SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is inderdaad tijd voor de meer dan verdiende 0-1quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef AFCNiels het volgende:
PSV zonder Depay is wel een heel groot verschil.
Hoesen is de nieuwe Ibrahimovic.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef Typisch het volgende:
Locadia is echt van het niveau Hoesen, kan er ook geen reet van.
Dat was GGMMquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoesen is de nieuwe Ibrahimovic.
Volgens j0rdii dan.
Ik weet het wel zeker. Wat een kut wedstrijd is ditquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik even ga schakelen met Man Utd v Everton.
Ik hoop nu steeds dat Man Utd verliest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik even ga schakelen met Man Utd v Everton.
Als je Jozefzoon op zijn plek zet is dat niet heel verwonderlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef AFCNiels het volgende:
PSV zonder Depay is wel een heel groot verschil.
Hoesen heeft tenminste nog gescoord tegen FC Barcelonaquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:04 schreef Typisch het volgende:
Locadia is echt van het niveau Hoesen, kan er ook geen reet van.
Je hebt een spektakel verwacht?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Wat een kut wedstrijd is dit
Locadia 3x tegen VVV.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoesen heeft tenminste nog gescoord tegen FC Barcelona
Bedankt Hans.quote:
O is dat nieuw?quote:
quote:
quote:
Ik vind niet dat jullie Stinho moeten uitlachen omdat hij alleen maar oneliners postquote:
Aldus jij, houd toch je teringbek johquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind niet dat jullie Stinho moeten uitlachen omdat hij alleen maar oneliners post
In 10 minuten ja.quote:
Nounou. Bekquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus jij, houd toch je teringbek joh
Laat je niet zo provocerenquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom ik voor je op krijg ik stoere praat in mijn gezichtquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV komt voor en jij raakt geïrriteerd. Is er een causaal verband?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geheel toevallig, dus nee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV komt voor en jij raakt geïrriteerd. Is er een causaal verband?
Dan moet je leren incasseren.quote:
Als hij niet zo klein geweest was, dan was dat een hele makkelijke bal geweest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Knappe redding van PSV jeugdexponent Coutinho.
onzin. Hij is helemaal niet zo klein.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij niet zo klein geweest was, dan was dat een hele makkelijke bal geweest.
Dat zei ik vannacht ook xDquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
onzin. Hij is helemaal niet zo klein.
Ik kan je een naam geven, maar dat doe ik niet omdat het Brands is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me toch af welke beunhaas bij de technische directie van PSV dacht dat Jozefzoon wel een goede breedteaankoop was.
1.80quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een beetje sneu om dat aan je zelf steeds te moeten bevestigen.quote:
THAT'S WHAT SHE SAIDquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeefuik lijkt me een betere breedteaankoop.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me toch af welke beunhaas bij de technische directie van PSV dacht dat Jozefzoon wel een goede breedteaankoop was.
beetje frusty, stijn?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die kutclub eens failliet, hoeven we jou ook niet meer zien te posten hier.
Misschien is hij ziek.quote:
Heb je het nou over Feyenoord? Die spelen nog niet eens. Maar ik deel je wens wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die kutclub eens failliet, hoeven we jou ook niet meer zien te posten hier.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je het nou over Feyenoord? Die spelen nog niet eens. Maar ik deel je wens wel.
Ik begrijp je teleurstelling, tegen die andere club uit Rotterdam lukte het vier jaar geleden nog om 10 keer te scorenquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het moest dus 3-0 zijn. Monsterscore ontnomen.
0-3quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp je teleurstelling, tegen die andere club uit Rotterdam lukte het vier jaar geleden nog om 10 keer te scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |