In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Ebola bewaar ik speciaal voor Pauw.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:36 schreef alors het volgende:
Ik had een Ebola TT verwacht. Tegenvaller.
Nog niet gezien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn foto van jou in het smoelenboek
nou nou nouquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
John van den Brom mag van mij best overreden worden door een monstertruck.
nou nou nouquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Laat hem John Troost ook meteen meenemen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
ik moest weer lachen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Komt eindelijk die tweede onderkin los.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Is zo te zien al lang gebeurd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Valt niet te zien aan z'n gebitquote:
vanden stock?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Constant
Constant
Constant
Constant
Constant
Constant
Constant
Wat nou als hij op een zeecontainer staatquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
dan is hij veiligquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat nou als hij op een zeecontainer staat
Doet me denken aan stopwoordjes van andere ''analisten''quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Constant
Constant
Constant
Constant
Constant
Constant
Constant
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Na de 734723472e aflevering iemand al de functie van Jan Mulder in dit programma, voor zover je ervan mag spreken, ontdekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
En mensen lachten mij uit omdat ik Vitesse als 3e voorspelde, koekoek.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:41 schreef hafcfan het volgende:
Stijn dacht dat Groningen 2e werd en lachte JR Style uit, omdat hij dacht dat Cambuur in het linker rijtje zou eindigen. Wat een dommerd.
Dat zou nog wel kunnen.Waarom dacht je dat Groningen 2 werd? Al vallen ze mij tot nu toe ook wel tegen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En mensen lachten mij uit omdat ik Vitesse als 3e voorspelde, koekoek.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
0:39 wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Dit heb ik volgens mij gezegd toen Kostic er nog was. Kostic - Van der Velden/Hoesen - Antonia met Chery erachter leek mij een ideale aanval, wat meer op de counter spelend en je zou wel erg veel punten kunnen pakken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou nog wel kunnen.Waarom dacht je dat Groningen 2 werd? Al vallen ze mij tot nu toe ook wel tegen.
Ok.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:44 schreef Evertjan het volgende:
CONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANTCONSTANT
Ja, leukquote:
Hij mist een gebrek aan pigment.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan van Halst mist iets bij Rekik en Bruma.
Verstand?
En die Hoessen valt ook vies tegen zeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heb ik volgens mij gezegd toen Kostic er nog was. Kostic - Van der Velden/Hoesen - Antonia met Chery erachter leek mij een ideale aanval, wat meer op de counter spelend en je zou wel erg veel punten kunnen pakken.
Dit heb ik ernstig onderschat. De defensie is nog treuriger dan ik had gedacht en met Padt als vervanger voor Bizot zijn ze er hard op achteruit gegaan/.
quote:
vanmorgen nog een mooi item bij Fox over Verbeek Pastoor en Jan de Jonge over hun onderlinge vriendschapquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:48 schreef Caland het volgende:
Ik zou bijna denken dat Verbeek bevriend is met Pastoor.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:48 schreef Evertjan het volgende:
Gertjan moet eerst nog 12 blokhutten bouwen
Gertjan grijpt zijn kans.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:50 schreef Evertjan het volgende:
Gertjan zegt nu al meer zinnige dingen in deze 30 min dan Arno Vermeulen in 12 afleveringen Studio Voetbal
Totaal ongeloofwaardig die man.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:45 schreef alors het volgende:
Nu opeens is Jan voor resultaat, terwijl hij altijd zeurt op dat hij mooi voetbal wil zien en dat resultaat minder belangrijk is![]()
Jan zat in een litterair café in Amsterdamquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Oh Mulder heeft de wedstrijd niet gezien. Je verwacht het niet.
Ernie Brandts was de laatste die NAC naar grote hoogte stuwenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 98/99 had NAC ook echt een kutelftal
Qua spelers niet , team welquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 98/99 had NAC ook echt een kutelftal
Toen hadden ze 3 spitsen. Steward, Arveladze en Milicicquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ernie Brandts was de laatste die NAC naar grote hoogte stuwen
Met Kurt Elshot en Patrick Zwaanswijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ernie Brandts was de laatste die NAC naar grote hoogte stuwen
Jij vindt een team met 8 verdedigers een goed team?quote:
Hij was bij AFC en toen was hij toch in de buurt dus ging ie even buurten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:54 schreef alors het volgende:
Sjek heeft 'toevallig' de wedstrijd tegen Ajax gezien.
Tuurlijk.
Hij zat ook laatst 'toevallig' bij ajax..quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:54 schreef alors het volgende:
Sjek heeft 'toevallig' de wedstrijd tegen Ajax gezien.
Tuurlijk.
die klapten er iedere week opquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt een team met 8 verdedigers een goed team?
Lekker Bosz, Schreuder, Feskens en Gaasbeek op het middenveld. Genot.
Jeffrey van As kon de boel niet dichthouden helaasquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt een team met 8 verdedigers een goed team?
Lekker Bosz, Schreuder, Feskens en Gaasbeek op het middenveld. Genot.
Ja, drie fossielen en een diehard VMquote:
Robert Maaskant de kroonprins van het trainersgildequote:Op zondag 5 oktober 2014 22:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ernie Brandts werd toen min of meer ontslagen, terwijl hij als 3e eindigde. Robert Maaskantals opvolger.
Dat doet hij alleen voor zijn neefje.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij zat ook laatst 'toevallig' bij ajax..![]()
DOET IE ANDERS NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIITTT
Samen met Erwin van der Looigod.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jeffrey van As kon de boel niet dichthouden helaas
Wel mooi Archil voorin met Stewartquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met Erwin van der Looigod.
Rob Pendersquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met Kurt Elshot en Patrick Zwaanswijk
Dartsen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Lower League Football
Noh en Milicic in de aanvalquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel mooi Archil voorin met Stewart
krijgt ook altijd slechte ballenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:58 schreef superniger het volgende:
Van Persie speelde weer eens kut vandaag.
Die vervanger is nu basisspeler.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:56 schreef Typisch het volgende:
Natuurlijk joh. Vroegah als Kuyt en Kalou of Farfan en Alex of Suarez en Vermaelen niet meededen zat er op de bank een prima vervanger.
Dom gelul.
MVV en Sparta waren dat jaar ook dramatisch. Sparta had alleen nog Van der Laan.quote:
die tieten kunnen lopen als lullenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die IS frikandellen gaan als een tiet.
Ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Ja rot toch op![]()
Het was FC Arjen Robben in Brazilië, zag je dat in Praag?
Nee joh.quote:
Die scheermesjes van IS snijden als een lompe.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die tieten kunnen lopen als lullen
Dolfje Roks en Dennis de Knooijer die altijd geblesseerd wasquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MVV en Sparta waren dat jaar ook dramatisch. Sparta had alleen nog Van der Laan.
Dat jaar ging het ook mis met Sparta. Daarom is het wat het nu is.
Wat heeft hij eigenlijk gepresteerd de laatste 10 jaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
Hiddink is dan ook een vrij matige trainer.
dit gaat over 98/98quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee joh.
RKC had Sno,Castelen, Brabergod, Joachiemgod, Duits, Guano Prince, de Ridder
Adri Bogers, Garry de Graef, Hans van Arum, Richard Beekink, Tommie van der Leegte met blessure.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee joh.
RKC had Sno,Castelen, Brabergod, Joachiemgod, Duits, Guano Prince, de Ridder
Sjek illegale pakketjes bezorgen bij IS rijschoolquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die scheermesjes van IS snijden als een lompe.
Halve finale CL met PSV.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk gepresteerd de laatste 10 jaar.Overal een beetje zijn zakken gevuld.
Samen met Griffin alles opvretenquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen even borrelen bij de engelse snackbar samen met syl
Ook een prestatie natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk gepresteerd de laatste 10 jaar.Overal een beetje zijn zakken gevuld.
griffin zit vastgeplakt aan dave chisnall dus die zal anti-barney zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samen met Griffin alles opvreten
altijd terechtquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
griffin zit vastgeplakt aan dave chisnall dus die zal anti-barney zijn
genotquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee klopt.
Johan gaat een weekendje met Wilfred naar Drenthe.
Inderdaad. Dat met die rijsteters was ook puur geluk en blindheid van scheidsrechtersquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen had ik een seizoenskaartquote:
Vorig jaar bij Litmanen moest ik huilenquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
prachtig filmpje
frank heinendiepzinnige god.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zapte te laat weg.
ik heb nu oogkanker. henny huisman verkleedt zich als tante es.
godverdomme
en die nog niet eens dood moet je nagaanquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Litmanen moest ik huilen
Je weet dat het toen 2002 was hequote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat met die rijsteters was ook puur geluk en blindheid van scheidsrechters.
deze man weetquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zapte te laat weg.
ik heb nu oogkanker. henny huisman verkleedt zich als tante es.
godverdomme
2002, 2004. Boeie man.quote:
Harde aids in het fietsenrekquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Toen had ik een seizoenskaart![]()
Yuri Petrov![]()
Kwam je in elke kroeg in Waalwijk tegen.
Adilson Ben David Dos Santos
Dat was zo'n geweldige tijd. Allemaal van die cultvoetballers.quote:
Ja. Behalve in het ontlopen van belasting.. oh wacht, zelfs daar faalde hij in.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, laatst 10 jaar is hij gewoon mislukt klaar
Maarten Schopsquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat was zo'n geweldige tijd. Allemaal van die cultvoetballers.
Dejan Govedarica![]()
Carlos van Wanrooy
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 01:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit ook de tijd vanRick Hoogendorp
?
Ja niet onaardig, maar er gaat natuurlijk niets boven deze vlag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zweden of Japan vind ik mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja niet onaardig, maar er gaat natuurlijk niets boven deze vlag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs de Martinitoren fleurt ervan op
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja niet onaardig, maar er gaat natuurlijk niets boven deze vlag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs de Martinitoren fleurt ervan op
[ afbeelding ]
Die komt wel in de buurt ja, ik vind deze foto alleen niet helemaal recht doen aan je vlag.quote:
Prachtige foto:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 22.10-23.10 uur,NPO 1: STUDIO VOETBAL Henry Schut praat met gasten uit de voetbalwereld over de EK-kwalificatie met analyses en een voorbeschouwing op IJsland-Nederland en de hoogtepunten van onder meer Luxemburg-Spanje en Estland-Engeland |
Leuke UI heb je Stijn, weddenschap verloren?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag aan tafel bij Henry Schut en Gert van 't Hof:
- Jan Mulder
- Co Adriaanse
- Ernie Brandts
nou nou nouquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk , nu komt er helemaal geen kritiek op het nl elftal
Kutfacist Schut
Je staat zelf voor Schut.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk , nu komt er helemaal geen kritiek op het nl elftal
Kutfacist Schut
wat is Gertie dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Schut is de goldenboy van de NOS.
Sympathieke vent.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is je mening over v/h Hof?
Oke Robinquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Nee en daar wilde ik ook geen grappen over maken.
Je staat een beetje te schutterenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Nee en daar wilde ik ook geen grappen over maken.
wekt bij mij alleen maar anti Europa gevoelens opquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ernie Co, Gert, Henri = Topshow
Mooie muziek nu.
Hij zat bij Belgiëquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:17 schreef Zipportal het volgende:
Weer die kut Mulder die geen voetbal heeft gekeken.
hij kan ook geen tv of radio ontvangen in Noord Oost Groningenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:17 schreef Zipportal het volgende:
Weer die kut Mulder die geen voetbal heeft gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |