quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef 0108daniel het volgende:
Het is nu wachten op Formula 1 2014 PC game waar de fans de crash van Jules na kunnen spelen.
Inderdaad, slaat weer nergens op.quote:
Oud + er is een apart topic om over dit ongeval te praten.quote:
Oh dacht dat dit topic voor de race van Japan/Suzuka was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:40 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Cool + er is een apart topic om over dit ongeval te praten.
want een foto plaatsen van een shirt waar ik geen bal mee te maken heb staat gelijk aan een achterlijke opmerkingquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zegt diegene die het shirt van Putin plaatst....
Ja, maar is afgesplitst en iedereen post daar over dit seizoen. Dit topic gaat eigenlijk alweer over de volgende race in Rusland.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Oh dacht dat dit topic voor de race van Japan/Suzuka was.
Volgens mij gebeurde dit ongeluk ook in Japan/Suzuka afgelopen zondag.
Tnxquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
want een foto plaatsen van een shirt waar ik geen bal mee te maken heb staat gelijk aan een achterlijke opmerking![]()
Goed geredeneerd hoor
In dat geval moet de topic titel worden aangepast naar de volgende race.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja, maar is afgesplitst en iedereen post daar over dit seizoen. Dit topic gaat eigenlijk alweer over de volgende race in Rusland.
Nou succes. Als je dit al een poosje volgt weet je dat en zeikt er niemand. Dus, zeik niet manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:47 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
In dat geval moet de topic titel worden aangepast naar de volgende race.
Dit mbt de voortstructuur van de race in Japan.
En dat bepaal jij? Ik heb even in je post geschiedenis gekeken..., en daar zie ik maar 1 topic voorbij komen. En dat is toevallig dit topic.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:47 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
In dat geval moet de topic titel worden aangepast naar de volgende race.
Dit mbt de voortstructuur van de race in Japan.
ik had het al verwacht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:43 schreef 0108daniel het volgende:
Slecht bericht rondom de gezondheid van Jules Bianchi.
De Franse coureur heeft aan zijn crash een zogenaamde diffuse axonale beschadiging (DAI) in de hersenen overgehouden.
Slechts tien procent van de patiënten weet uit de coma te komen bij deze aandoening.
Het lijkt uitgesloten dat Bianchi ooit nog een Formule 1-auto zal besturen.
Weer off-topic, vriend.quote:
twitter:FrancescLatorre twitterde op woensdag 08-10-2014 om 17:30:40Els mecànics de Bianchi fan el cor fort a Sotxi i munten el cotxe que hauria d'haver pilotat el francès.#ForzaJules http://t.co/fylG1ssjdA reageer retweet
Ofwel: Pitbox van Bianchi is "gewoon" opgebouwd in Sochi en het is nog niet zeker of iemand hem gaat vervangen. Lijkt me een kwestie van wachten op bevestiging door Marussia zelf.twitter:FrancescLatorre twitterde op woensdag 08-10-2014 om 17:43:00Malgrat que el cotxe de Bianchi està preparat, no està clar que el substitueixi ningú. Marussia podria córrer amb un sol cotxe. #f1tv3 reageer retweet
Vladimir heeft toch ook een keer rond gereden in een Lotus F1quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:45 schreef Gort het volgende:
[..]
Weer off-topic, vriend.
Slightly meer on-topic: Kameraad Vladimir heeft wel de juiste lengte voor een F1 auto.
Zou wel netjes zijn om Bianchi niet te vervangen vind ik, maar dat zal qua geld wel niet echt een optie zijn. En of de regels dat toelaten? Misschien is er wel geen enkele manier om goed met Bianchi's situatie om te gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:50 schreef heywoodu het volgende:
twitter:FrancescLatorre twitterde op woensdag 08-10-2014 om 17:30:40Els mecànics de Bianchi fan el cor fort a Sotxi i munten el cotxe que hauria d'haver pilotat el francès.#ForzaJules http://t.co/fylG1ssjdA reageer retweet
Ofwel: Pitbox van Bianchi is "gewoon" opgebouwd in Sochi en het is nog niet zeker of iemand hem gaat vervangen. Lijkt me een kwestie van wachten op bevestiging door Marussia zelf.twitter:FrancescLatorre twitterde op woensdag 08-10-2014 om 17:43:00Malgrat que el cotxe de Bianchi està preparat, no està clar que el substitueixi ningú. Marussia podria córrer amb un sol cotxe. #f1tv3 reageer retweet
Een goede manier is er sowieso niet nee. Dan kom je op het onmogelijke "wat zou hij zelf willen?", en het lijkt me vrij sterk dat hij dan zegt dat er maar 1 zou moeten rijden. Maar goed, dat zul je alleen weten als hij bij bewustzijn komt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:53 schreef Gort het volgende:
[..]
Zou wel netjes zijn om Bianchi niet te vervangen vind ik, maar dat zal qua geld wel niet echt een optie zijn. En of de regels dat toelaten? Misschien is er wel geen enkele manier om goed met Bianchi's situatie om te gaan.
Die zou ik willen hebben als collectors itemquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Nou, Sochi heeft zijn Poetin propaganda ook al klaar liggen in de merchandise-shop![]()
![]()
[ afbeelding ]
idd, dat is echt al vaker voorgekomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Hoezo netjes?! Hij is gewoon effectief ziek. Kan niet racen, gewoon met twee coureurs racen. Daar heb je een reserve-coureur voor.
Wel apart dat er dan een Indycar met daarin Justin Wilson opstaat...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die zou ik willen hebben als collectors item
Walgelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die zou ik willen hebben als collectors item
Ik moest even kijken, maar het is zelfs een ChampCar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wel apart dat er dan een Indycar met daarin Justin Wilson opstaat...
Een van de oude generatie zelfs nogquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik moest even kijken, maar het is zelfs een ChampCar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |