Gewapend dus gevaarlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom zou Turkije ze doodschieten? Ze behandelen zelfs gewonde Pkk'ers
Ik vraag mij wel af hoeveel er straks overblijft van de PKK. Met ISIS in de regio, Barzani matties met Erdogan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef De_Guidance het volgende:
Dan blaast Öcalan het vredesproces op, dat heeft hij tot nu toe niet gedaan.
Die vertienvoudigd eerder dan dat het krimt vermoed ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af hoeveel er straks overblijft van de PKK. Met ISIS in de regio, Barzani matties met Erdogan.
Nu alle terroristen opruimen, volk in vrede laten leven. Wat is het volgende doel van ISIS?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:41 schreef mrstylo het volgende:
ISIS is binnen:
@jenanmoussa: #Break 'ISIS entered #Kobane from both east &west. They are in the city. Street fights raging' Kurdish activist in #Kobane tells me. @akhbar
Kan best, geen idee, maar hoe willen ze Turkije aanpakken? Vroeger konden ze veilig schuilen in Irak.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:43 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Die vertienvoudigd eerder dan dat het krimt vermoed ik.
Koerden hebben geen nachtkijkers en ISIS welquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:44 schreef b4kl4p het volgende:
Dat zal me wel een lekkere slachtpartij worden dan vannacht.
Hoe komt IS daar nou weer aan dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Koerden hebben geen nachtkijkers en ISIS wel
Denken dat dat echte Fransen zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:31 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wat dacht je van Fransen, Britten, Turken, etc.
open er een topic overquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef badschaap het volgende:
berbers zijn de tokkies van de wereld
Zijn toch gewoon barbaren?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef badschaap het volgende:
berbers zijn de tokkies van de wereld
Van origine wel, maar ze staan als Franse staatsburgers geregistreerd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Denken dat dat echte Fransen zijn![]()
Dat zijn gewoon Berbers en Arabieren.
Denk dat stylo niet bekend is met Turkse Koerden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:30 schreef De_Guidance het volgende:
In Turkije is het gewoon feit dat religieus extremisme onder Koerden een veel groter probleem is dan bij de rest van de bevolking.
Dat moet ook onderkend worden lijkt mij.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Kurdish_Hezbollah
Onduidelijk.quote:
twitter:oemoral twitterde op maandag 06-10-2014 om 09:19:42Turkish opposition media criticizes Erdoğan but defends his policy against YPG and Kobanê resistance. #Turkey unites against Kurds as usual. reageer retweet
Kijken jullie mee, Calimero met z'n vriendjes op twitter.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:13 schreef SadPanda het volgende:
twitter:oemoral twitterde op maandag 06-10-2014 om 09:19:42Turkish opposition media criticizes Erdoğan but defends his policy against YPG and Kobanê resistance. #Turkey unites against Kurds as usual. reageer retweet
Ja daar krijgen Turken stijve tepels vanquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:16 schreef IPA35 het volgende:
Dat zij in Ankara liever zien dat duizenden Koerden worden onthoofd en vrouwen als seksslavinnen worden verkocht door idioten die in de Middeleeuwen thuis horen, dan dat Syrische Koerden boeken mogen drukken in hun eigen taal is toch wel tekenend.
Je kan het ook andersom zien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:16 schreef IPA35 het volgende:
Dat zij in Ankara liever zien dat duizenden Koerden worden onthoofd en vrouwen als seksslavinnen worden verkocht door idioten die in de Middeleeuwen thuis horen, dan dat Syrische Koerden boeken mogen drukken in hun eigen taal is toch wel tekenend.
Vingertepels?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja daar krijgen Turken stijve tepels van
?quote:
Volgens sommige hier wilt Turkije Kobane best verdedigen, maar moeten de Koerden wel doen wat Erdogan wilt. Blijkbaar vinden ze dat erger dan dat hun vrouwen worden verkracht.quote:
Er zijn ook wel bekeerlingen bij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:51 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Van origine wel, maar ze staan als Franse staatsburgers geregistreerd.
Waarom zouden zij zich tegen hun regering moeten keren omdat de Sultan dat wil?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens sommige hier wilt Turkije Kobane best verdedigen, maar moeten de Koerden wel doen wat Erdogan wilt. Blijkbaar vinden ze dat erger dan dat hun vrouwen worden verkracht.
Gebouwen aan de rand van het stadje ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:40 schreef Halcon het volgende:
Er hangen al IS vlaggen volgens Harald Doornbos.
De laatste burgers proberen nu de stad te verlaten. Turkse grens zal wel dichtblijven....quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gebouwen aan de rand van het stadje ja.
Ik zie de situatie zich nog wel voordoen dat er een vlucht naar de grens ontstaat, Turkse soldaten de boel tegenhouden en ISIS een bloedbad aanricht vlak naast de grens. Een hoop bevlekte onderbroekjes hier dan.
Ze laten hun ware aard weer eens zien. Ik hoop dat de Europeanen die zijn bewierookt met het idee dat Turkije een beschaafd land zou zijn nu eindelijk hun roze bril af kunnen doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
De laatste burgers proberen nu de stad te verlaten. Turkse grens zal wel dichtblijven....
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gebouwen aan de rand van het stadje ja.
Ik zie de situatie zich nog wel voordoen dat er een vlucht naar de grens ontstaat, Turkse soldaten de boel tegenhouden en ISIS een bloedbad aanricht vlak naast de grens. Een hoop bevlekte onderbroekjes hier dan.
Ik noem het niet graag, maar dit zou op een tweede Sabra en Shatila kunnen gaan lijken; Falangisten, Palestijnen en Sharon.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ze laten hun ware aard weer eens zien. Ik hoop dat de Europeanen die zijn bewierookt met het idee dat Turkije een beschaafd land zou zijn nu eindelijk hun roze bril af kunnen doen.
Ik denk dat de Europeanen het wel zien. De politici ook wel. Het is alleen de vraag hoe die laatste groep er mee om zal gaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ze laten hun ware aard weer eens zien. Ik hoop dat de Europeanen die zijn bewierookt met het idee dat Turkije een beschaafd land zou zijn nu eindelijk hun roze bril af kunnen doen.
Waarom zou Turkije een organisatie helpen wat al 30 jaar tegen Turkije vecht en gezorgd hebben voor 30.000 doden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom zouden zij zich tegen hun regering moeten keren omdat de Sultan dat wil?
Het zijn de PKK-ers die scholen in brand stekenquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:52 schreef UpsideDown het volgende:
"We hebben een Koerdisch schooltje opgezet in ons dorp met giften van bewoners."![]()
"OPKANKEREN KUTKOERDEN PLAT MET DIE SCHOOL!!1!"
Lol, merendeel van die 30,000 doden zijn burgers die vermoordt zijn door het Turkse leger en regering.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom zou Turkije een organisatie helpen wat al 30 jaar tegen Turkije vecht en gezorgd hebben voor 30.000 doden.
Aangezien het staatsonderwijs een vehikel is voor turkificatie en Kemal-propaganda is dat niet meer dan begrijpelijk natuurlijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het zijn de PKK-ers die scholen in brand steken
http://www.aydinlikdaily.(...)Southern-Turkey/4544
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |