SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha Douglas, wat een totaalidiootquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ - Twente toen
http://www.zideo.nl/playzideo/6b3471526f467871
Er waren mensen in die tijd die vonden dat hij een Nederlands paspoort moest krijgen zodat hij in het Nederlands elftal kon spelenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Haha Douglas, wat een totaalidioot
dat vinden ze in Twente nog steeds.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er waren mensen in die tijd die vonden dat hij een Nederlands paspoort moest krijgen zodat hij in het Nederlands elftal kon spelen![]()
![]()
Nog steeds willen mensen hem in Oranje zien terwijl niemand hem ziet spelen in Moskou.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er waren mensen in die tijd die vonden dat hij een Nederlands paspoort moest krijgen zodat hij in het Nederlands elftal kon spelen![]()
![]()
Douglas had Locadia wel in zijn broekzak jaja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat vinden ze in Twente nog steeds.
Het probleem is juist dat mensen zijn concurrenten wel zien spelen. Overigens heb ik Douglas donderdag nog zien spelenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds willen mensen hem in Oranje zien terwijl niemand hem ziet spelen in Moskou.
Gezellig op Utreg Centraal ja togquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lang geleden trouwens dat zowel ajax, psv en feyenoord op dezelfde dag thuis speelde..
Nee, niet echt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat vinden ze in Twente nog steeds.
In de 2e klasse werken ze nog beter af.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze leuk voetbal spelen maar falen in de afwerking? Bijzondere logica
Oke leuk, maar wat maakt dat precies diep triest aan Az?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de 2e klasse werken ze nog beter af.
2 mei 2012 voor het laatstquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lang geleden trouwens dat zowel ajax, psv en feyenoord op dezelfde dag thuis speelde..
Oja? Ik zal het even aan retry vragen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ze Kazim hadden gehaald dan hadden ze nu al dik voorgestaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gudelj moet een schietverbod krijgen
Vlavlip?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
Vraag: Eet GGMM een bekertje Vlavlip?
Antwoord: Ja.
Dit boeit niemand.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
#viesdikquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
Het is vlaflipquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
Kazim Kazim is een spits aldus Kazim Richards.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze Kazim hadden gehaald dan hadden ze nu al dik voorgestaan.
Wil je vla flip?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
Sterf.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:12 schreef GGMM het volgende:
Dat deed Te Vrede goed zeg.Hopelijk blijft Rutten hem opstellen.
Had ik maar een minuut gewachtquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Twente niet wint nemen GGMM en ik 1 week een AZ UI
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
maak er maar vast eenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wacht, wat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
zag hem net pas in een quote van iemand.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:12 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHAHHA ze zingen weer waar is dat feestje![]()
Vroegah in de vertegenwoordigende elftallen vaak aanvoerder. #leukfeitjequote:
Die stond in het luchtledige te knokken. Wel bijzonder.quote:
Bij Feyenoord was dat de verlosserquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:19 schreef GGMM het volgende:
Myachi probeert een man te passeren.
Ingooi.
Feyenoorders overdrijve wel vaker een tikje.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Feyenoord was dat de verlosser
volgende wedstrijd maar die ongeslagen status afnemen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen.
AZ 2-2 FC Twente. wat een geluk.
quote:
Verdedigend enorm kwetsbaar in ieder geval. Wonder dat ze nog niet verloren hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
volgende wedstrijd maar die ongeslagen status afnemen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:22 schreef RvLaak het volgende:
Feyenoord minst gepasseerde verdediging van de competitie
kampioenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:22 schreef RvLaak het volgende:
Meeste balbezit van de eredivisiequote:Op zondag 5 oktober 2014 16:22 schreef RvLaak het volgende:
1 goal minder tegen, 10 goals minder gemaakt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:22 schreef RvLaak het volgende:
Gratis winkelen! xDquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Meeste balbezit van de eredivisie
Meeste schoten op doel van de eredivisie
Coolsingel here we come dit dat.
Hoezo niet? Het is niet dat je dan verslagen bent ofzo.quote:
Ja ik weet het. Het isquote:
Leugens < Grote leugens < Statistiekenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 goal minder tegen, 10 goals minder gemaakt.
Helene heeft er kijk opquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens Helene verloor Twente slechts in de slotfase de grip op de wedstrijd. Want een domme vrouw
Inderdaad, dat slaat echt nergens op.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens Helene verloor Twente slechts in de slotfase de grip op de wedstrijd. Want een domme vrouw
Uh.. ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom doe je dit? In het kader van Make a Wish of zo?
Tompeesveequote:Op zondag 5 oktober 2014 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Respect voor GGMM en Davy. Ken een hoop mensen hier die dit niet zouden doen.
Uh, okéquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leugens < Grote leugens < Statistieken
Bedankt voor die rode streepjes anders was het mij echt helemaal ontgaan.quote:
Waarom ken je een hoop mensen die niet aan hun weddenschap zouden houden. Kom je uit Turkije ofzo?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Respect voor GGMM en Davy. Ken een hoop mensen hier die dit niet zouden doen.
Speciaal voor jou.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt voor die rode streepjes anders was het mij echt helemaal ontgaan.
Wat moet ik bij Feyenoord-Groningen doen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Teletekst supporter heeft weer genoten in het stadion zie ik.
'waar is dat feestje, hier is dat feestje' zingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moet ik bij Feyenoord-Groningen doen?
Zit je al aan de drank?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn statistieken, dus de overtreffende trap van leugens. Voor beide ploegen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ken je een hoop mensen die niet aan hun weddenschap zouden houden. Kom je uit Turkije ofzo?
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 05-10-2014 om 16:29:14#Ajax - PecZwolle... Thuis op de bank. Grrr.. Heb gisteren zelf weer een wedstrijd gevoetbald...tja... Kan nu bijna niet meer lopen, ha ha! reageer retweet
ha ha!quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 05-10-2014 om 16:29:14#Ajax - PecZwolle... Thuis op de bank. Grrr.. Heb gisteren zelf weer een wedstrijd gevoetbald...tja... Kan nu bijna niet meer lopen, ha ha! reageer retweet
#Mario Beenoteli.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mario Been is op TV.
NOGMAALS NOGMAALS NOGMAALS NOGMAALS
Ze hadden nog een lul nodig voor op doel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom GGMM fan van hem is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gelukkig zet hij er "ha ha" achter, nu weet je in ieder geval dat het grappig bedoeld is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik snap de link niet maar het zal best grappig zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ken je een hoop mensen die niet aan hun weddenschap zouden houden. Kom je uit Turkije ofzo?
Zeldaquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap de link niet maar het zal best grappig zijn
Jij snapt wel vaker iets niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap de link niet maar het zal best grappig zijn
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waarom moet GGMM nodig zeggen?quote:
Even dollen met Peter.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
World series Gquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Reclame voor baseball. Alsof iemand daar op zit te wachten.
Wat is er leuk aan om gehandicapten te zien honkballen?quote:
Duitsdocent. Misschien is dat het.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Ron Jans geen fijne man en dat terwijl ik normaal gesproken positief over alles en iedereen ben.
Geen idee. Waarom kijk jij naar Psv? hahaha xDquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan om gehandicapten te zien honkballen?
#drieoprij #ajapecquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat PEC dit weer gaat winnen.
Dat is te mooi om waard te zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Uh, oke.quote:
Daar zou ik best tevreden mee zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Drost en Necid hier.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:39 schreef Max23 het volgende:
Ohja, 3 spelers van PEC in mijn managerteam, go PEC
Gillette Speler van de Woche.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-10-2014 om 14:39:43Man off the match: Jetro Willems. Speelde uitstekend. reageer retweet
Zal vast wel iemand van Heracles of Vitesse zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:40 schreef Zipportal het volgende:
Gillette Speler van de Woche.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-10-2014 om 14:39:43Man off the match: Jetro Willems. Speelde uitstekend. reageer retweet
Immersquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:40 schreef Zipportal het volgende:
Bel Hassani die 20 minuten speelde ja?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand van Heracles of Vitesse zijn.
Vejinovic, Leerdam, Bel Hassani oid.
Nah, het managerspel is niet alleen waan van de week. Ik ben bezig met bouwen voor een langdurige formatie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen vertrouwen dus.. Jammer
Derijckquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, had de tweede helft niet gezien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bel Hassani die 20 minuten speelde ja?
Waarom moeten Leerdam en Vejinovic naar Hassani bellen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
xdquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom moeten Leerdam en Vejinovic Hassani bellen?
Puur op snelheid.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Lasse Schöne die er aan de zijkanten doorkomt, uh oké.
Die snelheid komt hij juist te kort dus hij beweegt naar binnen en speelt 'ie tussen de linies.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:44 schreef Kopsterk het volgende:
Van Chelsea-Arsenal overschakelen naar Ajax-PEC lijkt me wel een goed stap omhoog
Zitten in de 2e klassen met een financiën volgens de KNVBquote:
2 kanalen bedoel je?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:44 schreef Kopsterk het volgende:
Van Chelsea-Arsenal overschakelen naar Ajax-PEC lijkt me wel een goede stap omhoog
Thanksquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je tilt de betekenis van messcherp naar een nieuwe dimensie.
Lijkt me sterk dat bij Twente vertrokken is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben wel benieuwd naar Kamogeelo Mokotjo.
Dan ben je te laatquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
GGMM heeft een uitkering dus die zit in de laagste klasse volgens de Nederlandse overheid.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zitten in de 2e klassen met een financiën volgens de KNVB
Hij is niet voor niets de trainer van een niet nader te noemen wedstrijd tegen PSV.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die snelheid komt hij juist te kort dus hij beweegt naar binnen en speelt 'ie tussen de linies.
Wat een beunhaas die Mario.
Volgens mij zit Fox Sports 1 juist lager dan Fox Sports 2quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:44 schreef Kopsterk het volgende:
Van Chelsea-Arsenal overschakelen naar Ajax-PEC lijkt me wel een goede stap omhoog
Goed op de hoogte.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
1-5?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Met hoeveel doelpunten verschil gaat PEC winnen boys?
Met je koffiegebruik zou ik dat wel doen jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mijn hart alvast aan een ziekenhuisapparaat leggen.
#vrees
Dacht dat Ron Jans hem had teruggehaald.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat bij Twente vertrokken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Tegen PSG kans denken te maken en dan bang zijn voor Zwollequote:Op zondag 5 oktober 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mijn hart alvast aan een ziekenhuisapparaat leggen.
#vrees
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met je koffiegebruik zou ik dat wel doen ja
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dacht dat Ron Jans hem had teruggehaald.volgende keer beter, ik gun je al het succes en plezier in je grappen en grollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder is dood aan een lelijk shirtquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je bent zelf een lelijk shirt.
Zou toch episch zijn als een team eens zo'n opkomst nummer zou gebruiken:
En de laatste 2 confrontaties verlorenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan niet misgaan, 13 keer winst Ajax 1 gelijk..
quote:
Je bent zelf 'iequote:Op zondag 5 oktober 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die snelheid komt hij juist te kort dus hij beweegt naar binnen en speelt 'ie tussen de linies.
Wat een beunhaas die Mario.
Wel leuk dat de overige 3 wedstrijden tussen Ajax en PEC dit seizoen Cillessen niet op doel stond.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet van goede huize komen om Cilgod te verslaan
Wat een aids zeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:47 schreef Doublepain het volgende:
Hij keepte niet bij de Schaal?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet van goede huize komen om Cilgod te verslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |