Het was niet te verwachten dat ze zouden zeggen dat het allemaal koek en ei was, gezien de complicaties. Het zou mooi zijn mocht hij e bovenop komen zonder al te veel hersenletsel, maar dat is alleen in het beste geval natuurlijk..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:14 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme.
Ik was ff weg van een computer en hoopte vanavond stiekem wat enigszins "goed" nieuws te lezen aangaande Bianchi.
Dit is in geen enkel opzicht goed nieuws. Dit is heel erg slecht nieuws. Ik vond hem een motherfucker omdat ie zo vaak onze GVD van de baan roste vroeger, maar in de F1 deed ie het toch erg leuk en dit gun ik hem echt niet.
Dammit zeg.![]()
Waarschijnlijk reden ze daar allemaal ongeveer net zo hard. Het is namelijk normaal in de F1 dat je maar een beetje langzamer gaat rijden onder geel. Je kunt het de coureurs niet echt verwijten, want als ze de regels volgen, dan worden ze direct ontslagen omdat ze op zo´n plek opeens seconden verliezen tov de rest.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is in ieder geval voorzichtiger dan 200 km/u in zijn 5, dan had hij in de regen helemaal weinig tractie gehad.
Iemand die weet hoe hard een aantal andere coureurs daar gingen nadat er dubbel geel hing?
Edit: Ik heb al een video gevonden op waarop meer te zien is, zo te zien was Bianchi's snelheid op dat punt redelijk vergelijkbaar met bijvoorbeeld Chilton en Ericsson.
Nee het was zeker niet te verwachten, maar ik hoopte er wel heel erg op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was niet te verwachten dat ze zouden zeggen dat het allemaal koek en ei was, gezien de complicaties. Het zou mooi zijn mocht hij e bovenop komen zonder al te veel hersenletsel, maar dat is alleen in het beste geval natuurlijk..
Voordat iemand zich afvraagt of ik hiermee insinueer dat die wellicht niet door zal gaan: ik ben er 100% zeker van dat die gewoon doorgaat. Life goes on. Zeker in de F1. Ik doel meer op hoe die jongens daar allemaal mee omgaan. Die hebben geen van allen Senna en Ratzenberger nog meegemaakt in hun F1 carričre. Dat maakt toch een impact lijkt me. No pun intended overigens mbt die impact.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:39 schreef Geralt het volgende:
Ik ben benieuwd komend weekend hoe en wat met de F1.
Net ook ff gelezen. Klinkt niet best erg slecht.quote:
Hoe die kerel nog steeds begaan is met die jongens in de F1 hoewel hij al 2 jaar niet meer werkt daar. Not another of our guys.quote:I’m totally gutted, sickened, by having to ask you to go back to December and January’s posts for more about ICP if you’re interested. I don’t have the heart to go through this again. Not for another of our guys. Jeez.
Eveneens van Hartstein.quote:Not a lot of room to duck actually. That said, deceleration in the longitudinal axis DOES lead to some “submarining”. There is pretty significant axial loading of the spinal cord in severe decelerations and that may have taken a cm or two off his height.
Er zijn de afgelopen jaren ook wel wat crashes geweest die ze zich nog wel kunnen herinneren zoals Kubica (2007 en die rallycrash), Massa in 2009 en Grosjean die Alonso bijna had onthoofd in 2012. Of wat te denken van dat incident met die band die door de pits rolde en iemand raakte in Duitsland dacht ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voordat iemand zich afvraagt of ik hiermee insinueer dat die wellicht niet door zal gaan: ik ben er 100% zeker van dat die gewoon doorgaat. Life goes on. Zeker in de F1. Ik doel meer op hoe die jongens daar allemaal mee omgaan. Die hebben geen van allen Senna en Ratzenberger nog meegemaakt in hun F1 carričre. Dat maakt toch een impact lijkt me. No pun intended overigens mbt die impact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
kranen van dat kaliber kosten klauwen vol geld in aanschaf, dat is voor de meeste circuits niet te betalen. Monaco is een tijdelijke baan, dus zijn ze niet continue nodig en in huur waarschijnlijk nog overzienbaar als ze er >5 stuks per bedrijf ~1 week afnemen.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:10 schreef Fer het volgende:
Zou het mogelijk zijn alleen nog maar grote bouwkranen te gebruiken, zoals in Monaco?
[ afbeelding ]
Val toch wel mee, hier kost het 500¤ voor een half uurtje. De hoeren van Bernie zijn duurder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kranen van dat kaliber kosten klauwen vol geld in aanschaf, dat is voor de meeste circuits niet te betalen. Monaco is een tijdelijke baan, dus zijn ze niet continue nodig en in huur waarschijnlijk nog overzienbaar als ze er >5 stuks per bedrijf ~1 week afnemen.....
Edit: zou me zelfs niet verbazen als dat zelfs sponsoring zou zijn, die kranen komen daar geregeld in beeld
Bernie moet die kranen dan ook niet betalen, dat laat ie gewoon over aan de circuits en organisatie zodat ie weer een oostblok slet aan zijn slappe plasser kan laten sabbelen in de tussentijd......quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:44 schreef Fer het volgende:
[..]
Val toch wel mee, hier kost het 500¤ voor een half uurtje. De hoeren van Bernie zijn duurder.
De wedstrijdleiding moet gewoon een signaal afsturen op de auto's dat ze automatisch op pitlimiter gaat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:06 schreef sasquatsch het volgende:
Dan heb je voor elk wissewasje een Safety Car.
Beter is om de coureurs flink van het gas af te laten gaan (bijvoorbeeld op de pitlimiter) bij dubbel geel en niet alleen maar liften zoals nu. Daar zouden flinke straffen op moeten staan, want dat is wat het leven van andere coureurs en marshalls in gevaar brengt.
Ik las dat ze er weer vanaf wilden, maar de FIA dat niet wil omdat ze dan helemaal te kijk gezet worden door iets aan te kondigen en weer af te schieten voordat het in werking treedt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:09 schreef twiFight het volgende:
Was het idee niet al om staande herstarts te doen bij SC situaties volgend jaar? Ik zie een SC bij elke berging écht niet zitten. 8 rondjes SC is eerder regel dan uitzondering. Eerst het hele veld opvangen, dan de bergingswerkzaamheden (incl. met een beetje pech minimaal 3 ronden lang debris vegen), dan de gelapte autos doorlaten. Vooral dat vind ik een bizarre actie elke keer en staat in de 20+ jaar dat ik F1 kijken zeker in de top 3 grootste blunders van de FIA ooit. Die gelapte autos mogen op ~80% van de normale snelheid rijden en zijn dus ontzettend gevaarlijk op de baan tijdens bergingswerkzaamheden, daarom wachten ze er ook altijd mee. Als je ze laat afzakken ben je 1. vijf keer zo snel klaar en 2. is er geen gevaar omdat ze niet alsnog met hoge snelheid over de baan gaan. Na dit hele gezanik wordt pas 'groen licht' gegeven, waarbij het nog wachten is op de pit ingang voordat de SC naar binnen kan. En dat ook alleen als er genoeg waarschuwing vooraf was voor de coureurs om zich voor te bereiden.
Ik ben falikant tegen een staande herstart omdat het 100% compleet competitievervalsing is. Maar als men toch overal een SC voor wil gebruiken, zet ze dan maar zo snel mogelijk stil op de starting grid. Dan worden er misschien nog een paar rondjes in de race niet achter een SC gereden.
Een soort start als in de achtervolging bij het biatlon of langlaufen (of een gewone start in de noordse combinatie).quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:41 schreef Fer het volgende:
Wat denken jullie dan stoppen in de pits en dan weer laten starten, met dezelfde "gap" als voor de SC?
Dus Hamilton spuit weg, dan na 2s mag Rosberg starten. Vervolgens na 10s Riciardo enz enz....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |