Stijn kijkt normaal dus graag naar flikkers op tv.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig club tv ja. Vooral in bed omdat er dan geen flikker te zien is. Zit ook zo'n rare jonge gozer die denkt dat hij swag heeft en die ellendige peter houtmanj
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Evertjan het volgende:
Beter een Rus met een miljoen dan een chinees met mihoen
Bruma is een talentjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Goed dat PSV Derijck heeft gedumpt.
Ik ga het Jessica Alba vertellen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]ik vergeet dat nooit meer.
Vertel mijn kleinkinderen later.
"Robbengod scoorde zelfs twee keer jongens."quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]ik vergeet dat nooit meer.
Vertel mijn kleinkinderen later.
nee, groningen is uit vormquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:23 schreef Evertjan het volgende:
Feyenoord kan morgen zomaar verliezen in de kuip
Willem 2 is beter dan Willem 1quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorige week nog Willem 2 ingemaakt.
En dat is geen laagvlieger vertelde jij net.
ingemaaktquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorige week nog Willem 2 ingemaakt.
En dat is geen laagvlieger vertelde jij net.
nee, hartslagmetersquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:25 schreef Evertjan het volgende:
hebben de spelers van Ajax veiligheidsriempjes aan?
Sightorson zal alleen een bril gaan dragen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:25 schreef Evertjan het volgende:
hebben de spelers van Ajax veiligheidsriempjes aan?
Tijdens de herfstvakantie moet ik weer helemaal naar het noordoosten van het land.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien giert er wel Gronings bloed door jouw aderen.
Yo, zie je zoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zap alvast naar bbc1
VBL / Match of the Day #30 Pelgod
tot daar.
Stadskanaal?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tijdens de herfstvakantie moet ik weer helemaal naar het noordoosten van het land.
Wekker al gezet voor een race tijdens een typhoon?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een heerlijke potten vandaag. Heb echt onwijs genoten
Als jij blij bent, dan ben ik ook blij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een heerlijke potten vandaag. Heb echt onwijs genoten
Groningen > Drenthequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Drenthe![]()
misschien even naar Groningen
Ja ik ga uiteraard kijken, dat wordt genot.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wekker al gezet voor een race tijdens een typhoon?
Ik krijg vanaf Zwolle al heimwee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen > Drenthe
Iedereen is het hier mee eens.
Groningen is echt een wereldstad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg vanaf Zwolle al heimwee.
Zo overschat, en al helemaal geen wereldstad. Wat maakt het zo geweldig?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen is echt een wereldstad.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zo overschat, en al helemaal geen wereldstad. Wat maakt het zo geweldig?
quote:
Ik ben niet toeterjan nee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben jij die man die in zijn eentje staat te schreeuwen?
Dat is elke week zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs het 19:13-clublied is nauwelijks hoorbaar
Ik kijk liever naar jou.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Al kijk ik eigenlijk liever de andere kant op. Helaas hebben ze zelfs dat weten te verpesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |