en in huur waarschijnlijk nog overzienbaar als ze er >5 stuks per bedrijf ~1 week afnemen.....
Edit: zou me zelfs niet verbazen als dat zelfs sponsoring zou zijn, die kranen komen daar geregeld in beeld
Kan me voorstellen dat ze liever een vaste oplossing hebben, want er wordt meer geracet dan enkel de F1quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huren een optie? Genoeg lokale bouwbedrijven die lekker kunnen profiteren van de publiciteit.
Dat lijkt me niet verstandig, maar natuurlijk kunnen ze coureurs wel verplichten om in een sector met dubbel geel de limiter erop te zetten. Zoiets doen ze in LMP toch ook?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dus iemand rijdt op topsnelheid en ineens schiet de limiter erop? Dat zorgt voor ongelukken.
Hoeft niet... weet je hoe duur die dingen zijn?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze liever een vaste oplossing hebben, want er wordt meer geracet dan enkel de F1
Of SC of een limiet hejquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:29 schreef Fiorano het volgende:
Overigens is get dan wel afgelopen met het unlappen achter de SC. En je krijgt ook geen treintjes meer want je kunt niet meer inlopen.
Het is inwendig he, de buitenkant kan er dan nog wel goed uitzien maar de binnenkant kan helemaal kapot zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
op de een of andere manier ziet dit niet "slecht" uit. Lijkt wel alsof er geen uiterlijk letsel is.
Edit: bedoel, bij Massa zijn ongeluk zag je een deel van de helm in gruzelementen, en een bebloed gezicht. Destijds leek dat alsof dat veel ergere gevolgen zou hebben dan wat ie er daadwerkelijk aan over heeft gehouden.
Ahhhhhquote:
Foto's met helm gezien? Die helm is gewoon ingedeukt, zegt genoeg over de impact, helemaal als je ook het impact filmpje ziet. Die JCB wordt gewoon een stuk om zijn as geslingerd en schiet een halve meter tot een meter de lucht in...quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
op de een of andere manier ziet dit niet "slecht" uit. Lijkt wel alsof er geen uiterlijk letsel is.
Edit: bedoel, bij Massa zijn ongeluk zag je een deel van de helm in gruzelementen, en een bebloed gezicht. Destijds leek dat alsof dat veel ergere gevolgen zou hebben dan wat ie er daadwerkelijk aan over heeft gehouden.
Hoeveel heb je er dan nodig voor Spa?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huren een optie? Genoeg lokale bouwbedrijven die lekker kunnen profiteren van de publiciteit.
Welke foto is dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Foto's met helm gezien? Die helm is gewoon ingedeukt,
Staan er 300+ heftrucks nu dan langs een baan? Risicoplekken, dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan nodig voor Spa?
280 ofzo?
Circuit is 7 km lang, dus aan beide kanten van de baan een kraan, 14 kilometer, en dan om de zeg 50 meter een kraan?
Heftrucks kunnen zich verplaatsen, bouwkranen niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Staan er 300+ heftrucks nu dan langs een baan? Risicoplekken, dat is het belangrijkste.
Denk het niet. Ik heb een foto gezien waarbij het steeds gezegd werd, maar ik zie de deuk er echt niet in zittenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:37 schreef Burdie het volgende:
Ik heb nog geen enkele foto gezien van een helm met deuk, maar misschien kijk ik verkeerd?
Dat zwarte rondjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:02 schreef twiFight het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik heb een foto gezien waarbij het steeds gezegd werd, maar ik zie de deuk er echt niet in zitten
Zou deze moeten zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan nodig voor Spa?
280 ofzo?
Circuit is 7 km lang, dus aan beide kanten van de baan een kraan, 14 kilometer, en dan om de zeg 50 meter een kraan?
Er hoeft inderdaad echt niet overal een kraan te zijn. Overigens vind ik kranen niet hét antwoord. Er moeten alsnog marshalls de baan op. Het uitgangspunt moet zijn: hoe berg je op risicolocaties een voertuig zo snel mogelijk, om zo het gevaar zo klein mogelijk te houden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Staan er 300+ heftrucks nu dan langs een baan? Risicoplekken, dat is het belangrijkste.
ja die heb ik gezien. En dat is geen deuk, dat is optisch bedrog omdat er daar vuil zit. Volgens mij een rubber veeg van een band cq. bandenstapel....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Foto's met helm gezien? Die helm is gewoon ingedeukt,
Maar zoals ik al eens eerder in een topic zei is dat volgens mij gewoon de reflectie van de helm van de dokter, geen 'deuk' van welke soort dan ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zwarte rondje
Maar dat is niet de oorzaak van zijn letsel, de krachten die daarvoor nodig waren hadden zijn helm doorboord.
Het zijn de g-krachten geweest van de impact zelf.
Er zit iets op de helm, dat weet ik zeker. Of het een deuk is durf ik ook niet te zeggen, ik denk dat het anders direct klaar was als hij iets gekopt had.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:09 schreef twiFight het volgende:
[..]
Maar zoals ik al eens eerder in een topic zei is dat volgens mij gewoon de reflectie van de helm van de dokter, geen 'deuk' van welke soort dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |