Je kunt wel interessant doen met je 'quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:52 schreef Ceberut het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trias_politica
[..]
En wie had het over "moeten"?
Het OM moet het ook niet voorleggen aan de rechter. Artikel 12 sv is de waarborg van het systeem. Als dat gewenst is, kunnen bepaalde partijen gebruik maken van de mogelijkheid om de keuze van het OM te laten toetsen door de rechter.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:05 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Je kunt wel interessant doen met je '', maar je maakt jezelf belachelijk door niet eens in te zien dat het moeten voorleggen van een zaak aan de rechter zoveel wil zeggen dat het OM niet meer zelf kan oordelen welke zaken aan de rechter moeten worden voorgelegd, en welke niet. Daar zitten zoveel nadelen aan, dat ik niet eens weet waar te beginnen met op die onzin in te gaan.
Het antwoord is: omwille van de trias politica. Daarom bestaat artikel 12 sv.quote:Dat heeft het OM al beoordeeld na uitgebreid onderzoek. Waarom zou de rechter dat nogmaals moeten doen?
Ja. Gewoon ja. iets met empathie enzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:07 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Iets met normen en waarden en zo.
Dat woord komt in het Marokkaans woordenboek niet voor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Gewoon ja. iets met empathie enzo
Ha-ha-haquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat woord komt in het Marokkaans woordenboek niet voor.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Gewoon ja. iets met empathie enzo
quote:
quote:
Na die quote-alert hoopte ik eigenlijk op een fatsoenlijke eloquente post met goede tegenargumenten, maar je reactie op mij en op andere van je medemensen maken pijnlijk duidelijk dat dat er nimmer in zal zitten. Dit lijkt meer op Pret met Tourette. Leuk voor in ONZ, maar in een subforum als deze reken ik toch niet op dit niveau.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je moeder ofzo. Ik heb godverdomme niet met je geknikkerd ofzo.
Oke Sjaakquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:44 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
[..]
[..]
Na die quote-alert hoopte ik eigenlijk op een fatsoenlijke eloquente post met goede tegenargumenten, maar je reactie op mij en op andere van je medemensen maken pijnlijk duidelijk dat dat er nimmer in zal zitten. Dit lijkt meer op Pret met Tourette. Leuk voor in ONZ, maar in een subforum als deze reken ik toch niet op dit niveau.
Ik heb geen flauw idee waar ik op reageer. Dikwijls zijn de oke's voor reacties zo stupide dat ik niet de moeite wil nemen er een uitgebreide reactie op te geven. Derhalve.quote:
Je kent de familie persoonlijk ?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef stopnaald het volgende:
[..]Dit tuig weet niet eens hoe je dat spellen moet, laat staan dat ze weten wat het is.
Oke sjaakquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar ik op reageer. Dikwijls zijn de oke's voor reacties zo stupide dat ik niet de moeite wil nemen er een uitgebreide reactie op te geven. Derhalve.
Ik wel. Ze aanbidden de duivel (Heil Lucifer!) en maken plannen om zoveel mogelijk mensen aan de vlammen der Hel te voeren.quote:
Helaas lijkt hij het gelijk te willen bewijzen van de uitspraak: het is beter te zwijgen en anderen zullen denken dat je een dwaas bent dan dat je spreekt en zo elke twijfel daaromtrent wegneemt.quote:
Bedankt voor de feedback Henk.quote:
Oke Sjaakquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Helaas lijkt hij het gelijk te willen bewijzen van de uitspraak: het is beter te zwijgen en anderen zullen denken dat je een dwaas bent dan dat je spreekt en zo elke twijfel daaromtrent wegneemt.
Ik dacht dat jij Henk wasquote:
Is dat je eigen uitspraak?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef Dik_Troll het volgende:
het is beter te zwijgen en anderen zullen denken dat je een dwaas bent dan dat je spreekt en zo elke twijfel daaromtrent wegneemt
Hallo Klaas. Ik heet Jean-Francois. Laten we nu weer terug ontopic gaan.quote:
Wat is je mening over dit onderwerp, Sjaak?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo Klaas. Ik heet Jean-Francois. Laten we nu weer terug ontopic gaan.
Ik vind het een zeer gevoelige en pijnlijke kwestie die enkel verliezers kent. Wat jij, Klaas?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is je mening over dit onderwerp, Sjaak?
Daar kan ik mij wel in vinden, toch vind ik niet dat je de juweliersvrouw iets kwalijk kan nemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het een zeer gevoelige en pijnlijke kwestie die enkel verliezers kent. Wat jij, Klaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |