quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kerk respect heeft voor zijn achternaam door niet op zondag te spelen.
In mijn geval lijkt mij dit onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Tenzij je een onontdekt natuurtalent bent.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan beginnen, of je moet graag spierpijn en blauwe plekken willen.
Misschien, ik wacht wel op een FOK! schaatsmeet, als het schaatsen dan niets is voel ik me in elk geval op mijn gemak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar moet verandering in komen.
Dat weet je helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Genot, zouden sommige mensen zeggen.
Ik ben alwetend net als Littlerabbit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.
Betwetend net als Koert Westerman.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben alwetend net als Littlerabbit.
Kans dat je een been breekt is groter dan dat je een onontdekt natuurtalent bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Tenzij je een onontdekt natuurtalent bent.
Vorig jaar was mijn eerste keer. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik wel bang was op om m'n bek te gaan( ik heb ook nog nooit skeelers aangetrokken ) maar het ging wel makkelijk als je iemand als leuning gebruikt dan kan je het automatisch vanzelf. 1 keer gevallen maar dat was omdat er een soort van kettingbotsing was en ik kon moeilijk bewegen dus vandaar. Voor de rest was het wel makkelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn geval lijkt mij dit onwaarschijnlijk.
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.
[..]
Misschien, ik wacht wel op een FOK! schaatsmeet, als het schaatsen dan niets is voel ik me in elk geval op mijn gemak.
Of als Hugo Borst.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Betwetend net als Koert Westerman.
Dit klopt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar het ging wel makkelijk als je iemand als leuning gebruikt dan kan je het automatisch vanzelf.
Schaatsen is niet zo onveilig en meestal als je valt heb je een dikke blauwe plek en dat is het.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vorig jaar was mijn eerste keer. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik wel bang was op om m'n bek te gaan( ik heb ook nog nooit skeelers aangetrokken ) maar het ging wel makkelijk als je iemand als leuning gebruikt dan kan je het automatisch vanzelf. 1 keer gevallen maar dat was omdat er een soort van kettingbotsing was en ik kon moeilijk bewegen dus vandaar. Voor de rest was het wel makkelijk.
Mocht ik gaan schaatsen zal ik kijken of ik iemand kan vinden die als leuning gebruikt wil worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vorig jaar was mijn eerste keer. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik wel bang was op om m'n bek te gaan( ik heb ook nog nooit skeelers aangetrokken ) maar het ging wel makkelijk als je iemand als leuning gebruikt dan kan je het automatisch vanzelf. 1 keer gevallen maar dat was omdat er een soort van kettingbotsing was en ik kon moeilijk bewegen dus vandaar. Voor de rest was het wel makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |