Ik heb de wedstrijden niet gezien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had voor de wedstrijd voorspelt dat Willems het goed gaat doen. Ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijden niet gezien.
Het zou dus leuk zijn als niemand vage hints gaat droppen over de uitslagen.
Maher, die gaat echt niet tegen zijn oude club scoren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijden niet gezien.
Het zou dus leuk zijn als niemand vage hints gaat droppen over de uitslagen.
Ik hoop het voor je, anders geeft Paxcon je een note.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maher, die gaat echt niet tegen zijn oude club scoren.
Geen idee waarom hij dat zou doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, anders geeft Paxcon je een note.
Sorry mag hier niet moddenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, anders geeft Paxcon je een note.
En daarom ben jij geen moderator. Op dit forum dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij dat zou doen.
Littlerabbit wil je vast wel helpenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daarom ben jij geen moderator. Op dit forum dan.
Ik wil niet komen tussen de hechte vriendschap van Davy en Littlerabbit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Littlerabbit wil je vast wel helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |