Zou ik ook gedaan hebben, maar Barzani zit zwaar in de pakket van Erdoganquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik weet prima waar het zit.
Barzani zou er een halszaak van kunnen maken.
Ik zou alle banden met Turkije verbreken als ik niet mocht helpen.
Ja want er gaan natuurlijk geen Koerden bij de IS.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft wel veel meegemaakt. Dus in een familie van een journilist zitten PKK en IS strijders? En dit allemaal verteld hij op een Turkse zender? Wel geloofwaardig
Natuurlijk zitten er Koerden in IS en dat ontken ik niet, maar zijn verhaal is zwaar verzonnen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja want er gaan natuurlijk geen Koerden bij de IS.
De Turkse Hezbollah zat toentertijd ook vol Koerden.
Ik draag Koerden en de Koerdische zaak een warm hart toe, maar wees niet blind.
Maar er gaan meer uit Zuid-Oost Turkije dan uit de rest van Turkije bij, blijkbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:27 schreef UpsideDown het volgende:
In ISIS zijn bijna alle nationaliteiten te vinden.
Het is verzonnen dat er uit dezelfde familie mensen bij de PKK en bij IS gaan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten er Koerden in IS en ontken dat niet, maar zijn verhaal is zwaar verzonnen.
quote:At least 30 Kurdish fighters killed in two suicide bombs in Syria's Hasakah - monitoring group
(Reuters) - At least 30 people were killed in two suicide attacks on two checkpoints run by Kurdish fighters in Syria's northeastern city of Hasakah on Monday, the Syrian Observatory for Human Rights said.
"The attacks targeted checkpoints run by Kurdish fighters on the western entrance of the city, they occurred within minutes from each other," Rami Abdelrahman from the Observatory said.
Grootste aantal zijn natuurlijk de Arabieren(inclusief Berbers). Voor de rest een relatief grote groep Tsjetsjenen. De andere groepen hebben hier en daar wel wat mensen tussenzitten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:27 schreef UpsideDown het volgende:
In ISIS zijn bijna alle nationaliteiten te vinden.
Omdat iemand uit de PKK niet zomaar naar een begraving gaat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is verzonnen dat er uit dezelfde familie mensen bij de PKK en bij IS gaan?
Waarom is dit zo ongeloofwaardig?
Ze gaan gelijk voor alle Koerdische delen lijkt hetquote:
Wat dacht je van Fransen, Britten, Turken, etc.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:30 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Grootste aantal zijn natuurlijk de Arabieren(inclusief Berbers). Voor de rest een relatief grote groep Tsjetsjenen. De andere groepen hebben hier en daar wel wat mensen tussenzitten.
Turkije ook, tering die club zouden ze moeten nuken met hun IS support.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:39 schreef De_Guidance het volgende:
NAVO zegt 41 minuten geleden dat ze misschien grondtroepen gaan inzetten 'om de grenzen van Turkije te bewaken'.
Doen ze niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Turkije ook, tering die club zouden ze moeten nuken met hun IS support.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:36 schreef UpsideDown het volgende:
Ik ben benieuwd wat de YPG gaat doen, ik denk dat ISIS ze naar de grens jaagt en de Turken ze vervolgens allemaal doodschieten en zo hun land hebben beschermd tegen het kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |