SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is inderdaad tijd voor de meer dan verdiende 0-1quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef AFCNiels het volgende:
PSV zonder Depay is wel een heel groot verschil.
Hoesen is de nieuwe Ibrahimovic.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef Typisch het volgende:
Locadia is echt van het niveau Hoesen, kan er ook geen reet van.
Dat was GGMMquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoesen is de nieuwe Ibrahimovic.
Volgens j0rdii dan.
Ik weet het wel zeker. Wat een kut wedstrijd is ditquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik even ga schakelen met Man Utd v Everton.
Ik hoop nu steeds dat Man Utd verliest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik even ga schakelen met Man Utd v Everton.
Als je Jozefzoon op zijn plek zet is dat niet heel verwonderlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef AFCNiels het volgende:
PSV zonder Depay is wel een heel groot verschil.
Hoesen heeft tenminste nog gescoord tegen FC Barcelonaquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef Typisch het volgende:
Locadia is echt van het niveau Hoesen, kan er ook geen reet van.
Je hebt een spektakel verwacht?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Wat een kut wedstrijd is dit
Locadia 3x tegen VVV.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoesen heeft tenminste nog gescoord tegen FC Barcelona
Bedankt Hans.quote:
O is dat nieuw?quote:
quote:
quote:
Ik vind niet dat jullie Stinho moeten uitlachen omdat hij alleen maar oneliners postquote:
Aldus jij, houd toch je teringbek johquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind niet dat jullie Stinho moeten uitlachen omdat hij alleen maar oneliners post
In 10 minuten ja.quote:
Nounou. Bekquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus jij, houd toch je teringbek joh
Laat je niet zo provocerenquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom ik voor je op krijg ik stoere praat in mijn gezichtquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV komt voor en jij raakt geïrriteerd. Is er een causaal verband?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geheel toevallig, dus nee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV komt voor en jij raakt geïrriteerd. Is er een causaal verband?
Dan moet je leren incasseren.quote:
Als hij niet zo klein geweest was, dan was dat een hele makkelijke bal geweest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Knappe redding van PSV jeugdexponent Coutinho.
onzin. Hij is helemaal niet zo klein.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij niet zo klein geweest was, dan was dat een hele makkelijke bal geweest.
Dat zei ik vannacht ook xDquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
onzin. Hij is helemaal niet zo klein.
Ik kan je een naam geven, maar dat doe ik niet omdat het Brands is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me toch af welke beunhaas bij de technische directie van PSV dacht dat Jozefzoon wel een goede breedteaankoop was.
1.80quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een beetje sneu om dat aan je zelf steeds te moeten bevestigen.quote:
THAT'S WHAT SHE SAIDquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeefuik lijkt me een betere breedteaankoop.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me toch af welke beunhaas bij de technische directie van PSV dacht dat Jozefzoon wel een goede breedteaankoop was.
beetje frusty, stijn?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die kutclub eens failliet, hoeven we jou ook niet meer zien te posten hier.
Misschien is hij ziek.quote:
Heb je het nou over Feyenoord? Die spelen nog niet eens. Maar ik deel je wens wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die kutclub eens failliet, hoeven we jou ook niet meer zien te posten hier.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je het nou over Feyenoord? Die spelen nog niet eens. Maar ik deel je wens wel.
Ik begrijp je teleurstelling, tegen die andere club uit Rotterdam lukte het vier jaar geleden nog om 10 keer te scorenquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het moest dus 3-0 zijn. Monsterscore ontnomen.
0-3quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp je teleurstelling, tegen die andere club uit Rotterdam lukte het vier jaar geleden nog om 10 keer te scoren
Bedankt voor je appje.quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je appje.Was niet van plan online te komen vandaag, maar omdat jij zei dat iedereen me zo mist ben ik er nu toch de hele dag lang.
Caland is al zo ziek, misschien kan je naar Rotterdam afreizen om hem te troosten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je appje.Was niet van plan online te komen vandaag, maar omdat jij zei dat iedereen me zo mist ben ik er nu toch de hele dag lang.
Ik ben toevallig wel soep aan het maken nu.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland is al zo ziek, misschien kan je naar Rotterdam afreizen om hem te troosten.
picsquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben toevallig wel soep aan het maken nu.
Ik heb ook soep.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
picsquote:
Ik heb zo'n gevoel dat Twente vandaag eens gaat verliezen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:32 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat AZ-Twente leuker wordt, Feyenoord wint vandaag wel.
KNJBquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Opvallend veel spelers die uitglijden in het PSV-stadion.
Geen idee. Ik ken persoonlijk geen holbewoners.quote:
Valt mee, Hoesen blijft toch veel beter.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:37 schreef GGMM het volgende:
Schitterende goal Locadia.
Wat heb ik me in die speler vergist zeg.
Lelijke goals schijnen ook te tellen, heb ik vandaag geleerd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
Wat een kut doelpunt zeg haha.
Maar volgens Stijn telt dat ook.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
Wat een kut doelpunt zeg haha.
Maar volgens Stijn telt dat ook.
Maar die tellen ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Locadia deed ook gewoon niks, bal wordt tegen hem aangebeukt
Guus are you watching!?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Willems speelt lekker dit seizoen
Alleen is het verdedigend niet echt geweldig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar Bruma is degene die opgeroepen wordt voor Oranje...quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat komt nog wel, je moet die jongen tijd geven. Hij is nog maar 17 jaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen is het verdedigend niet echt geweldig.
Maar nogmaals, dat is een leerproces.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, je moet die jongen tijd geven. Hij is nog maar 17 jaar.
Het moet uit jezelf komen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar nogmaals, dat is een leerproces.
Guzubuyukgodquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Welke teringmongool staat hier te fluiten?
quote:
Was gewoon terecht hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat is er? Wil je het ontkennen dat dit terecht rood was?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Intriest inteeltdorp met hun "vriend van de joden", tegen excelsior.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het zit diep.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:
quote:
Waar zeg ik dat het geen terechte rode kaart was?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er? Wil je het ontkennen dat dit terecht rood was?
Sta je op het station?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Waar zeg ik dat het geen terechte rode kaart was?
Uh, oké.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Waar zeg ik dat het geen terechte rode kaart was?
HeatWeave weer met zijn anti provincie gepostquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Lucky psvquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat worden dus "gewoon" 3 wedstrijden voor Bruma en 2 voor Cocu ofzo.
#Culinairehoogstandjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 3 bolletjes oude kaas gegeten. Eerst doopte ik ze in mijn tomatencremesoep en toen nam ik pas een hap.
Denk het niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:50 schreef mrstylo het volgende:
Bruma is serieus de grootste mongool ter wereld.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Opstelling FC Twente: Marsman, Martina, Bengtsson, Bjelland, Schilder, Ebecilio, Mokotjo, Ziyech, Corona, Castaignos, Mokhtar
Wissels: Stevens, Breukers, Lachman, Koppers, Engelaar, Miyaichi, Børven
Opstelling AZ: Rochet; Luckassen, Gouweleeuw, Hoedt, Poulsen; Gudelj, Elm, Ortiz; Hupperts, Mühren, Haye.
Wissels: Olij, Johansson, Wuytens, Haps, Tankovic, Rosheuvel, Babalj.
Actie reactie, niets meer, maar goed dat is vast al een lastig begripquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HeatWeave weer met zijn anti provincie gepostOude gek.
Maar oude kaas is goor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 3 bolletjes oude kaas gegeten. Eerst doopte ik ze in mijn tomatencremesoep en toen nam ik pas een hap.
Dat gaat Twente nooit winnen natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Opstelling FC Twente: Marsman, Martina, Bengtsson, Bjelland, Schilder, Ebecilio, Mokotjo, Ziyech, Corona, Castaignos, Mokhtar
Opstelling AZ: Rochet; Luckassen, Gouweleeuw, Hoedt, Poulsen; Gudelj, Elm, Ortiz; Hupperts, Mühren, Haye.
Echt niemand boeit dit iets.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk dat je oma niet op dit forum zit, dit had je beter tegen haar kunnen zeggen op Skype.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:50 schreef GGMM het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo 14.gifquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:50 schreef GGMM het volgende:
Twente is nog ongeslagen maar toch vind ik ze ontzettend kutvoetbal spelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gaat Twente nooit winnen natuurlijk.
Mijn oma zit idd niet op dit forum en heeft ook geen skype.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je oma niet op dit forum zit, dit had je beter tegen haar kunnen zeggen op Skype.
Alleen tegen Heracles speelden ze wel goed en Castaignos begint ineens goed te voetballen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is nog ongeslagen maar toch vind ik ze ontzettend kutvoetbal spelen.
Ik zie een verband.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen tegen Heracles speelden ze wel goed
Dit heb je al meermaals verteld inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn oma zit idd niet op dit forum en heeft ook geen skype.
Wist je trouwens dat mijn oma in Leiden woont?
Feit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is nog ongeslagen maar toch vind ik ze ontzettend kutvoetbal spelen.
Nergens. Hij probeert mensen er van te overtuigen dat hij wel degelijk een persoonlijkheid heeft.quote:
Waarschijnlijk even melden dat Rekikgod 'm anders ook nog neer had kunnen leggen en dat 'ie dus niet helemaal doorgebroken was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nergens. Hij probeert mensen er van te overtuigen dat hij wel degelijk een persoonlijkheid heeft.
idd, fluit op de afgekeurde 2-0 na goed.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
PSV mag niet klagen over de scheidsrechter.
de afgekeurde 2-0?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, fluit op de afgekeurde 2-0 na goed.
"Was gewoon terecht rood hoor."quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:53 schreef Zorro het volgende:
Als Cocu daarvoor wordt weggestuurd kunnen iedere wedstrijd beide trainers naar de tribune
Mwa, denk niet dat hij zulke onzin uitbraakte.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even melden dat Rekikgod 'm anders ook nog neer had kunnen leggen en dat 'ie dus niet helemaal doorgebroken was.
Uh, oke.quote:
AZ is wel erg matigquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gaat Twente nooit winnen natuurlijk.
Niet zo stoer doen Stijn anders ben ik weer genoodzaakt om je moeder te bellen (tegen een tarief van 80 cent per minuut)quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen Stijn anders ben ik weer genoodzaakt om je moeder te bellen (tegen een tarief van 80 cent per minuut)
[..]
Niet zo stoer doen Stijn anders ben ik weer genoodzaakt om je moeder te bellen (tegen een tarief van 80 cent per minuut)
Ik zie eigenlijk maar zelden trainers helemaal naar de grensrechter lopen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:53 schreef Zorro het volgende:
Als Cocu daarvoor wordt weggestuurd kunnen iedere wedstrijd beide trainers naar de tribune
De tijd dat een wedstrijd van AZ tegen Feyenoord/AZ/PSV nog twee pagina's tekstverslag op NOS teletekst verdiende..quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar volgens Fox is de volgende ronde de kraker PSV-AZ
[..]
twitter:ErikvanderWaard twitterde op zondag 05-10-2014 om 12:47:26Peter Bosz bij FOX: "Cambuur speelt ook met allemaal huurlingen, daar hoor je niemand over" Cambuur speelt met slechts 2. #sukkel #FOXSports reageer retweet
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ErikvanderWaard twitterde op zondag 05-10-2014 om 12:47:26Peter Bosz bij FOX: "Cambuur speelt ook met allemaal huurlingen, daar hoor je niemand over" Cambuur speelt met slechts 2. #sukkel #FOXSports reageer retweet
Naar de grensrechter lopen is blijkbaar ernstiger dan zo'n 4e man compleet verrot uitkafferen. Zoals Lowietje nog wel eens wil doen. Logicaquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk maar zelden trainers helemaal naar de grensrechter lopen.
Volgens mij was hij jelly
Ja, maar hij was buiten zijn vak hequote:Op zondag 5 oktober 2014 13:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Naar de grensrechter lopen is blijkbaar ernstiger dan zo'n 4e man compleet verrot uitkafferen. Zoals Lowietje nog wel eens wil doen. Logica
Stief liep gewoon het veld inquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar hij was buiten zijn vak he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |