Inderdaad. Dat met die rijsteters was ook puur geluk en blindheid van scheidsrechtersquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk gepresteerd de laatste 10 jaar.Overal een beetje zijn zakken gevuld.
Toen had ik een seizoenskaartquote:
Vorig jaar bij Litmanen moest ik huilenquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
prachtig filmpje
frank heinendiepzinnige god.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zapte te laat weg.
ik heb nu oogkanker. henny huisman verkleedt zich als tante es.
godverdomme
en die nog niet eens dood moet je nagaanquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Litmanen moest ik huilen
Je weet dat het toen 2002 was hequote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat met die rijsteters was ook puur geluk en blindheid van scheidsrechters.
deze man weetquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zapte te laat weg.
ik heb nu oogkanker. henny huisman verkleedt zich als tante es.
godverdomme
2002, 2004. Boeie man.quote:
Harde aids in het fietsenrekquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Toen had ik een seizoenskaart![]()
Yuri Petrov![]()
Kwam je in elke kroeg in Waalwijk tegen.
Adilson Ben David Dos Santos
Dat was zo'n geweldige tijd. Allemaal van die cultvoetballers.quote:
Ja. Behalve in het ontlopen van belasting.. oh wacht, zelfs daar faalde hij in.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, laatst 10 jaar is hij gewoon mislukt klaar
Maarten Schopsquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat was zo'n geweldige tijd. Allemaal van die cultvoetballers.
Dejan Govedarica![]()
Carlos van Wanrooy
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 01:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit ook de tijd vanRick Hoogendorp
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |