Gewapend dus gevaarlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom zou Turkije ze doodschieten? Ze behandelen zelfs gewonde Pkk'ers
Ik vraag mij wel af hoeveel er straks overblijft van de PKK. Met ISIS in de regio, Barzani matties met Erdogan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef De_Guidance het volgende:
Dan blaast Öcalan het vredesproces op, dat heeft hij tot nu toe niet gedaan.
Die vertienvoudigd eerder dan dat het krimt vermoed ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af hoeveel er straks overblijft van de PKK. Met ISIS in de regio, Barzani matties met Erdogan.
Nu alle terroristen opruimen, volk in vrede laten leven. Wat is het volgende doel van ISIS?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:41 schreef mrstylo het volgende:
ISIS is binnen:
@jenanmoussa: #Break 'ISIS entered #Kobane from both east &west. They are in the city. Street fights raging' Kurdish activist in #Kobane tells me. @akhbar
Kan best, geen idee, maar hoe willen ze Turkije aanpakken? Vroeger konden ze veilig schuilen in Irak.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:43 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Die vertienvoudigd eerder dan dat het krimt vermoed ik.
Koerden hebben geen nachtkijkers en ISIS welquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:44 schreef b4kl4p het volgende:
Dat zal me wel een lekkere slachtpartij worden dan vannacht.
Hoe komt IS daar nou weer aan dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Koerden hebben geen nachtkijkers en ISIS wel
Denken dat dat echte Fransen zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:31 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wat dacht je van Fransen, Britten, Turken, etc.
open er een topic overquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef badschaap het volgende:
berbers zijn de tokkies van de wereld
Zijn toch gewoon barbaren?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef badschaap het volgende:
berbers zijn de tokkies van de wereld
Van origine wel, maar ze staan als Franse staatsburgers geregistreerd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Denken dat dat echte Fransen zijn![]()
Dat zijn gewoon Berbers en Arabieren.
Denk dat stylo niet bekend is met Turkse Koerden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:30 schreef De_Guidance het volgende:
In Turkije is het gewoon feit dat religieus extremisme onder Koerden een veel groter probleem is dan bij de rest van de bevolking.
Dat moet ook onderkend worden lijkt mij.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Kurdish_Hezbollah
Onduidelijk.quote:
twitter:oemoral twitterde op maandag 06-10-2014 om 09:19:42Turkish opposition media criticizes Erdoğan but defends his policy against YPG and Kobanê resistance. #Turkey unites against Kurds as usual. reageer retweet
Kijken jullie mee, Calimero met z'n vriendjes op twitter.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:13 schreef SadPanda het volgende:
twitter:oemoral twitterde op maandag 06-10-2014 om 09:19:42Turkish opposition media criticizes Erdoğan but defends his policy against YPG and Kobanê resistance. #Turkey unites against Kurds as usual. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |