Je moeder?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mocht ik gaan schaatsen zal ik kijken of ik iemand kan vinden die als leuning gebruikt wil worden.
nou nou nouquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald van der Geer. vieze feyenoordhoer.
Hij heeft ook ADO sympathie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je gedronken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ofwel Jessica Alba ofwel Niemiec.quote:
Nee. Ronald van der Geer zit wekelijks bij Feyenoord TV.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je gedronken?
[..]
Ofwel Jessica Alba ofwel Niemiec.
Waar is MarkoAlmelo eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou het jammer vinden als Heracles degradeert.
Mijn moeder is al redelijk oud.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heeft mijn leuning recentelijk nog gebruikt.
Ze gebruikt al een traplift?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn moeder is al redelijk oud.
Nee, mijn beppe wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze gebruikt al een traplift?
Kijk jij wekelijks Feyenoord TV dat je dat weet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ronald van der Geer zit wekelijks bij Feyenoord TV.
Ajacied422 is voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kijk jij wekelijks Feyenoord TV dat je dat weet?
Ik kijk regelmatig club tv ja. Vooral in bed omdat er dan geen flikker te zien is. Zit ook zo'n rare jonge gozer die denkt dat hij swag heeft en die ellendige peter houtmanjquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kijk jij wekelijks Feyenoord TV dat je dat weet?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig club tv ja. Vooral in bed omdat er dan geen flikker te zien is. Zit ook zo'n rare jonge gozer die denkt dat hij swag heeft en die ellendige peter houtmanj
Stijn kijkt normaal dus graag naar flikkers op tv.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig club tv ja. Vooral in bed omdat er dan geen flikker te zien is. Zit ook zo'n rare jonge gozer die denkt dat hij swag heeft en die ellendige peter houtmanj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |