Ooit was ik daar goed in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga lekker schaken, daar zal het niveau + IQ hoger liggen.
quote:
Als je geen talent hebt moet je niet aan schaatsen beginnen, levensgevaarlijk...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
#viesdik dus.
Ik kan je schaatsen aanbevelen.
Ik heb dat eigenlijk nooit gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je geen talent hebt moet je niet aan schaatsen beginnen, levensgevaarlijk...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ooit was ik daar goed in.
Maar ik ben op FOK! al ingemaakt door Knut en Mexicanobakker.
Wel kan ik me nog een legendarische partij herinneren tegen AFCNielsparov
Ook geen scheve schaats gereden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nooit gedaan
Dit is niet waar. Dat betekent dus dat ik talent heb.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je geen talent hebt moet je niet aan schaatsen beginnen, levensgevaarlijk...
Boeiend. Al die users die zich druk maken om postcounts van users maar niet van het plezier op dit forum kunnen genietenquote:
Heb jij nooit geschaatst?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze houd ik erin om mijn gemiddeld aantal posts per dag te verdedigen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Al die users die zich druk maken om postcounts van users maar niet van het plezier op dit forum kunnen genieten
Bijna louter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook geen scheve schaats gereden?
Nee, ik loop wel gewoon over het ijs.quote:
Ik zou er ook niet aan beginnen, of je moet graag spierpijn en blauwe plekken willen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar moet verandering in komen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bijna louter.
[..]
Nee, ik loop wel gewoon over het ijs.
Tenzij je een onontdekt natuurtalent bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan beginnen, of je moet graag spierpijn en blauwe plekken willen.
Ik hoop dat Kerk respect heeft voor zijn achternaam door niet op zondag te spelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kerk is een van de talenten waar Adriaanse had over had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |