In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Ebola bewaar ik speciaal voor Pauw.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:36 schreef alors het volgende:
Ik had een Ebola TT verwacht. Tegenvaller.
Nog niet gezien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn foto van jou in het smoelenboek
nou nou nouquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
John van den Brom mag van mij best overreden worden door een monstertruck.
nou nou nouquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Laat hem John Troost ook meteen meenemen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
ik moest weer lachen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Komt eindelijk die tweede onderkin los.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Is zo te zien al lang gebeurd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Valt niet te zien aan z'n gebitquote:
vanden stock?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Constant
Constant
Constant
Constant
Constant
Constant
Constant
Wat nou als hij op een zeecontainer staatquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
dan is hij veiligquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat nou als hij op een zeecontainer staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |