Weg kijken van de camera is les een?quote:
Laat het Marcod3j maar niet horen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Interlands.
Gelukkig zijn de winkels zondag open.
De scheidsrechters zijn tegen FC Groningen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
Groningen speelt al weken belabberd.
Snap niet dat johannes_vermeer dacht dat ze kampioen zouden worden en de Europa League zouden winnen.
Nick van der Velden is een topspeler.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Johannes nog nooit kunnen betrappen op een oprechte mening/visie op het gebied van voetbal
Nu je het zegt; niet alleen voetbal. Ik heb johannes uberhaupt nooit op een oprechte mening of visie over wat dan ook kunnen betrappen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Johannes nog nooit kunnen betrappen op een oprechte mening/visie op het gebied van voetbal
Ik heb de wedstrijden niet gezien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had voor de wedstrijd voorspelt dat Willems het goed gaat doen. Ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijden niet gezien.
Het zou dus leuk zijn als niemand vage hints gaat droppen over de uitslagen.
Maher, die gaat echt niet tegen zijn oude club scoren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijden niet gezien.
Het zou dus leuk zijn als niemand vage hints gaat droppen over de uitslagen.
Ik hoop het voor je, anders geeft Paxcon je een note.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maher, die gaat echt niet tegen zijn oude club scoren.
Geen idee waarom hij dat zou doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, anders geeft Paxcon je een note.
Sorry mag hier niet moddenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, anders geeft Paxcon je een note.
En daarom ben jij geen moderator. Op dit forum dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij dat zou doen.
Littlerabbit wil je vast wel helpenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daarom ben jij geen moderator. Op dit forum dan.
Ik wil niet komen tussen de hechte vriendschap van Davy en Littlerabbit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Littlerabbit wil je vast wel helpen
GGMM, wil je wat beter op Davy letten?quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Balen ze in Amsterdam even dat hij niet naar Ajax is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |