SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wimpie Jonk die ook vakwerk afleverde bij Volendamquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is het niet Overmars die daar in zijn eentje over beslist, de gehele technische staf bepaalt dat de Zimlings en Viergevers worden gehaaldRED ONS HENNIEGOD![]()
Zegt meer over de andere spitsen in de selectie. Zodra De Boer een spits van niveau krijgt aangeboden zal hij gewoon 'ja' zeggen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat hij de slechste Ajacied ooit in de spits zit, week in, week uit.![]()
Na de 5-1 nederlaag in de bekerfinale en de 1-0 thuisnederlaag in de wedstrijd om de Johan Cruijff-schaal is 0-0 inderdaad een opwaartse lijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:48 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Dit, + 20 schoten, en nog is de 0 gehouden.
En dat tegen pec, waarom zeuren mensen nog![]()
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat hij de slechste Ajacied ooit in de spits zit, week in, week uit.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:53 schreef hafcfan het volgende:
Ga eens goeie voetballers kopen. Gierige donders.![]()
De Boer: 'We hebben gecontroleerd, maar het 'fijne' ontbrak vandaag. Frisheid ontbrak een beetje om het verschil te maken'AFCA!![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:53 schreef hafcfan het volgende:
Ga eens goeie voetballers kopen. Gierige donders.AFCA!![]()
Wat coke wel niet met je kan doenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
De Boer: 'We hebben gecontroleerd, maar het 'fijne' ontbrak vandaag. Frisheid ontbrak een beetje om het verschil te maken'![]()
Op basis waarvan? Je moet beven dat je niet met 3-0 of meer naar huis wordt getrapt tegen Twente.quote:
Waarom verspeelt Ajax altijd punten in wedstrijden waar er vervolgens pas over 13 dagen weer gevoetbald wordt(voor revanche)?![]()
Schei toch uit, qua kwaliteit zijn we zeker niet minder dan Twente. Er lopen alleen een stuk of 3 zwakke plekken rond. Met alleen Milik voor Siggy ga je er al stukken op vooruit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:00 schreef DenXD het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Je moet beven dat je niet met 3-0 of meer naar huis wordt getrapt tegen Twente.
Waarom verspeelt Ajax altijd punten in wedstrijden waar er vervolgens pas over 13 dagen weer gevoetbald wordt(voor revanche)?
Maar die zwakke plekken heeft Twente ook, net als PSV (beide de grootste concurrenten voor de titel).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik help het je hopen, maar dan moet er wel anders gevoetbald worden. Je mag nog van geluk spreken dat PSV ook de nodige punten heeft laten liggen, anders liep Ajax enorm achter de feiten aan.quote:![]()
PSV zonder Depay stelt ook weinig voor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar dan moet er wel anders gevoetbald worden. Je mag nog van geluk spreken dat PSV ook de nodige punten heeft laten liggen, anders liep Ajax enorm achter de feiten aan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
PEC is sterker dan Twente, die werden vandaag ook weer 90 minuten weggespeeld door AZ. Een godswonder dat die nog gelijkspeelden. Daar maak ik mij echt geen zorgen over.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:00 schreef DenXD het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Je moet beven dat je niet met 3-0 of meer naar huis wordt getrapt tegen Twente.
Waarom verspeelt Ajax altijd punten in wedstrijden waar er vervolgens pas over 13 dagen weer gevoetbald wordt(voor revanche)?
Meer over het eigen spel van Ajax en de keuzes van de trainer.![]()
Alles kan, maar siggy en andersen moeten maar even een fischertje doen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Een ding is wel duidelijk geworden, Serero is de beste optie op de plek als controlerende middenvelder. Eigenlijk een ideale positie voor 'm aangezien hij tot aan het strafschopgebied van de tegenstander altijd wel een prima voetballer is. Daar hoeft ie nu niet zoveel meer te komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij moet het wel simpel houden want bij een pass over meer dan 20 meter gaat het gelijk foutquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:14 schreef Pedroso het volgende:
Een ding is wel duidelijk geworden, Serero is de beste optie op de plek als controlerende middenvelder. Eigenlijk een ideale positie voor 'm aangezien hij tot aan het strafschopgebied van de tegenstander altijd wel een prima voetballer is. Daar hoeft ie nu niet zoveel meer te komen.![]()
Siggy trouwens een hele mooie pass op Schöhne, die had daar wel wat meer mee mogen doen.
Serero erg goed op die plek. Fel genoeg om de bal te kunnen veroveren, goede passing om het spel open te breken. Prachtige pass ook op El Ghazi, die de bal ook al weer slecht aannam."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
twitter:AElGhazi7 twitterde op zondag 05-10-2014 om 20:02:180-0 gespeeld. Mijn excuses voor deze trieste wanvertoning. Ik leer van mijn fouten, elke keer opnieuw. Geloof me. reageer retweet
![]()
lijkt me een fake account?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef BobW het volgende:
twitter:AElGhazi7 twitterde op zondag 05-10-2014 om 20:02:180-0 gespeeld. Mijn excuses voor deze trieste wanvertoning. Ik leer van mijn fouten, elke keer opnieuw. Geloof me. reageer retweet
![]()
Het is toch niet te geloven dat zo'n jonge jongen zoiets plaatst en zo'n druif als Sigthórsson al aan zijn vierde seizoen bezig is en er nog geen ene klap van kan, godverdommequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:03 schreef BobW het volgende:
![]()
![]()
Waarvoor moet Siggy zijn excuses aanbieden dan ? Die kan gewoon niet veel beter en doet zijn best...quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat zo'n jonge jongen zoiets plaatst en zo'n druif als Sigthórsson al aan zijn vierde seizoen bezig is en er nog geen ene klap van kan, godverdomme
Overigens is het ook niet nodig van El Ghazi om zijn excuses aan te bieden, zelfkritisch prima maar moet het ook niet overdrijven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Idd, je kan zeggen wat je wil maar siggy werkt wel hard, hij kan het alleen gewoon niet, het is de fout van Frank en niemand anders.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
El Ghazi wil bijna te graag. Dat zie je aan dit soort dingen en vorige week uit bij NAC bij de penalty van Siggy. Hij moet gewoon rustig blijven en lekker foebele.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarvoor moet Siggy zijn excuses aanbieden dan ? Die kan gewoon niet veel beter en doet zijn best...
Overigens is het ook niet nodig van El Ghazi om zijn excuses aan te bieden, zelfkritisch prima maar moet het ook niet overdrijven.![]()
Het is gewoon te schrijnend voor woorden dat El Ghazi zoiets zegt en blijkbaar op die manier denkt. Ik verwijt het Siggy ook niet dat hij speelt, maar dat hij al jarenlang niets laat zien en je hem nog nooit hebt horen zeggen dat hij kut speelde, en El Ghazi zegt dan zulke dingen over zichzelf. Ik vind dat een beetje triest om te zienquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarvoor moet Siggy zijn excuses aanbieden dan ? Die kan gewoon niet veel beter en doet zijn best...
Overigens is het ook niet nodig van El Ghazi om zijn excuses aan te bieden, zelfkritisch prima maar moet het ook niet overdrijven.![]()
Talent spat er werkelijk vanaf, op dit moment meer dan bij Kishna denk ik. Volgens mij zit hij mentaal ook heel goed in elkaar nu, daar waren eerder naar het schijnt wat problemen mee. Als die jongen in vorm komt zal hij niet te stoppen zijn, daar ben ik wel van overtuigdquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:27 schreef BobW het volgende:
[..]
El Ghazi wil bijna te graag. Dat zie je aan dit soort dingen en vorige week uit bij NAC bij de penalty van Siggy. Hij moet gewoon rustig blijven en lekker foebele.![]()
Daarom, ook in Kishna zie ik genoeg potentie om ver te komen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Talent spat er werkelijk vanaf, op dit moment meer dan bij Kishna denk ik. Volgens mij zit hij mentaal ook heel goed in elkaar nu, daar waren eerder naar het schijnt wat problemen mee. Als die jongen in vorm komt zal hij niet te stoppen zijn, daar ben ik wel van overtuigd
Alleen is het natuurlijk wel zo dat dit soort spelers wat net komt kijken wisselvallig is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach ja, die 2 gastjes zijn idd nog jong, maar siggy heeft gewoon geen talent,.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik heb een stuk meer vertrouwen in kishna en el Ghazi dan spelers als Lukoki of Ebecilio.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bergkamp is nu nog steeds 100 keer beter, hell, Cruijff nog.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
met tien man ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bergkamp is nu nog steeds 100 keer beter, hell, Cruijff nog.![]()
Tja, tis maar hoe je het bekijkt. Denk dat Kolbein bij een club als Heereveen zo topscorer van de eredivisie kan worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat zo'n jonge jongen zoiets plaatst en zo'n druif als Sigthórsson al aan zijn vierde seizoen bezig is en er nog geen ene klap van kan, godverdomme![]()
Tja leuk voor hem maar hij speelt niet bij Heerenveenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, tis maar hoe je het bekijkt. Denk dat Kolbein bij een club als Heereveen zo topscorer van de eredivisie kan worden.![]()
Dat geldt andersom ook, elke topspits wordt bij ajax om zeep geholpenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, tis maar hoe je het bekijkt. Denk dat Kolbein bij een club als Heereveen zo topscorer van de eredivisie kan worden.![]()
Ja, dat zag je bij AZ, en dat heeft verbeek ook over hem gezegd jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, tis maar hoe je het bekijkt. Denk dat Kolbein bij een club als Heereveen zo topscorer van de eredivisie kan worden..
Get woke, go broke!![]()
Overigens ligt het gebrek aan doelpunten bij Siggy inmiddels niet eens meer aan de aanvoer, die man krijgt elke wedstrijd genoeg kansen maar maakt ze gewoon niet af, waarom hij dat wel bij een andere club zou kunnen is mij dan een raadsel![]()
dit snap ik echt niet hč. Je ziet hem toch week in week uit al die kansen missen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Natuurlijk excuseert El Ghazi zich, wat wil je met Siggy naast je.. Je kan het nog panklaar neerleggen dan nog mist hij... Je kan net zo goed met 10 man spelen![]()
Ja, maar hij kan het wel. Denk zelfs dat hij bij een middenmotor in Engeland het erg leuk zal doen. Maar hij is geen echte ajax speler natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dit snap ik echt niet hč. Je ziet hem toch week in week uit al die kansen missen?![]()
Kosten wat het kost willen rechtvaardigen dat Siggy wel een goede aankoop is
Althans daar lijkt het opRED ONS HENNIEGOD![]()
Ligt het probleem niet eerder bij het zaaddodende trage getik, voornamelijk achterin, dan in de spits?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij kan het wel? Wat kan ie dan wel? Bij koppen houdt het voor mij al op namelijk. En neem nu bijvoorbeeld Heerenveen of veel andere clubs in Nederland. Die worden voornamelijk gevaarlijk in de omschakeling. Daar mist ie even zo goed de kwaliteiten voor. Hij heeft totaal geen snelheid, bij een dribbel met de bal aan de voet lach je je al helemaal kapot en een geweldige trap heeft ook niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan het wel. Denk zelfs dat hij bij een middenmotor in Engeland het erg leuk zal doen. Maar hij is geen echte ajax speler natuurlijk.![]()
Tegen Apoel, Zwolle, Twente en Barca hoopte ik op 9 punten.
Worden er waarschijnlijk 3 in totaal.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Dat klopt, als hij met de bal gaat lopen is het niks. Verder gebruikt hij zijn sterke lichaam vaak wel goed, en kan hij inderdaad aardig goed koppen, en hij heeft ook wel een goede knal hoor. Vorig jaar heeft hij toch wel een aantal goede schiet/goals gemaakt. Ook wel schoten van afstand. Maar hij is sowieso niet lekker in vorm nu.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij kan het wel? Wat kan ie dan wel? Bij koppen houdt het voor mij al op namelijk. En neem nu bijvoorbeeld Heerenveen of veel andere clubs in Nederland. Die worden voornamelijk gevaarlijk in de omschakeling. Daar mist ie even zo goed de kwaliteiten voor. Hij heeft totaal geen snelheid, bij een dribbel met de bal aan de voet lach je je al helemaal kapot en een geweldige trap heeft ook niet.![]()
Dat ligt eraan, met een spits die een bal erin rost had je vandaag gewonnen ondanks het getik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef Caland het volgende:
Ligt het probleem niet eerder bij het zaaddodende trage getik, voornamelijk achterin, dan in de spits?![]()
Wat een onzin.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef Planga het volgende:
Worden er waarschijnlijk 3 in totaal.![]()
Onzin ja, van Barca en Twente kunnen we prima winnen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef Planga het volgende:
Worden er waarschijnlijk 3 in totaal.![]()
Wel grappig om te zien dat 020 altijd het grootste is, ook op dit forum natuurlijk.
Maar overal lege plekken in het stadion tegen Zwolle vanmiddag, eerste helft eigenlijk geen sfeer, dat kwam pas later op gang.
Toch apart een die hard ultra vak met allemaal studentjes met hun haartjes naar achter die alleen maar zingen als er wat gebeurt.
Wat een kut supporters, echte glory hunters![]()
EN NEE IK BEN GEEN KAKKERLAK![]()
gloryhunters? Dan zou het hele stadion toch zeker vol zitten na vier kampioenschappen of ben ik nou gekquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:42 schreef Pino0 het volgende:
Wel grappig om te zien dat 020 altijd het grootste is, ook op dit forum natuurlijk.
Maar overal lege plekken in het stadion tegen Zwolle vanmiddag, eerste helft eigenlijk geen sfeer, dat kwam pas later op gang.
Toch apart een die hard ultra vak met allemaal studentjes met hun haartjes naar achter die alleen maar zingen als er wat gebeurt.
Verder nog niets nuttigs te melden?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:42 schreef Pino0 het volgende:
okquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:42 schreef Pino0 het volgende:
EN NEE IK BEN GEEN KAKKERLAKAFCA!![]()
Tief op.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:42 schreef Pino0 het volgende:
EN NEE IK BEN GEEN KAKKERLAK'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Idd, domme mensen die Amsterdammers, dan betalen ze 700 euro voor 17 potjes en dan zien ze kutvoetbal, gaan ze nog morren ook!quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:42 schreef Pino0 het volgende:
EN NEE IK BEN GEEN KAKKERLAK
Voetbal is entertainment en dat biedt Ajax nu niet, dat maken we ze gewoon even duidelijk.
Met je kansloze gedachten dat jij even bepaalt hoe je voetbal beleeft.
Ga maar weer rellen ergens.
Get woke, go broke!![]()
Ik vond het nog wel redelijk vol zitten vandaag eigenlijk. Ik verbaasde me zelf meer over al die lege plekken bij Utrecht..![]()
Het is ook altijd van dat gejank van supporters van clubjes waar ze al uit hun dak gaan bij een goeie passquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vond het nog wel redelijk vol zitten vandaag eigenlijk. Ik verbaasde me zelf meer over al die lege plekken bij Utrecht...
Get woke, go broke!![]()
Jullie zijn allemaal neppe supporters.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vond het nog wel redelijk vol zitten vandaag eigenlijk. Ik verbaasde me zelf meer over al die lege plekken bij Utrecht..
8/10 mensen op dit 020 forum bezoekt waarschijnlijk een paar keer per jaar een wedstrijd en noemen zichzelf dan ajacied..
En best veel lege plekken in die galmbak terwijl iedereen voor Ajax is.. dat zegt wel wat over jullie 'trouwe' supporters![]()
![]()
Niemand boeit het ene kloot wat je te vertellen hebtquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:57 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal neppe supporters.
8/10 mensen op dit 020 forum bezoekt waarschijnlijk een paar keer per jaar een wedstrijd en noemen zichzelf dan ajacied..
En best veel lege plekken in die galmbak terwijl iedereen voor Ajax is.. dat zegt wel wat over jullie 'trouwe' supporters![]()
![]()
Je voelt je toch een beetje aangesproken of niet? Grappig om te zienquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niemand boeit het ene kloot wat je te vertellen hebt![]()
![]()
Ja manquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:57 schreef Pino0 het volgende:
[..]
En best veel lege plekken in die galmbak terwijl iedereen voor Ajax is.. dat zegt wel wat over jullie 'trouwe' supporters
'Wish I was old and a little sentimental'
Klopt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:57 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Bedankt voor het herinneren, doei![]()
Maak je over mij maar geen zorgen knulquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:00 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Je voelt je toch een beetje aangesproken of niet? Grappig om te zien![]()
Vorig jaar heeft ie in 31 eredivisiewedstrijden en 7 Europese duels respectievelijk 10 en 0 doelpunten gemaakt. Dat op zich is al vrij treurig voor een spits van Ajax die überhaupt niet kan voetballen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat klopt, als hij met de bal gaat lopen is het niks. Verder gebruikt hij zijn sterke lichaam vaak wel goed, en kan hij inderdaad aardig goed koppen, en hij heeft ook wel een goede knal hoor. Vorig jaar heeft hij toch wel een aantal goede schiet/goals gemaakt. Ook wel schoten van afstand. Maar hij is sowieso niet lekker in vorm nu.
Die tien doelpunten:
Thuis tegen Feyenoord: fraaie kopbal, penalty
Thuis tegen Go Ahead: intikker bij de eerste paal, schuiver in de lange hoek
Uit bij Heerenveen: kopbal uit een corner
Uit bij Twente: mislukt schot die er wel inging
Thuis PSV: kopbal na perfecte assist Schone
Thuis Groningen: kopbal
Uit Feyenoord: intikker bij eerste paal
Uit Vitesse: schot in de lange hoek na dribbel
Oftewel vier kopballen, een penalty, twee keer een loopactie naar de eerste paal, twee diagonale schoten en eenmaal een mislukt schot dat er toch inging.
In ieder geval dus geen een doelpunt van buiten de zestien. Ik kan me in die vier jaar überhaupt geen doelpunt van Sightorsson van buiten de zestien herinneren. Ik blijf erbij, hij kan alleen redelijk koppen en staat af en toe op de juiste positie. Het is een verschrikking.![]()
Zo uit mijn hoofd Ajax - Vitesse van 11/12 zijn tweede goalquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft ie in 31 eredivisiewedstrijden en 7 Europese duels respectievelijk 10 en 0 doelpunten gemaakt. Dat op zich is al vrij treurig voor een spits van Ajax die überhaupt niet kan voetballen.
Die tien doelpunten:
Oftewel vier kopballen, een penalty, twee keer een loopactie naar de eerste paal, twee diagonale schoten en eenmaal een mislukt schot dat er toch inging.
In ieder geval dus geen een doelpunt van buiten de zestien. Ik kan me in die vier jaar überhaupt geen doelpunt van Sightorsson van buiten de zestien herinneren. Ik blijf erbij, hij kan alleen redelijk koppen en staat af en toe op de juiste positie. Het is een verschrikking.![]()
En we zijn ook nog eens arrogante Amsterdammers. jouw mening is geen ene kut waardquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:57 schreef Pino0 het volgende:
[..]
.
Datkrijg je met superieure mensen.
Get woke, go broke!![]()
Jawel, maar sommige vinden het fijn om te denken dat een nieuwe spits alles oplost.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef Caland het volgende:
Ligt het probleem niet eerder bij het zaaddodende trage getik, voornamelijk achterin, dan in de spits?She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Ga toch weg met me, een spits die geen bal kan aannemen en 80% naast de goal trapt is echt wel de grootste oorzaak voor het niet maken van doelpunten lijkt mequote:Op zondag 5 oktober 2014 22:06 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Jawel, maar sommige vinden het fijn om te denken dat een nieuwe spits alles oplost..
Milik is echt niet de verlosser, maar hij kan een bal aannemen, passen en schiet iig tussen de palen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik heb veel minder tegen echte Amsterdammers. Ik kan niet tegen die gloryhunters die overal vandaan komen om een team te zien winnenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En we zijn ook nog eens arrogante Amsterdammers. jouw mening is geen ene kut waard.
Datkrijg je met superieure mensen.
![]()
En ik niet tegen mensen die voor anderen bepalen hoe je voetbal moet kijken, ik ga niet schuimbekkend in een stadion staan als er 11 miljonairs het vertikken om een poot uit te steken. Het zijn acteurs en die geef je applaus als ze goed zijn en je fikt ze af als ze kut zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb veel minder tegen echte Amsterdammers. Ik kan niet tegen die gloryhunters die overal vandaan komen om een team te zien winnen
En Ajax is kut op dit moment, dus krijgen ze kritiek, wat vervelend voor die gasten die per week meer verdienen dan de meesten in het publiek in een jaar.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik niet tegen mensen die voor anderen bepalen hoe je voetbal moet kijken, ik ga niet schuimbekkend in een stadion staan als er 11 miljonairs het vertikken om een poot uit te steken. Het zijn acteurs en die geef je applaus als ze goed zijn en je fikt ze af als ze kut zijn.
En Ajax is kut op dit moment, dus krijgen ze kritiek, wat vervelend voor die gasten die per week meer verdienen dan de meesten in het publiek in een jaar.![]()
![]()
Tja, we winnen nou eenmaal veel. Met afstand de succesvolste en grootste club van Nederland. Vraag in het buitenland naar een Nederlandse club en 100 van de 100 zullen Ajax zeggen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb veel minder tegen echte Amsterdammers. Ik kan niet tegen die gloryhunters die overal vandaan komen om een team te zien winnen
Daar komen nou eenmaal ook gloryhunters op af, hou je niet tegen.
Bij clubs als Real, Barca en Bayern is dat niet anders.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Boeiend wat jij vindt van Ajacieden en/of Amsterdammers.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb veel minder tegen echte Amsterdammers. Ik kan niet tegen die gloryhunters die overal vandaan komen om een team te zien winnen![]()
Toch treurig dat de Boer hem blijft opstellen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft ie in 31 eredivisiewedstrijden en 7 Europese duels respectievelijk 10 en 0 doelpunten gemaakt. Dat op zich is al vrij treurig voor een spits van Ajax die überhaupt niet kan voetballen.
Die tien doelpunten:
In ieder geval dus geen een doelpunt van buiten de zestien. Ik kan me in die vier jaar überhaupt geen doelpunt van Sightorsson van buiten de zestien herinneren. Ik blijf erbij, hij kan alleen redelijk koppen en staat af en toe op de juiste positie. Het is een verschrikking.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Misschien willen ze nog wat aan hem gaan verdienen? Kan toch makkelijker als iemand veel gespeeld heeft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Toch treurig dat de Boer hem blijft opstellen.![]()
Ditquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik niet tegen mensen die voor anderen bepalen hoe je voetbal moet kijken, ik ga niet schuimbekkend in een stadion staan als er 11 miljonairs het vertikken om een poot uit te steken. Het zijn acteurs en die geef je applaus als ze goed zijn en je fikt ze af als ze kut zijn.
En Ajax is kut op dit moment, dus krijgen ze kritiek, wat vervelend voor die gasten die per week meer verdienen dan de meesten in het publiek in een jaar.![]()
![]()
![]()
Eckte fan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, debiel achter iets aanlopen omdat de rest het ook doet, dan ben je lekker bezig als mens hoorquote:.
Maar wees maar trots op je slaafse gedrag, wij Amsterdammers vertikken dat.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Boehoehiehoe ze verdienen veel wat ben ik zielig zegquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat was idd het punt dat uit die post te halen wasquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Boehoehiehoe ze verdienen veel wat ben ik zielig zeg.
Get woke, go broke!![]()
Stoerquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, debiel achter iets aanlopen omdat de rest het ook doet, dan ben je lekker bezig als mens hoor.
Maar wees maar trots op je slaafse gedrag, wij Amsterdammers vertikken dat.![]()
Zelfstandig nadenken en kritisch zijn is niet stoer dat is normaal.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het is gewoon schandalig dat Sigthorsson tonnen verdient met prutsen... Hij kan er echt geen reet van.. Ik was nog redelijk mild afgelopen maanden over hem, maar het wordt gewoon steeds erger.
Hij scoorde dan wel tegen NAC, maar ja als zelfs Heracles er zes maakt tegen hun weet je hoe slecht NAC is...![]()
Treurig inderdaad.. Blijf als spits gewoon weg uit het eigen zestienquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Iedere keer dat Sigthorsson genoemd wordt, moet deze gif gewoon geplaatst worden:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Iedere keer dat Sigthorsson genoemd wordt, moet deze gif gewoon geplaatst worden:
[ afbeelding ]de treurigheid, stuur even naar fdeboer@ajax.nl
.
Get woke, go broke!![]()
Oranje zal wel flink gewaarschuwd zijn voor die IJslandse wereldspits van jullie.
Beter past Guus direct zijn tactiek aan
blablablabla![]()
Misschien denken ze wel allemaal zelfstandig hetzelfde?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfstandig nadenken en kritisch zijn is niet stoer dat is normaal.![]()
Wat wilde sig daar überhaupt gaan doen joh?
Hij komt er met een bloedgang aanrennen en met zijn wendbaarheid zou hij in de goal zijn gevlogen voordat hij had kunnen stoppen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Grappig man, heeft er voor IJsland 16 in liggen in 24 wedstrijdenquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:46 schreef Elan het volgende:
Oranje zal wel flink gewaarschuwd zijn voor die IJslandse wereldspits van jullie.
Beter past Guus direct zijn tactiek aan![]()
Dat jij het niet snapt is niet mijn schuld.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je laat weer eens zien dat je te dom om te poepen bent![]()
Blijkbaar weten die wel hoe ze m moeten gebruiken dan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Grappig man, heeft er voor IJsland 16 in liggen in 24 wedstrijdenblablablabla![]()
Dat weten ze bij Ajax ook wel maar ze gaan niet hun hele systeem afstellen op één spelerquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar weten die wel hoe ze m moeten gebruiken dan.![]()
Zeker niet als die speler niet Messi, maar Sigthorson heet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat weten ze bij Ajax ook wel maar ze gaan niet hun hele systeem afstellen op één spelerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Toch wel gek, heb je spelers als Zlatan, Huntelaar en Suarez gehad.. speel je nu met SigthorssonWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Een betere spits is op termijn noodzakelijk, net als een cvm en een LM, maar het echte probleem werd terecht door Caland benoemd en dat is dat het speltechnisch gewoon niet goed genoeg is. Sightorsson is daar niet meer of minder schuldig aan dan Moisander, Boilesen, Viergever, Zimling, Schone en Serero zij verdienen de laatste weken allemaal geen voldoende.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga toch weg met me, een spits die geen bal kan aannemen en 80% naast de goal trapt is echt wel de grootste oorzaak voor het niet maken van doelpunten lijkt me.
Milik is echt niet de verlosser, maar hij kan een bal aannemen, passen en schiet iig tussen de palen.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Als die speler van NAC die bal kaatst op De Kamps dan mag hij rand 16 vrij inschieten, omdat het middenveld e'm niet opvangt. Viergever staat in dat gifje te slapen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:47 schreef MouzurX het volgende:
Wat wilde sig daar überhaupt gaan doen joh?
Hij komt er met een bloedgang aanrennen en met zijn wendbaarheid zou hij in de goal zijn gevlogen voordat hij had kunnen stoppenShe was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Rot eens op met Serero. Gaf dit seizoen nog geen assist laat staan een doelpunt. Van elke middenvelder wordt dat verwacht behalve van die kleine kleuter omdat hij zo lief is. Tribune aub.
Sigthorsson zelfde verhaal. Als je in je 4e seizoen nog zo wisselvallig bent ga je het nooit maken.
Ik snap de Boer wel, hij wil vaste patronen creëren en gooit steeds dezelfde namen voor de leeuwen. Ik pleit voor minimaal 3 aankopen of invulling door jeugd in de winter.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Wij Amsterdammers? Misschien kun je even voor jezelf praten? Ik kom naar het stadion om mijn club te steunen, ook als het niet goed gaat. Die spelers zijn niet goed genoeg, wat kunnen zij daar aan doen? Juist als het minder gaat, ga ik achter het team staan. Juichen en zingen als we voorstaan, dat kan elke boerenlul.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, debiel achter iets aanlopen omdat de rest het ook doet, dan ben je lekker bezig als mens hoor.
Maar wees maar trots op je slaafse gedrag, wij Amsterdammers vertikken dat.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:05 schreef S15 het volgende:
[..]
Wij Amsterdammers? Misschien kun je even voor jezelf praten? Ik kom naar het stadion om mijn club te steunen, ook als het niet goed gaat. Die spelers zijn niet goed genoeg, wat kunnen zij daar aan doen? Juist als het minder gaat, ga ik achter het team staan. Juichen en zingen als we voorstaan, dat kan elke boerenlul.![]()
Import, overduidelijk.,quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:05 schreef S15 het volgende:
[..]
Wij Amsterdammers? Misschien kun je even voor jezelf praten? Ik kom naar het stadion om mijn club te steunen, ook als het niet goed gaat. Die spelers zijn niet goed genoeg, wat kunnen zij daar aan doen? Juist als het minder gaat, ga ik achter het team staan. Juichen en zingen als we voorstaan, dat kan elke boerenlul.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja, gedraag je als een Amsterdammer niet als een boer in mijn stadion.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:33 schreef S15 het volgende:
[..]
Rot op man. Jij gaat even voor mij bepalen hoe ik me in het stadion moet gedragen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, gedraag je als een Amsterdammer niet als een boer in mijn stadion.
Stel je voor dat je je club steunt in het stadion. Tyfus man.![]()
Als ze het verdienen, prima, als ze hard werken en niet beter kunnen, ook prima.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:35 schreef S15 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je je club steunt in het stadion. Tyfus man.
Niet als je weet dat ze beter kunnen (PSG bijv) en ze kunnen 2 kansen produceren tegen modderfokking Zwolle, dan stikken ze er maar in.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Prima, als jij dat wil moet jij dat doen. Maar ga niet voor mij bepalen hoe ik me in het stadion moet gedragen. En al helemaal niet vanachter je computertje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze het verdienen, prima, als ze hard werken en niet beter kunnen, ook prima.
Niet als je weet dat ze beter kunnen (PSG bijv) en ze kunnen 2 kansen produceren tegen modderfokking Zwolle, dan stikken ze er maar in.![]()
In tegenstelling tot jij die nu op de middenstip staat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Prima, als jij dat wil moet jij dat doen. Maar ga niet voor mij bepalen hoe ik me in het stadion moet gedragen. En al helemaal niet vanachter je computertje..
Get woke, go broke!![]()
kom vegte danquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jij die nu op de middenstip staat?.
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze het verdienen, prima, als ze hard werken en niet beter kunnen, ook prima.
Niet als je weet dat ze beter kunnen (PSG bijv) en ze kunnen 2 kansen produceren tegen modderfokking Zwolle, dan stikken ze er maar in.
Jij snapt het niet helemaal.![]()
quote:
Heb inderdaad liever dat hij gewoon even bij ons langs komt om te vertellen hoe wij ons moeten gedragen in het stadion. Kan ie nog een biertje van me krijgen ook.![]()
Ik heb liever dat het over het voetbal gaat en niet over dit soort kansloze dingen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Oh jeej, hebben ze het weer over jou?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb liever dat het over het voetbal gaat en niet over dit soort kansloze dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Oh jeej, hebben ze het weer over jou?Zo zo grap zelf verzonnen of heb je een neefje van 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hihi, hier het neefje van 3 van Donnie-Brasco.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo zo grap zelf verzonnen of heb je een neefje van 3?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
wat een drukte weer om niks, waar we het waarschijnlijk wel over eens zijn is dat Ajax ondermaats presteert![]()
Typische Ajax - PEC. Tik tik tik, toch aardig wat kansen, niet afgemaakt. Uiteindelijk kon Kishna ons nog naar de drie punten schieten maar hij kreeg de bal overquote:![]()
Ik heb mezelf beschermt gister en niet gekeken.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Kunnen ze beter dan dit dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:06 schreef Tarado het volgende:
wat een drukte weer om niks, waar we het waarschijnlijk wel over eens zijn is dat Ajax ondermaats presteert![]()
Natuurlijk kunnen ze met deze spelers beter dan dit, zie die wedstrijd tegen PSG of op Cyprus.quote:
Alleen bizar dat kwaliteitsverschil tussen de ene en de andere wedstrijd.blablablabla![]()
In de competitie is het voorlopig wel heel erg slecht. Eigenlijk maar twee wedstrijden gespeeld tot dusver (AZ uit en PSV thuis) en dat waren net de enige twee wedstrijden dat Blind meedeed.quote:![]()
PSG zegt mij niet zoveel. Die bakken er niets van dit seizoen.Cyprus was goed ja, maar wat een hoop armoedige wedstrijden staan daar tegenover zeg. 2 keer PEC. Feyenoord uit. PSV thuis. Heracles thuis en meer heb ik niet gezien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen ze met deze spelers beter dan dit, zie die wedstrijd tegen PSG of op Cyprus.
Alleen bizar dat kwaliteitsverschil tussen de ene en de andere wedstrijd.![]()
True, het niveau is erg treurig, het heeft ook vaak niets met de tegenstander te maken, basisvaardigheden als passen op 10 meter kunnen ze niet, een schot tussen de palen, impossibru!!!quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSG zegt mij niet zoveel. Die bakken er niets van dit seizoen.Cyprus was goed ja, maar wat een hoop armoedige wedstrijden staan daar tegenover zeg. 2 keer PEC. Feyenoord uit. PSV thuis. Heracles thuis en meer heb ik niet gezien.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Er werd anders nauwelijks afgejaagd en tempo lag vele malen lager dan tegen PSV of die CL wedstrijden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSG zegt mij niet zoveel. Die bakken er niets van dit seizoen.Cyprus was goed ja, maar wat een hoop armoedige wedstrijden staan daar tegenover zeg. 2 keer PEC. Feyenoord uit. PSV thuis. Heracles thuis en meer heb ik niet gezien.
Het was ook wel echt een half tam sfeertje gisteren in dat stadion, vergeleken met de CL je hoorde enkel die Zwolle-fans zingen en joelen.
blablablabla![]()
Dat soort dingen gelden toch andersom ook altijd. stadion van (ik roep wat) ADO is lang niet zo wild tegen NEC als tegen Ajax bijv. En utrecht is ook leeg behalve als Ajax komt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Er werd anders nauwelijks afgejaagd en tempo lag vele malen lager dan tegen PSV of die CL wedstrijden.
Het was ook wel echt een half tam sfeertje gisteren in dat stadion, vergeleken met de CL je hoorde enkel die Zwolle-fans zingen en joelen.
PEC is een prima ploeg nu hoor, maar de wedstrijd an sich is natuurlijk niet echt een topaffiche.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De verschillen zijn dermate klein dat een niet geheel scherp Ajax niet meer kan winnen van Zwolle, helaas komt dat niet omdat Zwolle zo goed is, het positieve tov de laatste wedstrijden tegen hun is dat je de 0 houdt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen ze met deze spelers beter dan dit, zie die wedstrijd tegen PSG of op Cyprus.
Alleen bizar dat kwaliteitsverschil tussen de ene en de andere wedstrijd.![]()
Ook zo irritant dat deze ploeg totaal geen druk zet
'Wish I was old and a little sentimental'
Serero wel een paar keer goed, je zag meteen dat het effect had alleen het gebeurt zo sporadischquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:42 schreef StarGazer het volgende:
Ook zo irritant dat deze ploeg totaal geen druk zet![]()
Er was een kwartier waarin het opeens wel liep, met een beetje spits had je er zeker 1 ingelegd, maar jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:42 schreef StarGazer het volgende:
Ook zo irritant dat deze ploeg totaal geen druk zet.
Get woke, go broke!![]()
Zal Frank nu wel doorhebben dat Kolbein er geen reet van kan? Of blijft het gewoon de onbetwiste nummer 1
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ja omdat het publiek er massaal achter ging staan. En toen Frank opeens weer druk aanwijzingen ging geven was het ook direct weer klaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was een kwartier waarin het opeens wel liep, met een beetje spits had je er zeker 1 ingelegd, maar ja.
En ja een spits
En dan nog iets. Zo'n Kishna, dat is een intuďtieve speler. Waarom speelt die gast de laatste tijd zo mainstream, alsof hij vol met opdrachten het veld wordt ingestuurd. Het viel mij bij Cerny bij de A1 ook al op. Dus al het frivole wordt er blijkbaar uitgehaald? Laat die jongens toch lekker voetballen.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat is al sinds Frank trainer is, geen ruimte voor frivoliteiten, meedoen in het systeem ofquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja omdat het publiek er massaal achter ging staan. En toen Frank opeens weer druk aanwijzingen ging geven was het ook direct weer klaar
En ja een spits
En dan nog iets. Zo'n Kishna, dat is een intuďtieve speler. Waarom speelt die gast de laatste tijd zo mainstream, alsof hij vol met opdrachten het veld wordt ingestuurd. Het viel mij bij Cerny bij de A1 ook al op. Dus al het frivole wordt er blijkbaar uitgehaald? Laat die jongens toch lekker voetballen.. Denk dat daarom Milik niet speelt.
Get woke, go broke!![]()
Sinds hij El Ghazi heeft aangesproken op zijn "overbodige" acties speelt hij ook kut.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is al sinds Frank trainer is, geen ruimte voor frivoliteiten, meedoen in het systeem of. Denk dat daarom Milik niet speelt.
Godver, ik mis gewoon een klootzak en frivole voetballers. Rot toch op met je 11 ideale schoonzonen.'Wish I was old and a little sentimental'
We zijn wel kampioen geworden met die 11 ideale schoonzonen. Lijkt bij Frank ook gewoon veel om het karakter te gaan van de spelers en op die manier pak je nou eenmaal prijzen. Of moeten we weer een zooitje ongeregeld worden zoals een paar jaar terug?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sinds hij El Ghazi heeft aangesproken op zijn "overbodige" acties speelt hij ook kut.
Godver, ik mis gewoon een klootzak en frivole voetballers. Rot toch op met je 11 ideale schoonzonen.![]()
blijft gewoon de onbetwiste nummer 1. Als je even wil gaan lachen/huilen moet je het interview van Frank bij de NOS gaan kijken. Kan hem ook voor je samenvatten: Sightorsson speelde hartstikke goed, heeft alleen veel pech dat zijn teamgenoten hem niet goed aanspelen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zal Frank nu wel doorhebben dat Kolbein er geen reet van kan? Of blijft het gewoon de onbetwiste nummer 1![]()
Met dat laatste heeft Frank ook wel een punt. Er werden veel voorzetten gegeven maar echt 99% was kansloos.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
blijft gewoon de onbetwiste nummer 1. Als je even wil gaan lachen/huilen moet je het interview van Frank bij de NOS gaan kijken. Kan hem ook voor je samenvatten: Sightorsson speelde hartstikke goed, heeft alleen veel pech dat zijn teamgenoten hem niet goed aanspelen.![]()
Die kampioenschappen verbloemen heel veel. Ik ben er blij mee, want kampioen worden is altijd prachtig, maar vooral het laatste kampioensjaar deed mij verder vrij weinig. Nog minder dan het kampioensjaar 2003-2004, en dat zegt heel veel. En als ik heel eerlijk ben, heb ik meer genoten van het seizoen 2009-2010 onder Jol dan de afgelopen 4 jaar onder Frank.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zijn wel kampioen geworden met die 11 ideale schoonzonen. Lijkt bij Frank ook gewoon veel om het karakter te gaan van de spelers en op die manier pak je nou eenmaal prijzen. Of moeten we weer een zooitje ongeregeld worden zoals een paar jaar terug?'Wish I was old and a little sentimental'
Voetballend is het inderdaad niet enorm opwindend maar dat ligt toch wel grotendeels aan het spelersmateriaalquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die kampioenschappen verbloemen heel veel. Ik ben er blij mee, want kampioen worden is altijd prachtig, maar vooral het laatste kampioensjaar deed mij verder vrij weinig. Nog minder dan het kampioensjaar 2003-2004, en dat zegt heel veel. En als ik heel eerlijk ben, heb ik meer genoten van het seizoen 2009-2010 onder Jol dan de afgelopen 4 jaar onder Frank.![]()
Vorig jaar was werkelijk verschrikkelijk om te zien inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die kampioenschappen verbloemen heel veel. Ik ben er blij mee, want kampioen worden is altijd prachtig, maar vooral het laatste kampioensjaar deed mij verder vrij weinig. Nog minder dan het kampioensjaar 2003-2004, en dat zegt heel veel. En als ik heel eerlijk ben, heb ik meer genoten van het seizoen 2009-2010 onder Jol dan de afgelopen 4 jaar onder Frank.![]()
Tweede deel van 2011/2012 (tweede seizoen van Frank) vond ik Ajax ook echt goed spelen. Maar goed, toen hadden we Van der Wiel en Vertonghen achterin nog en een middenveld met Anita en Eriksen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dit is gewoon het minste Ajax in jaren en het zegt genoeg over de Eredivisie dat we waarschijnlijk weer kampioen gaan worden![]()
![]()
Frank heeft de balans nog niet gevonden maar je staat op 2 punten van de kop, je krijgt er ook alle tijd voor in NLquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tweede deel van 2011/2012 (tweede seizoen van Frank) vond ik Ajax ook echt goed spelen. Maar goed, toen hadden we Van der Wiel en Vertonghen achterin nog en een middenveld met Anita en Eriksen.![]()
Eens! Omdat Frank eindelijk Janssen naar voren schoof en Anita op 6 zette. En met Siem in de spits begon het uitstekend te draaien. Hetgeen resulteerde in een indrukwekkende inhaalrace.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tweede deel van 2011/2012 (tweede seizoen van Frank) vond ik Ajax ook echt goed spelen. Maar goed, toen hadden we Van der Wiel en Vertonghen achterin nog en een middenveld met Anita en Eriksen.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat vorig seizoen die stappen niet gemaakt zijn had ook met de concurrentie te maken, die was er eigenlijk niet meer sinds de winterstopquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eens! Omdat Frank eindelijk Janssen naar voren schoof en Anita op 6 zette. En met Siem in de spits begon het uitstekend te draaien. Hetgeen resulteerde in een indrukwekkende inhaalrace.![]()
Daar waren toen wel blessures voor nodig. Daarom ben ik bang dat Sightorsson alleen met een blessure uit het team verdwijnt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eens! Omdat Frank eindelijk Janssen naar voren schoof en Anita op 6 zette. En met Siem in de spits begon het uitstekend te draaien. Hetgeen resulteerde in een indrukwekkende inhaalrace.![]()
En een gebrek aan kwaliteit. Hoewel Blind de rol van 6 uitstekend heeft ingevuld. Maar dat gekut met de 6 positie is al jaren aan de gang. En ook dit seizoen weer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vorig seizoen die stappen niet gemaakt zijn had ook met de concurrentie te maken, die was er eigenlijk niet meer sinds de winterstop'Wish I was old and a little sentimental'
Nou als hij denkt dat Milik of dat jochie het beter zouden doen stelt hij ze wel op, Siggy heeft vaak genoeg fit op de bank gezetenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar waren toen wel blessures voor nodig. Daarom ben ik bang dat Sightorsson alleen met een blessure uit het team verdwijnt.![]()
Mwah dit jaar niet denk ik. Daarvoor heeft de concurrentie wél geleerd van vorige seizoenen en zich wel redelijk versterkt. PSV heeft gewoon de beste selectie, maar een zwakke coach. En Twente is toch een outsidertje, als die een beetje constant kunnen worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit is gewoon het minste Ajax in jaren en het zegt genoeg over de Eredivisie dat we waarschijnlijk weer kampioen gaan worden
Feyenoord is en blijft eeuwige tweede. Zodra er wat druk op komt daar gaat het weer mis.![]()
True.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar waren toen wel blessures voor nodig. Daarom ben ik bang dat Sightorsson alleen met een blessure uit het team verdwijnt.'Wish I was old and a little sentimental'
Ik vond Andersen niet slecht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero en Van Rhijn waren de enige die niet onder de maat speelde gisteren.Groot fan van User Wotte![]()
Er zit geen club bij die goed genoeg is om een behoorlijke serie neer te zetten, dan heb ik nog het meeste vertrouwen in Ajax om dat te doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah dit jaar niet denk ik. Daarvoor heeft de concurrentie wél geleerd van vorige seizoenen en zich wel redelijk versterkt. PSV heeft gewoon de beste selectie, maar een zwakke coach. En Twente is toch een outsidertje, als die een beetje constant kunnen worden.
Feyenoord is en blijft eeuwige tweede. Zodra er wat druk op komt daar gaat het weer mis.
Dat PSV een betere selectie selectie betwijfel ik ook, zitten wel een speler of 2 die beter zijn dan wat wij hebben op die positie maar op andere posities weer die veel slechter zijn, met 11 zesjes ga je over met 2 achten en 3 vieren blijf je zitten.![]()
Wellicht ook waar, het gaat in ieder geval weer dicht bij elkaar. Het blijft echter jammer dat je 120 mio op de bank hebt, en de status als Ajax, en het dan dus waarschijnlijk nog billenknijpen wordt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zit geen club bij die goed genoeg is om een behoorlijke serie neer te zetten, dan heb ik nog het meeste vertrouwen in Ajax om dat te doen.
Dat PSV een betere selectie selectie betwijfel ik ook, zitten wel een speler of 2 die beter zijn dan wat wij hebben op die positie maar op andere posities weer die veel slechter zijn, met 11 zesjes ga je over met 2 achten en 3 vieren blijf je zitten.
Nogmaals; niks mis met voor jeugd kiezen, maar áls je dan gaat versterken, doe het dan gelijk goed. De middelen zijn er, kap dan met die hele kneuzenkermis. Aankoopbeleid is echt om te janken. Buiten Cilgod en Schone is er niks wat structureel de basis haalt.![]()
Mee eens. En dan heb je na de volgende wedstrijd tegen Twente tot de winterstop alleen maar wedstrijden die je in principe al wel moet winnen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zit geen club bij die goed genoeg is om een behoorlijke serie neer te zetten, dan heb ik nog het meeste vertrouwen in Ajax om dat te doen.
Dat PSV een betere selectie selectie betwijfel ik ook, zitten wel een speler of 2 die beter zijn dan wat wij hebben op die positie maar op andere posities weer die veel slechter zijn, met 11 zesjes ga je over met 2 achten en 3 vieren blijf je zitten.
Wel zal het nog een stuk beter moeten worden vind ik. Vorig seizoen verspeelde Ajax ook veel punten in het begin, maar dat was vaak tegen de verhouding. Nu is het puntverlies op de wedstrijd tegen PSV na volledig terecht.![]()
Maar goed, misschien scorebordjournalistiek, maar overtuigd heeft het nog niet, zelfs niet echt tegen een NAC of Heracles ofzo. Waar concurrenten toch al een 4-0'tje aantikken, of een 6-1 is onze grootste overwinning so far 4-1 op Vitesse, gevolgd door 2-5 tegen fucking NACquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mee eens. En dan heb je na de volgende wedstrijd tegen Twente tot de winterstop alleen maar wedstrijden die je in principe al wel moet winnen.
Wel zal het nog een stuk beter moeten worden vind ik. Vorig seizoen verspeelde Ajax ook veel punten in het begin, maar dat was vaak tegen de verhouding. Nu is het puntverlies op de wedstrijd tegen PSV na volledig terecht.![]()
![]()
Moisander is niet bepaald stabiel dit seizoenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel belangrijk, stabiliteit begint achterin![]()
dit jaar geen kampioen en dan komen de veranderingen pas
als we weer kampioen worden blijven we aanmodderenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
mee eens maar hij was dat vorig seizoen wel, dus het zit er in.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Moisander is niet bepaald stabiel dit seizoen![]()
denk niet dat dat veel uit gaat makenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:31 schreef mokkiemok het volgende:
dit jaar geen kampioen en dan komen de veranderingen pas
als we weer kampioen worden blijven we aanmodderen![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:33 schreef Heeinz het volgende:
Siggy al sinds februari niet meer gescoord in de Arena..![]()
![]()
Dan komt het 'tussenjaar' excuus weer uit de kast, aangezien dat de vorige 4 seizoenen niet opging vanwege kampioen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk niet dat dat veel uit gaat maken![]()
De kans dat Frank er volgend jaar nog is lijkt me ongeveer 0, dat zal een groter effect hebben dan of men het voetbal dit jaar goed vond of niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk niet dat dat veel uit gaat maken![]()
Een nieuwe wind hoeft niet perse slecht te zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:09 schreef Saind het volgende:
[..]
De kans dat Frank er volgend jaar nog is lijkt me ongeveer 0, dat zal een groter effect hebben dan of men het voetbal dit jaar goed vond of niet.Groot fan van User Wotte![]()
Jij vond het puntverlies tegen PSV niet terecht?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mee eens. En dan heb je na de volgende wedstrijd tegen Twente tot de winterstop alleen maar wedstrijden die je in principe al wel moet winnen.
Wel zal het nog een stuk beter moeten worden vind ik. Vorig seizoen verspeelde Ajax ook veel punten in het begin, maar dat was vaak tegen de verhouding. Nu is het puntverlies op de wedstrijd tegen PSV na volledig terecht.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Zonder Frank en met een vergelijkbare selectie speel je dan gewoon voor play-offs voor (v)EL.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:09 schreef Saind het volgende:
[..]
De kans dat Frank er volgend jaar nog is lijkt me ongeveer 0, dat zal een groter effect hebben dan of men het voetbal dit jaar goed vond of niet.![]()
Krijg je een type Jol die het weer tot de grond afbreekt. Ik zou als Ajacied hopen dat ze veel tijd en energie in die opvolger stoppen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een nieuwe wind hoeft niet perse slecht te zijn.Dit, dus.![]()
Dat zou eeuwig zonde zijn. Naast een enorme personality, is het gewoon een erg goede trainer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:09 schreef Saind het volgende:
[..]
De kans dat Frank er volgend jaar nog is lijkt me ongeveer 0, dat zal een groter effect hebben dan of men het voetbal dit jaar goed vond of niet.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Fons Groenendijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Krijg je een type Jol die het weer tot de grond afbreekt. Ik zou als Ajacied hopen dat ze veel tijd en energie in die opvolger stoppen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dan zal Ronald wel komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Krijg je een type Jol die het weer tot de grond afbreekt. Ik zou als Ajacied hopen dat ze veel tijd en energie in die opvolger stoppen.Groot fan van User Wotte![]()
Toen was er iig nog wel enigzins leuk voetbal te zien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Krijg je een type Jol die het weer tot de grond afbreekt. Ik zou als Ajacied hopen dat ze veel tijd en energie in die opvolger stoppen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Fat Mido die begon te sprinten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was er iig nog wel enigzins leuk voetbal te zien.Dit, dus.![]()
Die wedstrijd had Ajax moeten winnen. Ik vond dat samen met de wedstrijd tegen AZ de enige acceptabele wedstrijden in de Eredivisie dit seizoen, maar die waren nog wel met Blind erbij. Voor de rest is het niet best. Vitesse thuis was matig, PEC thuis was matig, Heracles thuis was ook geen wereldpot. Uit bij Groningen leek nergens op, net als bij Feyenoord en bij NAC was het tot die goal uit het niets ook dramatisch.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij vond het puntverlies tegen PSV niet terecht?
Vorig seizoen begon Ajax ook vrij zwak aan de Eredivisie, maar daar waren ze voetballend vaak wel de betere. Toen begonnen ze o.a. met een verlies tegen AZ (tot die goedkope rode kaart van Van Rhijn had Ajax het duel volledig onder controle), gelijk tegen Groningen (hadden ze al lang en breed moeten beslissen), gelijk bij Heerenveen (ook totaal onnodig weggeven).![]()
Dat was 2010-2011. Hoewel het tot Cruijff zich ermee ging bemoeien ook nog wel aardig was. Het seizoen 2009-2010 was over het algemeen leuker dan het voetbal dat ik de afgelopen jaren onder Frank heb gezien.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Met Martin speelden we de sterren van de hemel. Geef die man een zak met 50 miljoen en we winnen de Champions League.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Krijg je een type Jol die het weer tot de grond afbreekt. Ik zou als Ajacied hopen dat ze veel tijd en energie in die opvolger stoppen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Beste Marko Pantelic,quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met Martin speelden we de sterren van de hemel. Geef die man een zak met 50 miljoen en we winnen de Champions League.
Zonder jou
is Ajax niet meer wat het zijn moet
Zonder jou
draait Ajax niet meer als een geoliede machine
Zonder jou
Speelt Ajax niet langer goed
Zonder jou
is Ajax als een auto zonder benzine
Groot fan van User Wotte![]()
Dat team met Suarez en Pantelic streden in ieder geval voor elk meter, domme kaarten pakken, maakt niet uit.. Spektakel altijd.. Maar nu is het plichtmatig, zakelijk, geen bravoure.. Geen twintig scharen of je tegenstander poorten (Lukoki)
![]()
Peter Bosz ophalen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat team met Suarez en Pantelic streden in ieder geval voor elk meter, domme kaarten pakken, maakt niet uit.. Spektakel altijd.. Maar nu is het plichtmatig, zakelijk, geen bravoure.. Geen twintig scharen of je tegenstander poorten (Lukoki)
![]()
Dat FC Suarez verhaal is ook een eigen leven gaan leiden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:14 schreef Tyron het volgende:
Ja FC Suarez was best leuk om naar te kijken, door Suarez.'Wish I was old and a little sentimental'
Hoeveel prijzen heeft Suarez gepakt in zijn carričre tot nu toe?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat FC Suarez verhaal is ook een eigen leven gaan leiden.![]()
Alstu: http://nl.wikipedia.org/wiki/Luis_Alberto_Su%C3%A1rez#Erelijstquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel prijzen heeft Suarez gepakt in zijn carričre tot nu toe?![]()
![]()
Wat heeft dat er nu weer mee te maken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel prijzen heeft Suarez gepakt in zijn carričre tot nu toe?'Wish I was old and a little sentimental'
Dat het een briljante voetballer is maar geen ideale teamspeler en het heeft hem in zijn hele carričre nog amper iets opgeleverd. Tel daarbij op dat werkelijk elke bal bij hem werd ingeleverd dan kun je wel zeggen dat we FC Suarez waren op dat moment.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken?![]()
Ja door hem werden we geen kampioen , daar zal het aan gelegen hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat het een briljante voetballer is maar geen ideale teamspeler en het heeft hem in zijn hele carričre nog amper iets opgeleverd. Tel daarbij op dat werkelijk elke bal bij hem werd ingeleverd dan kun je wel zeggen dat we FC Suarez waren op dat moment.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als je te afhankelijk bent van een speler dan is dat iig niet goed voor je team.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja door hem werden we geen kampioen , daar zal het aan gelegen hebben![]()
Kijk maar naar die spits die we nu hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je te afhankelijk bent van een speler dan is dat iig niet goed voor je team.RED ONS HENNIEGOD![]()
Prachtaankopen/huurspelers jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:54 schreef Syntix het volgende:
Siggy
Moisander
Viergever/Zimling
Lekker zulke spelers in de as van het veld.RED ONS HENNIEGOD![]()
Viergever is een nuttige speler. Zimling komt tekort. Moisander kost ons geen punten. Sightorsson mist te veel kansen. Serero en Andersen zijn waardeloos.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:54 schreef Syntix het volgende:
Siggy
Moisander
Viergever/Zimling
Lekker zulke spelers in de as van het veld.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Viergever zie ik ook nog wel nuttig zijn.
Zimling tsja, nog niet echt een mening maar begint niet goed.
Andersen is al langer waardeloos dan Zimling die net komt kijken.
Serero is niet waardeloos, maar gewoon niet goed genoeg.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Klopt , maar zijn timing wordt minder en minderquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moisander heeft het toch prima gedaan afgelopen seizoenen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Andersen heeft meer talent in zijn teennagel dan Siggy en Zimling bij elkaar, het komt er alleen niet altijd uit. Moisander was vorig jaar prima, maar is de laatste maanden echt aan het schutterenquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Viergever is een nuttige speler. Zimling komt tekort. Moisander kost ons geen punten. Sightorsson mist te veel kansen. Serero en Andersen zijn waardeloos.Viergever vind ik ook nog niet overtuigen, maar die mag nog wel een tijdje wennen/aanpassen.
![]()
Opvolger gaat Jaap Stam worden, dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Krijg je een type Jol die het weer tot de grond afbreekt. Ik zou als Ajacied hopen dat ze veel tijd en energie in die opvolger stoppen.
Op zich prima, ben al blij dat De Boer 5 jaar is gebleven. En wie weet is het idd zo dat een nieuwe trainer verfrissend isAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar heb je dus niets aan. Hij lijdt belachelijk vaak balverlies en dan kan de tegenstander omschakelen en mag iedereen van Ajax weer terug.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Andersen heeft meer talent in zijn teennagel dan Siggy en Zimling bij elkaar, het komt er alleen niet altijd uit.
Verder is zijn talent zwaar overdreven, we zouden nog beter af zijn met Lukoki.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Andersen lijkt nog te groeien. Bij serero is dat iets minder. Hoewel hij steeds feller lijkt te worden en efficiënter in zijn jagen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat dachten enkele ook van Bojan, aan het einde van vorig seizoen hadden zelfs zijn grootste idolen die maanden lang lyrisch over hem waren, er genoeg vanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Yep, ik zie het ook wel in Andersen zitten. Je kunt zien dat ie wel klasse heeft maar het komt er nog niet helemaal uit (al speelt ie wel wat beter dan in zijn eerste wedstrijden).quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Andersen heeft meer talent in zijn teennagel dan Siggy en Zimling bij elkaar, het komt er alleen niet altijd uit. Moisander was vorig jaar prima, maar is de laatste maanden echt aan het schutterenViergever vind ik ook nog niet overtuigen, maar die mag nog wel een tijdje wennen/aanpassen.
Enige wat ik absoluut niet snap is dat ze een middelmatige speler als Zimling erbij hebben gehaald. Niveau Ajax is veel te hoog voor 'm, daar hoef je geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat heeft hij dan gedaan tot dusver?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:18 schreef wieisboos het volgende:
Als je Andersen waardeloos noemt heb je er totaal geen kijk op
Dan heeft Sigthorsson nog meer krediet.
Allemaal leuk dat "het zit er wel in hoor!" maar dat hoor je de hele tijd over al die jeugdspelers, en bij wie is het er nou echt uitgekomen? Sig doet het blijkbaar ook goed op de training, maar hij is nog steeds waardeloos. En hij mag dan misschien wel al 4 seizoenen hebben gespeeld en andersen minder.. op dit moment doet andersen net als sig weinig goed.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Komt omdat ie gisteren in de 2e helft op de plek van Zimling / Viergever ging spelen. Echt de ideale plek voor 'm. Komt niet in de buurt van het strafschopgebied van de tegenstander (daar blokkeert ie meestal) en kan met zijn felheid druk zetten op de tegenstander.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:19 schreef Catch22- het volgende:
Andersen lijkt nog te groeien. Bij serero is dat iets minder. Hoewel hij steeds feller lijkt te worden en efficiënter in zijn jagen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Trouwens jammer dat Siem de Jong verkocht is. Die is in alle opzichten beter de Sigthorsson.Noodles![]()
Siem is helaas wat blessuregevoelig de laatste tijd .quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:26 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Trouwens jammer dat Siem de Jong verkocht is. Die is in alle opzichten beter de Sigthorsson.
+ hij koos voor een kutclubRED ONS HENNIEGOD![]()
Snap dat wel, een speler van rond de 25 die al een jaar of 8 bij Ajax speelt gun je een mooie transfer (voor de juiste prijs).quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:26 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Trouwens jammer dat Siem de Jong verkocht is. Die is in alle opzichten beter de Sigthorsson.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb je uberhaubt wel eens naar Jong Ajax gekeken vorig seizoen? Hij wordt nu misbruikt op een positie die niet van hem is. Niet elke jeugdspeler heeft een begin als Kishna of El Ghaziquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan tot dusver?
Dan heeft Sigthorsson nog meer krediet.
Allemaal leuk dat "het zit er wel in hoor!" maar dat hoor je de hele tijd over al die jeugdspelers, en bij wie is het er nou echt uitgekomen? Sig doet het blijkbaar ook goed op de training, maar hij is nog steeds waardeloos. En hij mag dan misschien wel al 4 seizoenen hebben gespeeld en andersen minder.. op dit moment doet andersen net als sig weinig goed.![]()
Ik ben daar mee gestopt. Ik zeg alleen maar dat ik potentie zie in spelers. Bij talenten doet t er niet toe hoe goed ze zijn, je kan er pas wat over zeggen als ze hun dip hebben gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat dachten enkele ook van Bojan, aan het einde van vorig seizoen hadden zelfs zijn grootste idolen die maanden lang lyrisch over hem waren, er genoeg vanHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Moisander en Denswil lopen af. Ik kan me een situatie indenken waarin beide niet verlengen en na de winter tribune zitten.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ze willen Moisander het liefst in de winter verkopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:32 schreef Planga het volgende:
Moisander en Denswil lopen af. Ik kan me een situatie indenken waarin beide niet verlengen en na de winter tribune zitten.![]()
Ik zie nu wel veel spelers rondlopen die een stuk meer potentie hebben dan een Jozefzoon, Ebicilio,Lukoki, Ozbiliz, enzovoort. Of het eruit komt is inderdaad een tweede.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben daar mee gestopt. Ik zeg alleen maar dat ik potentie zie in spelers. Bij talenten doet t er niet toe hoe goed ze zijn, je kan er pas wat over zeggen als ze hun dip hebben gehad.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ozbiliz is aardig bijgetrokken. Was bij Ajax niet op zijn plaats. Als echte 10 en helemaal als snelle buitenspeler is het lastig bij ajaxHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja dat heb je natuurlijk soms, maar wel bijzonder dat een schoolvoorbeeld van 'eigen jeugd' niet bij Ajax slaagt maar wel bij andere clubs.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:42 schreef Catch22- het volgende:
Ozbiliz is aardig bijgetrokken. Was bij Ajax niet op zijn plaats. Als echte 10 en helemaal als snelle buitenspeler is het lastig bij ajaxVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is niet iemand die Ajax wereldkampioen gaat maken, maar ik vind het ook geen negatieve uitschieter. Kan tot nu toe prima mee met de rest van het team.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Enige wat ik absoluut niet snap is dat ze een middelmatige speler als Zimling erbij hebben gehaald. Niveau Ajax is veel te hoog voor 'm, daar hoef je geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben.![]()
Inderdaad raar dat Pedroso Zimling aanhaalt die gewoon degelijk speelt. Andersen heeft dat constante nog echt niet. Sterker nog, die heeft nog niet één keer een uitschieter naar boven gehad. Ik denk dat het met dat talent wat er zogenaamd in zou zitten wel meevalt. Is bij heel veel balverlies en 'misverstandjes' tussen spelers betrokken en heeft gewoon niet de fysiek en de explosiviteit die gewenst is om het te maken bij Ajax.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet iemand die Ajax wereldkampioen gaat maken, maar ik vind het ook geen negatieve uitschieter. Kan tot nu toe prima mee met de rest van het team.![]()
Ik denk eerder dat de haat tegen Zimling komt omdat mensen een nieuwe topspeler verwacht hadden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:11 schreef Fargo het volgende:
[..]
Inderdaad raar dat Pedroso Zimling aanhaalt die gewoon degelijk speelt. Andersen heeft dat constante nog echt niet. Sterker nog, die heeft nog niet één keer een uitschieter naar boven gehad. Ik denk dat het met dat talent wat er zogenaamd in zou zitten wel meevalt. Is bij heel veel balverlies en 'misverstandjes' tussen spelers betrokken en heeft gewoon niet de fysiek en de explosiviteit die gewenst is om het te maken bij Ajax.![]()
Wat dom. Waar hadden we die van moeten betalen dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de haat tegen Zimling komt omdat mensen een nieuwe topspeler verwacht hadden.![]()
Van het Eto'o-geld?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:15 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wat dom. Waar hadden we die van moeten betalen dan?![]()
![]()
Zimling haalt inderdaad een constant niveau en dat is heel erg matig. Kan je hem verder ook niet kwalijk nemen, hij kan niet beter.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:11 schreef Fargo het volgende:
[..]
Inderdaad raar dat Pedroso Zimling aanhaalt die gewoon degelijk speelt. Andersen heeft dat constante nog echt niet. Sterker nog, die heeft nog niet één keer een uitschieter naar boven gehad. Ik denk dat het met dat talent wat er zogenaamd in zou zitten wel meevalt. Is bij heel veel balverlies en 'misverstandjes' tussen spelers betrokken en heeft gewoon niet de fysiek en de explosiviteit die gewenst is om het te maken bij Ajax.
Kom op zeg, als je dit soort spelers gaat accepteren als Ajax materiaal dan zijn de verwachtingen en ambities wel erg laag.
Andersen is een talent wat nog veel beter kan worden (of ie dat gaat waarmaken is een tweede), Zimling gaat niet meer beter worden. Ik denk overigens dat De Boer ook wel klaar met 'm is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is niet dat mensen "dit soort spelers accepteren als Ajax-materiaal", het is gewoon dat Ajax al tijden zó matig is dat zulke spelers het niveau prima aan kunnen. En dat is niet een slechte dag of een vormdipje, dat is gewoon het niveau waarop Ajax nu speelt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zimling haalt inderdaad een constant niveau en dat is heel erg matig. Kan je hem verder ook niet kwalijk nemen, hij kan niet beter.
Kom op zeg, als je dit soort spelers gaat accepteren als Ajax materiaal dan zijn de verwachtingen en ambities wel erg laag.
Andersen is een talent wat nog veel beter kan worden (of ie dat gaat waarmaken is een tweede), Zimling gaat niet meer beter worden. Ik denk overigens dat De Boer ook wel klaar met 'm is.
En zo lang dat zo is, is er geen reden om spelers als Zimling af te kraken.![]()
Geen haat, ik gun die jongen verder het beste. Is alleen geen Ajax materiaal.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de haat tegen Zimling komt omdat mensen een nieuwe topspeler verwacht hadden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat zeker, maar zijn knieën zijn niet gemaakt voor topsportquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:42 schreef Catch22- het volgende:
Ozbiliz is aardig bijgetrokken. Was bij Ajax niet op zijn plaats. Als echte 10 en helemaal als snelle buitenspeler is het lastig bij ajax![]()
Precies wat ik met Andersen heb.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Geen haat, ik gun die jongen verder het beste. Is alleen geen Ajax materiaal.![]()
Dit soort wedstrijdjes, niks mis mee.
Ik vond het altijd alleraardigst om naar te kijken. 10 wedstrijden gewonnen met vier of meer doelpunten verschil, op drie teams na het beste doelsaldo ooit in de eredivisie (terwijl ook nog 24 keer paal/lat geraakt werd); leuk teampje dat FC Suarez.![]()
0:40 en 2:05quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond het altijd alleraardigst om naar te kijken. 10 wedstrijden gewonnen met vier of meer doelpunten verschil, op drie teams na het beste doelsaldo ooit in de eredivisie (terwijl ook nog 24 keer paal/lat geraakt werd); leuk teampje dat FC Suarez.
Gewoon kwaliteit van Pantelic.. Sigthorsson kan er zoveel van leren...![]()
Zei Verbeek nou serieus tijdens de aflevering van 26 september dat Sigthorsson in de 16 levensgevaarlijk is?
Ja in de eigen 16 misschien.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zo, lekkere goaltjes van De Zeeuw.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond het altijd alleraardigst om naar te kijken. 10 wedstrijden gewonnen met vier of meer doelpunten verschil, op drie teams na het beste doelsaldo ooit in de eredivisie (terwijl ook nog 24 keer paal/lat geraakt werd); leuk teampje dat FC Suarez.
Ajax had met Suarez, Anita, Emanuelson, Aissati en Vertonghen wel voetballende spelers in het team. Misschien niet allemaal even goed, maar ze hadden allen wel wat frivools. Urby had ook ineens een reeks goals als linksbuiten, de één of nog mooier dan de ander.
Met Pantelic gewoon echt een prima spits en aanspeelpunt. Ik mis het echt, zo'n type. Met Siem op '10' achter Pantelic ging het ook goed, die twee vulden elkaar goed aan.
Ik vind het nu allemaal wat gezapig. De titels vebloemen wel heel veel, maar kan niet meer genieten van een potje Ajax. Tegenwoordig mag je blij zijn als Ajax twee of drie keer scoort. Bij die 5-1 uit het filmpje hierboven was je gewoon teleurgesteld omdat het maar 5-1 was geworden en die stand bij rust al bereikt was.![]()
De spelers zijn gewoon niet leuk om naar te kijken, geen persoonlijkheden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zo, lekkere goaltjes van De Zeeuw.
Ajax had met Suarez, Anita, Emanuelson, Aissati en Vertonghen wel voetballende spelers in het team. Misschien niet allemaal even goed, maar ze hadden allen wel wat frivools. Urby had ook ineens een reeks goals als linksbuiten, de één of nog mooier dan de ander.
Met Pantelic gewoon echt een prima spits en aanspeelpunt. Ik mis het echt, zo'n type. Met Siem op '10' achter Pantelic ging het ook goed, die twee vulden elkaar goed aan.
Ik vind het nu allemaal wat gezapig. De titels vebloemen wel heel veel, maar kan niet meer genieten van een potje Ajax. Tegenwoordig mag je blij zijn als Ajax twee of drie keer scoort. Bij die 5-1 uit het filmpje hierboven was je gewoon teleurgesteld omdat het maar 5-1 was geworden en die stand bij rust al bereikt was.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Aisatti heeft 1 goal bijgedragen. Verder was dat ook niet veelHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat was het seizoen dat we op 1 punt ofzo van twente kwamen toch? dankzij dat gelijkspel vs sparta toen we 30 schoten op gol hadden..quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond het altijd alleraardigst om naar te kijken. 10 wedstrijden gewonnen met vier of meer doelpunten verschil, op drie teams na het beste doelsaldo ooit in de eredivisie (terwijl ook nog 24 keer paal/lat geraakt werd); leuk teampje dat FC Suarez.hhhhh![]()
Dat FC Suarez vond ik toen al een beetje overdreven, net zoals Gijp toen altijd zei dat we de lange bal speelden op Suarez en dan maar hoopten dat die daar wel leuks mee deed. We hadden gewoon echt een prima team staan toen, het waren dan ook vooral de geflopte en bizarre aankopen die Jol de das om hebben gedaan denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond het altijd alleraardigst om naar te kijken. 10 wedstrijden gewonnen met vier of meer doelpunten verschil, op drie teams na het beste doelsaldo ooit in de eredivisie (terwijl ook nog 24 keer paal/lat geraakt werd); leuk teampje dat FC Suarez.![]()
Pantelic, Suarez en de Zeeuw zijn spelers die Ajax ook nu nog wel zou kunnen gebruiken. De rest was vrij wisselvallig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Stekelenburg en Vertonghen ook wel. Vertonghen heeft ook vaak genoeg geblunderd(Amauriquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:31 schreef Monolith het volgende:
Pantelic, Suarez en de Zeeuw zijn spelers die Ajax ook nu nog wel zou kunnen gebruiken. De rest was vrij wisselvallig.) maar was/is natuurlijk veel beter dan Moisander of Veltman
![]()
Ja maar bij beiden duurde het nog vrij lang voor ze echt stabiel werden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Stekelenburg en Vertonghen ook wel. Vertonghen heeft ook vaak genoeg geblunderd(Amauri) maar was/is natuurlijk veel beter dan Moisander of Veltman
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat wel, maar ik verkies altijd nog een instabiele Vertonghen boven een instabiele Veltman/Moisanderquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja maar bij beiden duurde het nog vrij lang voor ze echt stabiel werden.![]()
Mja wellicht. Ik weet niet of een instabiele Vertonghen nou zo veel beter was dan de huidige Veltman. Die doet het zo slecht nog niet. Moisander daarentegen wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik verkies altijd nog een instabiele Vertonghen boven een instabiele Veltman/MoisanderVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jol is met Ten Cate het slechtste wat ons Ajax de afgelopen 20 jaar is overkomen. Het was een soort eilanden-voetbal, met 5 of 6 defensieve spelers en 4 of 5 offensieve spelers. Het was zaak om de bal van achteruit zo snel mogelijk op de aanvallers te pompen. Pantelic hield vervolgens de bal vast, waarna Urby, De Jong en Suarez moesten bijsluiten.
Natuurlijk Jol behaalde er veel punten mee, maar mag het alsjeblieft met Pantelic, Suarez, Vertonghen, De Jong, Emanuelson, Van der Wiel en Stekelenburg.
Daarnaast was er bij bijna al zijn aankopen sprake van (in)directe belangenverstrengeling door alleen spelers te nemen van bevriende zakenwaarnemers over te nemen. Laten we de revolutie van Cruijff blijven steunen en nooit meer terug verlangen naar Jol.
Nog even geduld jongens, met de komende aanwas kan er veel moois gebeuren.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Zeker Wouters vergetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:55 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Jol is met Ten Cate het slechtste wat ons Ajax de afgelopen 20 jaar is overkomen. Het was een soort eilanden-voetbal, met 5 of 6 defensieve spelers en 4 of 5 offensieve spelers. Het was zaak om de bal van achteruit zo snel mogelijk op de aanvallers te pompen. Pantelic hield vervolgens de bal vast, waarna Urby, De Jong en Suarez moesten bijsluiten.
Natuurlijk Jol behaalde er veel punten mee, maar mag het alsjeblieft met Pantelic, Suarez, Vertonghen, De Jong, Emanuelson, Van der Wiel en Stekelenburg.
Daarnaast was er bij bijna al zijn aankopen sprake van (in)directe belangenverstrengeling door alleen spelers te nemen van bevriende zakenwaarnemers over te nemen. Laten we de revolutie van Cruijff blijven steunen en nooit meer terug verlangen naar Jol.
Nog even geduld jongens, met de komende aanwas kan er veel moois gebeuren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tsja het enige positieve is deze dagen is dat er wel "ladingen" talenten aankomen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:55 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Nog even geduld jongens, met de komende aanwas kan er veel moois gebeuren.
En daar moet dan toch haast wel -iets- goeds bij zitten. (wat niet alleen in jong ajax mee kan en in het eerste faalt)When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Het grootste probleem is dat waar in de oude tijd talenten in een gespreid bedje kwamen qua elftal wordt er nu verwacht dat ze het elftal naar een hoger niveau tillen, dat lijkt me wat teveel gevraagd voor jongens als El Ghazi en Kishna.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja het enige positieve is deze dagen is dat er wel "ladingen" talenten aankomen.
En daar moet dan toch haast wel -iets- goeds bij zitten. (wat niet alleen in jong ajax mee kan en in het eerste faalt)![]()
Aissati.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:25 schreef Catch22- het volgende:
Aisatti heeft 1 goal bijgedragen. Verder was dat ook niet veel![]()
Wat een genotquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Martin Jol
Cock Jol
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tuurlijk waren ze kut met de transfers vroeger, maar je zag toen wel de frivoliteit in het spel.. Dat is nu helemaal eruit met dat plichtmatige passes van links naar rechts, nul komma nul creativiteit met Schone en Andersen op flanken, dat zijn centrale middenvelders geen vleugelspelers..
Waar is dan die tijd dat je nog echte vleugelspelers had met Sulejmani (okee bakte er uiteindelijk weinig van) Kenhetnie Bakircioglu, Nicolae Mitae, zelfs beperkte Rommedahl had nog waarde, Tom de Mul, Rosales
![]()
Victor Sikora, Tom Soetaers, Daniel de Ridder. Die goeie ouwe tijd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:08 schreef Mani89 het volgende:
Victor Sikora, Tom Soetaers, Daniel de Ridder. Die goeie ouwe tijd.![]()
wat mij betreft was de laatste goeie ouwe tijd toch wel afgelopen in pak hem beet 96, sindsdien is het toch behelpen geweest in meer of mindere mate.
Helaas valt het niveau van toen niet meer te benaderen in de huidige situatie en zal het toch aanmodderen blijven![]()
![]()
Wat een prachtspeler, snel en behendig.. Met Trabelsi als opkomende back aan andere kantDan heb je nu trage vleugelspelers
![]()
![]()
Miteaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een prachtspeler, snel en behendig.. Met Trabelsi als opkomende back aan andere kantDan heb je nu trage vleugelspelers
Helaas ook te veel geblesseerd geweest.![]()
Wouters was pure onkunde + een matige selectie, met hem kon ik enkel medelijden hebben. Jol was -samen met onze criminele directeur- bezig de club tot de grond toe af te breken.quote:She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
quote:daar win je nu de CL mee
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:
Nu heb je Andersen, Boilesen, Siggy en Serrano
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:![]()
Tja nostalgie en niet eens zo heel lang geleden dit.
Is altijd wel grappig als ik berichten zie op Ajaxshowtime of zo met 10 jaar geleden dit en dat of die en die is jarig vandaag, dan denk ik: oh ja die heeft ook nog bij Ajax gespeeld.
Tussen twee haakjes, maar ook dit soort berichten zie ik daarZat toevallig net even te kijken.
quote:Haartransplantatie voor Van der Meijde![]()
Ach men is hier een beetje in een melancholische bui. Van Damme was en is veel slechter dan Boilesen, Sonck is minder dan Siggy, Pasanen kon er niet veel van en Lobont was ook niets bijzonders.
De andere waren wel stukken beter dan dat we nu hebben natuurlijk.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Ik ben nog van de generatie Neeskens, Rep, Krol zelfs
En natuurlijk toen de broertjes De Boer zelf nog speelden. Mooie tijden.![]()
jij bent veel te oud voor mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:43 schreef Karina het volgende:
En natuurlijk toen de broertjes De Boer zelf nog speelden. Mooie tijden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jij bent veel te oud voor mijAch volgens mij ben ik te oud voor iedereen in dit topic hoor.
![]()
eigenlijk welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:52 schreef Karina het volgende:
[..]Ach volgens mij ben ik te oud voor iedereen in dit topic hoor.
![]()
![]()
mijn eerste live wedstrijd was net na die periode, in 74-75quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja al ben jij ook oud natuurlijk he![]()
Maar goed, vanwege de nostalgie nog een plaatje voordat het over hele andere ding gaat hier:
[ afbeelding ]![]()
Vonden ze die 2 na de zomer van 98 nog zo leuk ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:43 schreef Karina het volgende:
En natuurlijk toen de broertjes De Boer zelf nog speelden. Mooie tijden.RED ONS HENNIEGOD![]()
dat verdiende de schoonheidsprijs zeker niet maar Frank heeft dat inmiddels wel ruimschoots goedgemaaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vonden ze die 2 na de zomer van 98 nog zo leuk ?![]()
Frank wel , Bij Ronald heb ik nog altijd het gevoel dat ie geen enkele vorm van spijt heeftquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat verdiende de schoonheidsprijs zeker niet maar Frank heeft dat inmiddels wel ruimschoots goedgemaaktRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: