Het is denk ik een beetje hetzelfde idee als Barrichello in Imola '94, de auto komt vlak voor de bandenstapel omhoog en is (compleet) van de grond af op het moment van de impact. Dan vlieg je er dus gewoon overheen (of langs, zoals Rubens).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Wow, ook n flinke klap zeg! En raar dat ie er overheen vliegt!
Is leuker dan Valencia hoor, ben vooral benieuwd naar de Ohm vormige bocht van 270 graden. Daar kan je echt inhalen en elkaar weer terugpakken in 1 bocht, maar de exit daarvan is ook weer belangrijk voor het stuk erna!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:39 schreef nils7 het volgende:
Als ik die foto's van Sochi zie dan hadden het net zo goed foto's van Valencia kunnen zijn.
Echter had die nog wat karakter, dit circuit ziet er echt totaal anoniem uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het circuit staat momenteel op de 16 plek qua populariteit, erg laag dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:39 schreef nils7 het volgende:
Als ik die foto's van Sochi zie dan hadden het net zo goed foto's van Valencia kunnen zijn.
Echter had die nog wat karakter, dit circuit ziet er echt totaal anoniem uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste sector van Valencia was best aardig om te rijden hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Marks het volgende:
[..]
Is leuker dan Valencia hoor, ben vooral benieuwd naar de Ohm vormige bocht van 270 graden. Daar kan je echt inhalen en elkaar weer terugpakken in 1 bocht, maar de exit daarvan is ook weer belangrijk voor het stuk erna!
Ik ga uit van echt heel veel inhaalacties hier, ook zit er best een snel vloeiend stuk in.
Lol... volgens mij heb je juist wel veel inhaalmogelijkheden!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:34 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Het circuit staat momenteel op de 16 plek qua populariteit, erg laag dus.
Mede omdat ze er nog niet op gereden hebben.
Omdat inhalen vrij moeilijk is moeten ze het hebben van de DRS zone.
Vooral de mercedessen zullen af en toe een bochtje kunnen pakken evenals Red Bull/Williams.
Kijk ook even in welke auto hij rijd, inderdaad Mercedes.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:52 schreef Marks het volgende:
[..]
Lol... volgens mij heb je juist wel veel inhaalmogelijkheden!
Check
Let ook op lange start finish stuk, vergelijkbaar met Valencia alleen dan een stuk langer!340 kmh weer?
Dan vanaf 33 seconden de lange doordraaier waar ik ook erg benieuwd naar ben.
De Mercedes van vorig jaar als je zo precies wil zijn...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:28 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Kijk ook even in welke auto hij rijd, inderdaad Mercedes.
Zoals ik in mijn post zei heeft Mercedes daar de mogelijkheid voor.
Dit is een beetje te vergelijken met de circuits in Duitsland.
OMG WAT VOOR VET GELUID IS DAT AAN HET BEGIN VAN DAT FILMPJE EN WAAROM KLINKT DE ECHTE F1 NIET ZO?!?!?!?!?!?!?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:52 schreef Marks het volgende:
[..]
Lol... volgens mij heb je juist wel veel inhaalmogelijkheden!
Check
Let ook op lange start finish stuk, vergelijkbaar met Valencia alleen dan een stuk langer!340 kmh weer?
Dan vanaf 33 seconden de lange doordraaier waar ik ook erg benieuwd naar ben.
Ah jah.. omdat in dit rFactor filmpje met een Mercedes gereden wordt, kan een Williams in het echt geen enkele auto inhalen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:28 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Kijk ook even in welke auto hij rijd, inderdaad Mercedes.
Zoals ik in mijn post zei heeft Mercedes daar de mogelijkheid voor.
Dit is een beetje te vergelijken met de circuits in Duitsland.
Nee want daar stond het al.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:54 schreef JohnB52 het volgende:
Misschien moet je dat maar in dit topic zetten?
SPT / Ongeval Jules Bianchi - Nieuws en discussie
Sven Kramer.... Ireen Wustquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:42 schreef twiFight het volgende:
Zijn er nou coureurs die al in Sochi gereden hebben? Volgens mij kan ik mij een Vettel in een Infiniti herinneren, maar zijn er meer?
te vroegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef 0108daniel het volgende:
Het is nu wachten op Formula 1 2014 PC game waar de fans de crash van Jules na kunnen spelen.
Nou geweldig meid.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef 0108daniel het volgende:
Het is nu wachten op Formula 1 2014 PC game waar de fans de crash van Jules na kunnen spelen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef 0108daniel het volgende:
Zegt diegene die het shirt van Putin plaatst....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
te vroeg
Nee, ronduit grof en achterlijk zelfs.
In alle voorgaande F1 edities, dus vanaf 2010 als ik me niet vergis, zat er geen enkele bergingstruck in die game. Hooguit eentje achter de baan die je ziet staan, maar nooit eentje op de baan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef 0108daniel het volgende:
Ditquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zegt diegene die het shirt van Putin plaatst....
Je kan zeggen wat je wilt, maar die race overall staat hem primaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef 0108daniel het volgende:
Inderdaad, slaat weer nergens op.quote:
Oud + er is een apart topic om over dit ongeval te praten.quote:
Oh dacht dat dit topic voor de race van Japan/Suzuka was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:40 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Cool + er is een apart topic om over dit ongeval te praten.
want een foto plaatsen van een shirt waar ik geen bal mee te maken heb staat gelijk aan een achterlijke opmerkingquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ja, maar is afgesplitst en iedereen post daar over dit seizoen. Dit topic gaat eigenlijk alweer over de volgende race in Rusland.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Oh dacht dat dit topic voor de race van Japan/Suzuka was.
Volgens mij gebeurde dit ongeluk ook in Japan/Suzuka afgelopen zondag.
Tnxquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
want een foto plaatsen van een shirt waar ik geen bal mee te maken heb staat gelijk aan een achterlijke opmerking![]()
Goed geredeneerd hoor
In dat geval moet de topic titel worden aangepast naar de volgende race.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja, maar is afgesplitst en iedereen post daar over dit seizoen. Dit topic gaat eigenlijk alweer over de volgende race in Rusland.
Nou succes. Als je dit al een poosje volgt weet je dat en zeikt er niemand. Dus, zeik niet manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:47 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
In dat geval moet de topic titel worden aangepast naar de volgende race.
Dit mbt de voortstructuur van de race in Japan.
En dat bepaal jij? Ik heb even in je post geschiedenis gekeken..., en daar zie ik maar 1 topic voorbij komen. En dat is toevallig dit topic.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:47 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
In dat geval moet de topic titel worden aangepast naar de volgende race.
Dit mbt de voortstructuur van de race in Japan.
ik had het al verwacht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:43 schreef 0108daniel het volgende:
Slecht bericht rondom de gezondheid van Jules Bianchi.
De Franse coureur heeft aan zijn crash een zogenaamde diffuse axonale beschadiging (DAI) in de hersenen overgehouden.
Slechts tien procent van de patiėnten weet uit de coma te komen bij deze aandoening.
Het lijkt uitgesloten dat Bianchi ooit nog een Formule 1-auto zal besturen.
Weer off-topic, vriend.quote:
twitter:FrancescLatorre twitterde op woensdag 08-10-2014 om 17:30:40Els mecąnics de Bianchi fan el cor fort a Sotxi i munten el cotxe que hauria d'haver pilotat el francčs.#ForzaJules http://t.co/fylG1ssjdA reageer retweet
Ofwel: Pitbox van Bianchi is "gewoon" opgebouwd in Sochi en het is nog niet zeker of iemand hem gaat vervangen. Lijkt me een kwestie van wachten op bevestiging door Marussia zelf.twitter:FrancescLatorre twitterde op woensdag 08-10-2014 om 17:43:00Malgrat que el cotxe de Bianchi estą preparat, no estą clar que el substitueixi ningś. Marussia podria córrer amb un sol cotxe. #f1tv3 reageer retweet
Vladimir heeft toch ook een keer rond gereden in een Lotus F1quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:45 schreef Gort het volgende:
[..]
Weer off-topic, vriend.
Slightly meer on-topic: Kameraad Vladimir heeft wel de juiste lengte voor een F1 auto.
Zou wel netjes zijn om Bianchi niet te vervangen vind ik, maar dat zal qua geld wel niet echt een optie zijn. En of de regels dat toelaten? Misschien is er wel geen enkele manier om goed met Bianchi's situatie om te gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:50 schreef heywoodu het volgende:
twitter:FrancescLatorre twitterde op woensdag 08-10-2014 om 17:30:40Els mecąnics de Bianchi fan el cor fort a Sotxi i munten el cotxe que hauria d'haver pilotat el francčs.#ForzaJules http://t.co/fylG1ssjdA reageer retweet
Ofwel: Pitbox van Bianchi is "gewoon" opgebouwd in Sochi en het is nog niet zeker of iemand hem gaat vervangen. Lijkt me een kwestie van wachten op bevestiging door Marussia zelf.twitter:FrancescLatorre twitterde op woensdag 08-10-2014 om 17:43:00Malgrat que el cotxe de Bianchi estą preparat, no estą clar que el substitueixi ningś. Marussia podria córrer amb un sol cotxe. #f1tv3 reageer retweet
Een goede manier is er sowieso niet nee. Dan kom je op het onmogelijke "wat zou hij zelf willen?", en het lijkt me vrij sterk dat hij dan zegt dat er maar 1 zou moeten rijden. Maar goed, dat zul je alleen weten als hij bij bewustzijn komt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:53 schreef Gort het volgende:
[..]
Zou wel netjes zijn om Bianchi niet te vervangen vind ik, maar dat zal qua geld wel niet echt een optie zijn. En of de regels dat toelaten? Misschien is er wel geen enkele manier om goed met Bianchi's situatie om te gaan.
Die zou ik willen hebben als collectors itemquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Nou, Sochi heeft zijn Poetin propaganda ook al klaar liggen in de merchandise-shop![]()
![]()
[ afbeelding ]
idd, dat is echt al vaker voorgekomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Hoezo netjes?! Hij is gewoon effectief ziek. Kan niet racen, gewoon met twee coureurs racen. Daar heb je een reserve-coureur voor.
Wel apart dat er dan een Indycar met daarin Justin Wilson opstaat...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die zou ik willen hebben als collectors item
Walgelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die zou ik willen hebben als collectors item
Ik moest even kijken, maar het is zelfs een ChampCar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wel apart dat er dan een Indycar met daarin Justin Wilson opstaat...
Een van de oude generatie zelfs nogquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik moest even kijken, maar het is zelfs een ChampCar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |