Het is denk ik een beetje hetzelfde idee als Barrichello in Imola '94, de auto komt vlak voor de bandenstapel omhoog en is (compleet) van de grond af op het moment van de impact. Dan vlieg je er dus gewoon overheen (of langs, zoals Rubens).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Wow, ook n flinke klap zeg! En raar dat ie er overheen vliegt!
Is leuker dan Valencia hoor, ben vooral benieuwd naar de Ohm vormige bocht van 270 graden. Daar kan je echt inhalen en elkaar weer terugpakken in 1 bocht, maar de exit daarvan is ook weer belangrijk voor het stuk erna!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:39 schreef nils7 het volgende:
Als ik die foto's van Sochi zie dan hadden het net zo goed foto's van Valencia kunnen zijn.
Echter had die nog wat karakter, dit circuit ziet er echt totaal anoniem uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het circuit staat momenteel op de 16 plek qua populariteit, erg laag dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:39 schreef nils7 het volgende:
Als ik die foto's van Sochi zie dan hadden het net zo goed foto's van Valencia kunnen zijn.
Echter had die nog wat karakter, dit circuit ziet er echt totaal anoniem uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste sector van Valencia was best aardig om te rijden hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Marks het volgende:
[..]
Is leuker dan Valencia hoor, ben vooral benieuwd naar de Ohm vormige bocht van 270 graden. Daar kan je echt inhalen en elkaar weer terugpakken in 1 bocht, maar de exit daarvan is ook weer belangrijk voor het stuk erna!
Ik ga uit van echt heel veel inhaalacties hier, ook zit er best een snel vloeiend stuk in.
Lol... volgens mij heb je juist wel veel inhaalmogelijkheden!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:34 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Het circuit staat momenteel op de 16 plek qua populariteit, erg laag dus.
Mede omdat ze er nog niet op gereden hebben.
Omdat inhalen vrij moeilijk is moeten ze het hebben van de DRS zone.
Vooral de mercedessen zullen af en toe een bochtje kunnen pakken evenals Red Bull/Williams.
Kijk ook even in welke auto hij rijd, inderdaad Mercedes.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:52 schreef Marks het volgende:
[..]
Lol... volgens mij heb je juist wel veel inhaalmogelijkheden!
Check
Let ook op lange start finish stuk, vergelijkbaar met Valencia alleen dan een stuk langer!340 kmh weer?
Dan vanaf 33 seconden de lange doordraaier waar ik ook erg benieuwd naar ben.
De Mercedes van vorig jaar als je zo precies wil zijn...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:28 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Kijk ook even in welke auto hij rijd, inderdaad Mercedes.
Zoals ik in mijn post zei heeft Mercedes daar de mogelijkheid voor.
Dit is een beetje te vergelijken met de circuits in Duitsland.
OMG WAT VOOR VET GELUID IS DAT AAN HET BEGIN VAN DAT FILMPJE EN WAAROM KLINKT DE ECHTE F1 NIET ZO?!?!?!?!?!?!?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:52 schreef Marks het volgende:
[..]
Lol... volgens mij heb je juist wel veel inhaalmogelijkheden!
Check
Let ook op lange start finish stuk, vergelijkbaar met Valencia alleen dan een stuk langer!340 kmh weer?
Dan vanaf 33 seconden de lange doordraaier waar ik ook erg benieuwd naar ben.
Ah jah.. omdat in dit rFactor filmpje met een Mercedes gereden wordt, kan een Williams in het echt geen enkele auto inhalen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:28 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Kijk ook even in welke auto hij rijd, inderdaad Mercedes.
Zoals ik in mijn post zei heeft Mercedes daar de mogelijkheid voor.
Dit is een beetje te vergelijken met de circuits in Duitsland.
Nee want daar stond het al.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:54 schreef JohnB52 het volgende:
Misschien moet je dat maar in dit topic zetten?
SPT / Ongeval Jules Bianchi - Nieuws en discussie
Sven Kramer.... Ireen Wustquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:42 schreef twiFight het volgende:
Zijn er nou coureurs die al in Sochi gereden hebben? Volgens mij kan ik mij een Vettel in een Infiniti herinneren, maar zijn er meer?
te vroegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef 0108daniel het volgende:
Het is nu wachten op Formula 1 2014 PC game waar de fans de crash van Jules na kunnen spelen.
Nou geweldig meid.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef 0108daniel het volgende:
Het is nu wachten op Formula 1 2014 PC game waar de fans de crash van Jules na kunnen spelen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef 0108daniel het volgende:
Zegt diegene die het shirt van Putin plaatst....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
te vroeg
Nee, ronduit grof en achterlijk zelfs.
In alle voorgaande F1 edities, dus vanaf 2010 als ik me niet vergis, zat er geen enkele bergingstruck in die game. Hooguit eentje achter de baan die je ziet staan, maar nooit eentje op de baan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef 0108daniel het volgende:
Ditquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zegt diegene die het shirt van Putin plaatst....
Je kan zeggen wat je wilt, maar die race overall staat hem primaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zegt diegene die het shirt van Putin plaatst....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |