Misschien leest hij mee in de VBL slowchatquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat kan jij dat goed bijhouden.
Mooi afscheid gehad? Nog een traantje gelaten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je weer kampioen geworden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stijntje werd op de schouders genomen door zijn teamgenoten en ze hebben de dichtstbijzijnde Ballorig onveilig gemaakt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi afscheid gehad? Nog een traantje gelaten?
Ik moest eerder huilen van het algehele niveau. In stijl afscheid genomen met een nederlaag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is Stinho gestopt met korfbal?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben je gestopt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest eerder huilen van het algehele niveau. In stijl afscheid genomen met een nederlaag.
Helemaal terecht, een sterspeler als Stijn verdient zo'n afscheid.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijntje werd op de schouders genomen door zijn teamgenoten en ze hebben de dichtstbijzijnde Ballorig onveilig gemaakt.
Kan gebeuren, gelukkig hebben we de foto's van je kampioenschap nog!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest eerder huilen van het algehele niveau. In stijl afscheid genomen met een nederlaag.
Doe je nog een andere sport?quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ergernis aan alles. Ik zit in teams waar er haast geen motivatie is. De hele organisatie stinkt van de hypocrisie, vriendjespolitiek en alles. Tegenstanders met het IQ van een vishengel.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stijn is gestopt wegens principiële redenen.
[..]
Ah ik zie het, als je in dit Landje je kop boven het maaiveld uitsteekt wordt hij er gelijk afgehakt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stijn is gestopt wegens principiële redenen.
[..]
Ik ga niet nu 86 uur op een bureaustoel zitten, gek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
#viesdik dus.
Ik kan je schaatsen aanbevelen.
Pas maar op dat je niet net zo vadsig wordt als sommige andere users hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |