SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha Douglas, wat een totaalidiootquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ - Twente toen
http://www.zideo.nl/playzideo/6b3471526f467871
Er waren mensen in die tijd die vonden dat hij een Nederlands paspoort moest krijgen zodat hij in het Nederlands elftal kon spelenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Haha Douglas, wat een totaalidioot
dat vinden ze in Twente nog steeds.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er waren mensen in die tijd die vonden dat hij een Nederlands paspoort moest krijgen zodat hij in het Nederlands elftal kon spelen![]()
![]()
Nog steeds willen mensen hem in Oranje zien terwijl niemand hem ziet spelen in Moskou.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er waren mensen in die tijd die vonden dat hij een Nederlands paspoort moest krijgen zodat hij in het Nederlands elftal kon spelen![]()
![]()
Douglas had Locadia wel in zijn broekzak jaja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat vinden ze in Twente nog steeds.
Het probleem is juist dat mensen zijn concurrenten wel zien spelen. Overigens heb ik Douglas donderdag nog zien spelenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds willen mensen hem in Oranje zien terwijl niemand hem ziet spelen in Moskou.
Gezellig op Utreg Centraal ja togquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lang geleden trouwens dat zowel ajax, psv en feyenoord op dezelfde dag thuis speelde..
Nee, niet echt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat vinden ze in Twente nog steeds.
In de 2e klasse werken ze nog beter af.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze leuk voetbal spelen maar falen in de afwerking? Bijzondere logica
Oke leuk, maar wat maakt dat precies diep triest aan Az?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de 2e klasse werken ze nog beter af.
2 mei 2012 voor het laatstquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lang geleden trouwens dat zowel ajax, psv en feyenoord op dezelfde dag thuis speelde..
Oja? Ik zal het even aan retry vragen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ze Kazim hadden gehaald dan hadden ze nu al dik voorgestaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gudelj moet een schietverbod krijgen
Vlavlip?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
Vraag: Eet GGMM een bekertje Vlavlip?
Antwoord: Ja.
Dit boeit niemand.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
#viesdikquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
Het is vlaflipquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
Kazim Kazim is een spits aldus Kazim Richards.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze Kazim hadden gehaald dan hadden ze nu al dik voorgestaan.
Wil je vla flip?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
Sterf.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:12 schreef GGMM het volgende:
Dat deed Te Vrede goed zeg.Hopelijk blijft Rutten hem opstellen.
Had ik maar een minuut gewachtquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Twente niet wint nemen GGMM en ik 1 week een AZ UI
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
maak er maar vast eenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wacht, wat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
zag hem net pas in een quote van iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |