nee, hartslagmetersquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:25 schreef Evertjan het volgende:
hebben de spelers van Ajax veiligheidsriempjes aan?
Sightorson zal alleen een bril gaan dragen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:25 schreef Evertjan het volgende:
hebben de spelers van Ajax veiligheidsriempjes aan?
Tijdens de herfstvakantie moet ik weer helemaal naar het noordoosten van het land.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien giert er wel Gronings bloed door jouw aderen.
Yo, zie je zoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zap alvast naar bbc1
VBL / Match of the Day #30 Pelgod
tot daar.
Stadskanaal?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tijdens de herfstvakantie moet ik weer helemaal naar het noordoosten van het land.
Wekker al gezet voor een race tijdens een typhoon?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een heerlijke potten vandaag. Heb echt onwijs genoten
Als jij blij bent, dan ben ik ook blij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een heerlijke potten vandaag. Heb echt onwijs genoten
Groningen > Drenthequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Drenthe![]()
misschien even naar Groningen
Ja ik ga uiteraard kijken, dat wordt genot.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wekker al gezet voor een race tijdens een typhoon?
Ik krijg vanaf Zwolle al heimwee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen > Drenthe
Iedereen is het hier mee eens.
Groningen is echt een wereldstad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg vanaf Zwolle al heimwee.
Zo overschat, en al helemaal geen wereldstad. Wat maakt het zo geweldig?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is echt een wereldstad.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zo overschat, en al helemaal geen wereldstad. Wat maakt het zo geweldig?
quote:
Ik ben niet toeterjan nee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben jij die man die in zijn eentje staat te schreeuwen?
Dat is elke week zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs het 19:13-clublied is nauwelijks hoorbaar
Ik kijk liever naar jou.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Al kijk ik eigenlijk liever de andere kant op. Helaas hebben ze zelfs dat weten te verpesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |