Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vond je van zijn bijdrage aan de 2-0?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
Zelfs als Locadia per ongeluk scoort staat hij buitenspel.
K de kkquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
De kopbal van Guardado laten ze niet meer zien?
Jij bent ook een baasquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd.Ik heb afgelopen 2 weken 2 weddenschappen gewonnen.
Doet pijn héquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:09 schreef PantaRhei het volgende:
"Hij is een vriend van de joden". Godverdomme wat is het toch een sneue club
Wat heb je gewonnen dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd.Ik heb afgelopen 2 weken 2 weddenschappen gewonnen.
watquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel overdreven on daar voor de coach weg te sturen maar die isubosturk is sowieso gek op aandacht.
Je leert elke dag wat nieuws als kroonprins van het trainersgildequote:Op zondag 5 oktober 2014 19:11 schreef Muto het volgende:
Wat? Cocu weet niet dat je niet uit het vak mag komen?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel overdreven on daar voor de coach weg te sturen maar die isubosturk is sowieso gek op aandacht.
Isobusturk of bosturk die Turk in elk geval die Feyenoord toen genaaid heeft.quote:
Kazim?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Isobusturk of bosturk die Turk in elk geval die Feyenoord toen genaaid heeft.
Godverdomme. Dit had ik niet verwacht.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Godverdomme. Dit had ik niet verwacht.
quote:
quote:
Oké prima!quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haten op de Boerkom vechten dan.
Over twee week mogen jullie het proberen tegen FC Twente om 20:45. Of is dat nog te vroeg voor jullie?quote:
Ja, want de tijd is zo relevant..quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over twee week mogen jullie het proberen tegen FC Twente om 20:45. Of is dat nog te vroeg voor jullie?
rullevant*quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want de tijd is zo relevant..
Op jou gaan we niet langer in.
mwah, in de 55e minuutquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Twente maakt in de 90e minuut wel weer 1-1.
Wie? Stijn en jij? Johannes en jij? Davy en jij?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
12:30 en 16:45 hebben jullie wel moeite mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM's denkbeeldige vrienden uiteraard. Echte heeft hij niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie? Stijn en jij? Johannes en jij? Davy en jij?
zijn jullie niet allemaal denkbeeldig?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
GGMM's denkbeeldige vrienden uiteraard. Echte heeft hij niet.
ik?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wel beeldig, denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zijn jullie niet allemaal denkbeeldig?
Jullie hebben allebei één az uiquote:
Toen speelde hij nog voor de goede club. Nu is hij zijn swag kwijt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil Ziyech voor de camera zo.
[ afbeelding ]
Davy, ik, Stijn en johannes idd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rawrquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil Ziyech voor de camera zo.
[ afbeelding ]
Hopelijk met analyses van Bert van Marwijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh de NOS doet samenvattingen van alle andere kwalificatiewedstrijden? Top.
Swag heb je of heb je niet. Jij hebt het ook nog steeds terwijl je Feyenoord support.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Toen speelde hij nog voor de goede club. Nu is hij zijn swag kwijt.
Zijn goeiste vriend is Gramulanion. Als GGMM ooit mod af is, wordt Gramulanion persoonlijk naar voren geschoven. Die jongen is echt een aanwinst voor FOK!quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
GGMM's denkbeeldige vrienden uiteraard. Echte heeft hij niet.
Gramulanion is wel een held met z'n gifjes.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn goeiste vriend is Gramulanion. Als GGMM ooit mod af is, wordt Gramulanion persoonlijk naar voren geschoven. Die jongen is echt een aanwinst voor FOK!
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gramulanion is wel een held met z'n gifjes.
Beste speler van Feyenoordquote:
Ik heb ook een gif historiequote:
Alleen zijn turkse kant?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt voor het redden van mijn manager, Tom
+ het verkondigen van geen mening , topquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gramulanion is wel een held met z'n gifjes.
Was ik al mee bezig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een klef gedoe hier zeg. Bij deze ga ik weer extra verzuurd posten.
Ik heb Johannes nog nooit kunnen betrappen op een oprechte mening/visie op het gebied van voetbalquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
Groningen speelt al weken belabberd.
Snap niet dat johannes_vermeer dacht dat ze kampioen zouden worden en de Europa League zouden winnen.
Weg kijken van de camera is les een?quote:
Laat het Marcod3j maar niet horen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Interlands.
Gelukkig zijn de winkels zondag open.
De scheidsrechters zijn tegen FC Groningen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
Groningen speelt al weken belabberd.
Snap niet dat johannes_vermeer dacht dat ze kampioen zouden worden en de Europa League zouden winnen.
Nick van der Velden is een topspeler.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Johannes nog nooit kunnen betrappen op een oprechte mening/visie op het gebied van voetbal
Nu je het zegt; niet alleen voetbal. Ik heb johannes uberhaupt nooit op een oprechte mening of visie over wat dan ook kunnen betrappen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Johannes nog nooit kunnen betrappen op een oprechte mening/visie op het gebied van voetbal
Ik heb de wedstrijden niet gezien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had voor de wedstrijd voorspelt dat Willems het goed gaat doen. Ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijden niet gezien.
Het zou dus leuk zijn als niemand vage hints gaat droppen over de uitslagen.
Maher, die gaat echt niet tegen zijn oude club scoren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijden niet gezien.
Het zou dus leuk zijn als niemand vage hints gaat droppen over de uitslagen.
Ik hoop het voor je, anders geeft Paxcon je een note.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maher, die gaat echt niet tegen zijn oude club scoren.
Geen idee waarom hij dat zou doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, anders geeft Paxcon je een note.
Sorry mag hier niet moddenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, anders geeft Paxcon je een note.
En daarom ben jij geen moderator. Op dit forum dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij dat zou doen.
Littlerabbit wil je vast wel helpenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daarom ben jij geen moderator. Op dit forum dan.
Ik wil niet komen tussen de hechte vriendschap van Davy en Littlerabbit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Littlerabbit wil je vast wel helpen
GGMM, wil je wat beter op Davy letten?quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Balen ze in Amsterdam even dat hij niet naar Ajax is gekomen.
Ik zal hem streng toespreken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM, wil je wat beter op Davy letten?
Hij gaf vage hints over het resultaat terwijl ik nadrukkelijk gevraagd had dit niet te doen.
Via DM.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Via DM of gewoon openbaar in het topic?
Zo vaag waren ze geeneensquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM, wil je wat beter op Davy letten?
Hij gaf vage hints over het resultaat terwijl ik nadrukkelijk gevraagd had dit niet te doen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had voor de wedstrijd voorspelt dat Willems het goed gaat doen. Ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maher, die gaat echt niet tegen zijn oude club scoren.
Hey jou heb ik al een tijd niet zien posten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:44 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Zo vaag waren ze geeneens
[..]
[..]
Tijd voor een meer dan terechte note.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:45 schreef GGMM het volgende:
Hij was diep onder de indruk van mijn waarschuwing, johannes.
hoiquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey jou heb ik al een tijd niet zien posten.
Voor meer constateringen mag je Littlerabbit DM-en.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM heeft mij hard aangepakt via de DM, sorry Johannes
Was dit een vage hint of heb je voorspellende gaven?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Tijd voor een meer dan terechte 1-1....
Tweede denk ik, voorspellende gaven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dit een vage hint of heb je voorspellende gaven?
je gaat vreemd ik ga tegen alba zeggenquote:
Jajajaquote:
Nee, Alba gaat juist vreemd, ze reageert namelijk niet op mijn uitnodigingquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je gaat vreemd ik ga tegen alba zeggen
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Alba gaat juist vreemd, ze reageert namelijk niet op mijn uitnodigingtwitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
Uh, oke. Probeer het eens bij Zlata.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Alba gaat juist vreemd, ze reageert namelijk niet op mijn uitnodigingtwitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Raar zeg. Als ze toch enigszins gevoelens voor je had of je uberhaupt aardig vond had ze toch op zn minst jouw Tweet tussen haar favorieten gezet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw dame, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uh, oke. Probeer het eens bij Zlata.
Helaas mag de manager van Jessica die haar twitter regelt mij nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar zeg. Als ze toch enigszins gevoelens voor je had of je uberhaupt aardig vond had ze toch op zn minst jouw Tweet tussen haar favorieten gezet.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:58 schreef alors het volgende:
Dat uitshirt van Ajax trouwens, daar wil je echt niet mee gezien worden.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas mag de manager van Jessica die haar twitter regelt mij niet
Gaat Alba nou vreemd of niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh laat Jessica dat door haar manager doen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas mag de manager van Jessica die haar twitter regelt mij niet
Ja echt, zeg maar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Waarom praat hij alsof hij een buitenlander is die de taal nog niet goed beheerst
Ik zie mij jou weer voor mij Den Haag. Helemaal in schok omdat je je eerste neger in het wild had gezien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Waarom praat hij alsof hij een buitenlander is die de taal nog niet goed beheerst
En zo bruin was sp3c nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie mij jou weer voor mij Den Haag. Helemaal in schok omdat je je eerste neger in het wild had gezien.
Pfoe, hopelijk heeft ie niet al te veel last van zijn hand daarnaquote:
Was een grapje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, hopelijk heeft ie niet al te veel last van zijn hand daarna
Minachting van de Clasie-fans.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack is het Legioen aan het provoceren.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie mij jou weer voor mij Den Haag. Helemaal in schok omdat je je eerste neger in het wild had gezien.
Moest lachenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Vitesse voelt zich hier wel thuis dus.
Klopt, hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt zelf puntige knieėn.
Beetje op Luc haten.
Kanon was ter plekke ter dood veroordeelt als hij dit had gedaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ah joh, was toch geen penalty man.
Sorry ik heb geroddeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, hoe weet je dat?
Bestaan er echt mensen die Castaignos sympathiek vinden?
*veroordeeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kanon was ter plekke ter dood veroordeelt als hij dit had gedaan vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |