Uh, oke. Probeer het eens bij Zlata.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Alba gaat juist vreemd, ze reageert namelijk niet op mijn uitnodigingtwitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
Raar zeg. Als ze toch enigszins gevoelens voor je had of je uberhaupt aardig vond had ze toch op zn minst jouw Tweet tussen haar favorieten gezet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Alba gaat juist vreemd, ze reageert namelijk niet op mijn uitnodigingtwitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 14:40:01@jessicaalba Hey Jessica, I've got some fabulous nasi for you
Why don't you join me in Groningen :$ Love your work as an actress <3 <3 xo reageer retweet
Nee, dat is jouw dame, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uh, oke. Probeer het eens bij Zlata.
Helaas mag de manager van Jessica die haar twitter regelt mij nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar zeg. Als ze toch enigszins gevoelens voor je had of je uberhaupt aardig vond had ze toch op zn minst jouw Tweet tussen haar favorieten gezet.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:58 schreef alors het volgende:
Dat uitshirt van Ajax trouwens, daar wil je echt niet mee gezien worden.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas mag de manager van Jessica die haar twitter regelt mij niet
Gaat Alba nou vreemd of niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh laat Jessica dat door haar manager doen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas mag de manager van Jessica die haar twitter regelt mij niet
Ja echt, zeg maar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Waarom praat hij alsof hij een buitenlander is die de taal nog niet goed beheerst
Ik zie mij jou weer voor mij Den Haag. Helemaal in schok omdat je je eerste neger in het wild had gezien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Waarom praat hij alsof hij een buitenlander is die de taal nog niet goed beheerst
Hij lijkt totaal niet op Armenteros ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |