Ik zou je willen verjagen met pek en veren, maar daar zouden de Action-Annies ook nog iets van kunnen fröbelen ben ik bang.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb wel een Action vlinder aan mijn schutting hangen.
*duikt*
Wtfquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand heeft een vliegengordijn gemaakt van van die minikraaltjes. Ze is er een paar maanden mee bezig geweest. Waar halen die vrouwen de tijd vandaan?![]()
En trouwens, deze dingen liggen echt voor een paar euro bij de Action, Wibra of Euroland. Ik zou hier dus echt geen moeite voor gaan zitten doen![]()
[ afbeelding ]
of nog erger hoom ipv homequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die schouw!! Als hier een huis van de woningbouw verkocht wordt staat dat ding er ook in.![]()
![]()
En nog meer Action-kitsch.
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
En bij elk huis wat ze verkopen flikkeren ze er van die nepmeubels in. En altijd wel ergens een woordje. (Home of iets dergelijks)![]()
Na dit topic snap ik wel waarom al die freubelwinkeltjes in ons dorp het zo goed doen. ("Lifestyle" is vaak iets wat terug komt in de naam van die winkels.) Wij hebben een stuk of 4 van die winkeltjes.Mijn dorp, wat doe je.
Het idee is wel leuk, het is alleen to muchquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:35 schreef tomatenrood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://jeanette-justjeanette.blogspot.nl/
Ze zal wel alleenstaand zijn, want kan me niet voorstellen dat een vent in zo'n huis kan wonen
Die derde foto vind ik dan welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:35 schreef tomatenrood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://jeanette-justjeanette.blogspot.nl/
Ze zal wel alleenstaand zijn, want kan me niet voorstellen dat een vent in zo'n huis kan wonen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
Wat hoor ik. Is de dikkedijenvleessjaalbrigrade neergestreken in de KLB om neerbuigend te doen richting mensen die wel creatief en vindingrijk zijn?
Jaaaa!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
Wat hoor ik. Is de dikkedijenvleessjaalbrigrade neergestreken in de KLB om neerbuigend te doen richting mensen die wel creatief en vindingrijk zijn?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou je willen verjagen met pek en veren, maar daar zouden de Action-Annies ook nog iets van kunnen fröbelen ben ik bang.
Ik ben creatief en vindingrijk op andere vlakken. En daar gebruik ik soms ook Action meuk voor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb koplampen en ruitensproeiervloeistof van de Action in mijn auto.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb wel een Action vlinder aan mijn schutting hangen.
*duikt*
De dikkedijenvleessjaalbrigade is toch juist dezelfde als die creabeaactionfreubelkuttenclub?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik FOK! soms ook weleens zonder bril, maar ik denk dat als je het ding opzet jij je eigen het leplazerus schrikt. Het is echt afschuwelijk allemaal.quote:
Sjezus wat een graftuin..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:58 schreef waxmask het volgende:
Ook jouw tuin kan er zo uit zien!
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeee!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En van oude handdoeken en cement
naar ultrahippe bloembakken
Dit inderdaad, en al die t*fuszooi afstoffen elke keer, smerige stofnesten!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou al die zooi niet in en om mijn huis willen hebben... als vrouw al niet.
Hiervan denk ik dan nog oke...dit kan nog netquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Als iemand zich afvraagt waar Sinterklaas zich dit jaar verstopt, hier is u antwoord.
[ afbeelding ]
In het wit of zwart zouden deze nog best oke zijn....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:27 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit al vreselijk, maar geloof dat ik de 'nieuwe mode' overal die zooi opsmeren net zo erg vindt!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:29 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
we konden geen leuke lamp vinden... Dus hang je je f*cking rasp maar op.....
Op vrijdag 3 oktober 2014 21:22 schreef Probability het volgende:
Hahahahaha aarrrrrgggggwwww....neee......quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:12 schreef waxmask het volgende:
En daar kan vanaf nu Jeannette ook bij.
[ afbeelding ]
Jeanette is een vlotte 50 plusser, met dito kapsel en heeft van de twee dingen waar ze het meest van houdt omgetoverd tot 1 hobby. Namelijk fotografie en interieur.
[ afbeelding ]
http://jeanette-justjeane(...)er-de-appelboom.html
Weer eens wat anders dan al die kutkloontjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is Gesso?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:14 schreef Mord_Sith het volgende:
Gesso is toch wel de aids van de moderne huisvrouw geloof ik...
Een soort cementverf die gebruikt wordt voor de bouw. Maar dat is niet hip genoeg, dus gebruiken ze het nu ook op kaarsjes.quote:
volgens mij is dat muurvuller en decoverfquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:03 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dat spulletje, wat die ene dame op haar luchtverfrisser had gedaan
Maakt niet uit hoe het heet, het geeft toch allemaal hetzelfde vreselijke effect....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij is dat muurvuller en decoverf
door de muurvuller roeren ze ook nog eens koffiedrab, schelpenzand, oestergrit of weet ik veel wat om het effect nog even te verhogenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe het heet, het geeft toch allemaal hetzelfde vreselijke effect....
Nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:37 schreef Crientj het volgende:
Omg nee, een van die ria's wil een oude wereldbol gaan oververven
Ik heb de halve selectie gebruiksvoorwerpen dan de Action in mijn huis, net als verschillende posters hier. Maar geen gepimpte Meuk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb koplampen en ruitensproeiervloeistof van de Action in mijn auto.
Echt, die Actionfundamentalisten zijn in staat een antiek meubelstuk met een waarde van duizenden euro's zonder blikken of blozen te vernaggelen met glitters en betonverf. Zonder het door te hebben ook, dat ze hun appeltje voor de dorst aan het pimpenverneuken zijnquote:
Neeeeeeeee zo zonde!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:37 schreef Crientj het volgende:
Omg nee, een van die ria's wil een oude wereldbol gaan oververven
Nou echt he!! Ik heb er echt geen worden voor!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Echt, die Actionfundamentalisten zijn in staat een antiek meubelstuk met een waarde van duizenden euro's zonder blikken of blozen te vernaggelen met glitters en betonverf. Zonder het door te hebben ook, dat ze hun appeltje voor de dorst aan het pimpenverneuken zijn
Precies. Zo zonde.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Echt, die Actionfundamentalisten zijn in staat een antiek meubelstuk met een waarde van duizenden euro's zonder blikken of blozen te vernaggelen met glitters en betonverf. Zonder het door te hebben ook, dat ze hun appeltje voor de dorst aan het pimpenverneuken zijn
Oh sorry. Photoshop de naam later wel weg. Mobiel gaat dat niet zo handig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zonder namen dus, zoals aangegeven in deel 1
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
De Gerda's en Annies van Nederland zijn het bijna allemaal met elkaar eens dat het zonde is om de wereldbol te pimpen.
Goh dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
De Gerda's en Annies van Nederland zijn het bijna allemaal met elkaar eens dat het zonde is om de wereldbol te pimpen.
pfieuwquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
Ook overal waar maar plek is staan dingen uitgestaldquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:38 schreef Elvi het volgende:
En zo ziet je huis eruit na uren freubelen met gesso/krijtverf/muurvuller/cement.
[ afbeelding ]
Kleurrijk
Brrr en ook overal 2 van..... Voor extra freubel plezier...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:38 schreef Elvi het volgende:
En zo ziet je huis eruit na uren freubelen met gesso/krijtverf/muurvuller/cement.
[ afbeelding ]
Kleurrijk
Symmetrie is gewoon heel belangrijk voor Anja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Brrr en ook overal 2 van..... Voor extra freubel plezier...![]()
Ja doet jan des bouvrie ook dus dan moet het wel goed zijn!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Brrr en ook overal 2 van..... Voor extra freubel plezier...![]()
godver wat een druk hok, minder is meer heeft ze niet begrepenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:38 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Kleurrijk
Dat schijnt echt Nederlands te zijn. Kennis uit Australië was hier en die vroeg me naar de reden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Symmetrie is gewoon heel belangrijk voor Anja.
Freubel hoarderquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
godver wat een druk hok, minder is meer heeft ze niet begrepen
Er zijn hele theorieen waarom symmetrie en verhoudingen als de gulden snede over het algemeen door de meeste mensen als "mooier" worden geïnterpreteerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat schijnt echt Nederlands te zijn. Kennis uit Australië was hier en die vroeg me naar de reden.Ik had uiteraard geen idee maar nu zie ik overal tweetjes.
Vooral dat "welcome" er nog bij...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:45 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop zo dat die rotzooi gaat schimmelen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat schijnt echt Nederlands te zijn. Kennis uit Australië was hier en die vroeg me naar de reden.Ik had uiteraard geen idee maar nu zie ik overal tweetjes.
Over diepzinnig gesproken, dit is een freubel-in-wording:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Vooral dat "welcome" er nog bij...
"dat maakt het nou echt af! Lekker diepsinnugggg" dacht Gerda toen ze deze handgeschreven groet aan het kunstwerkjes toevoegde
Och, wat leuk bedacht!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef Leandra het volgende:
Ik heb nog van deze kleine jampotjes (vooral de peer/kaneel is aan te bevelen) iemand een tip om met de lege potjes te freuebelen?![]()
[ afbeelding ]
En de gemiddelde Nederlandse doorzonwoning is toch al zo'n klein hok waar die donkere kleuren geen aanwinst zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef Elvi het volgende:
En al die freubelaars hebben een interieur in de kleuren wit, zwart, grijs en beige
Oh wow, maar ik ben bang dat die jampotjes daar echt te klein voor zijn... toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Och, wat leuk bedacht!
Ik houd zelf het meest van gesso met glitters. Gesso is heel stoer van zichzelf, maar de glitters geven er net het glamoureffect aan!
Dan zou ik het versieren met een kralenketting en een strikje van kant. Als je durft nog een hippe broche!
Tot slot een inspirerende tekst. Ik kijk altijd graag naar boeda, je weet wel, die god uit Azië waar je ook altijd die beeldjes van hebt. Hij had heel diepe uitspraken, zoals ''geniet van het leven, je hebt er maar een!''
Hihi, mocht dat zo zijn, dan doe je er vier op een dienblad en een leuke kandelaar er bij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wow, maar ik ben bang dat die jampotjes daar echt te klein voor zijn... toch?
Of je ziet de kans om als eerste de nieuwste rage te ontketenen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wow, maar ik ben bang dat die jampotjes daar echt te klein voor zijn... toch?
Iets met bruintinten? Google dan even op 1 man 1 jar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef Leandra het volgende:
Ik heb nog van deze kleine jampotjes (vooral de peer/kaneel is aan te bevelen) iemand een tip om met de lege potjes te freuebelen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Och, wat leuk bedacht!
Ik houd zelf het meest van gesso met glitters. Gesso is heel stoer van zichzelf, maar de glitters geven er net het glamoureffect aan!
Dan zou ik het versieren met een kralenketting en een strikje van kant. Als je durft nog een hippe broche!
Tot slot een inspirerende tekst. Ik kijk altijd graag naar boeda, je weet wel, die god uit Azië waar je ook altijd die beeldjes van hebt. Hij had heel diepe uitspraken, zoals ''geniet van het leven, je hebt er maar een!''
Zo, daar heb ik lang niemand over gehoord haha! Bestaat dat nog joh?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:03 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Iets met bruintinten? Google dan even op 1 man 1 jar.
'Help mijn vrouw is freubelaarster'. Gepresenteerd door Natasha Froger die na een meelevend gesprekje met de arme man en getraumatiseerde kinderen de vrouw confronteert met de gevolgen van haar geknutsel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:21 schreef Evertjan het volgende:
het ergst is nog wel dat deze vrouwen meestal ook nog getrouwd zijn met een man. Deze mannen moeten toch ook hier tegenop treden of zouden die al helemaal gehersenspoeld zijn???? Tijd om Maxim Hartman naar deze gezinnen te sturen en die mannen en kinderen te redden.
En dat ze dan 2 maand later gaan kijken of ze toch niet stiekem weer freubels heeft toegevoegd..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
'Help mijn vrouw is freubelaarster'. Gepresenteerd door Natasha Froger die na een meelevend gesprekje met de arme man en getraumatiseerde kinderen de vrouw confronteert met de gevolgen van haar geknutsel.
"Maar dit kan toch niet langer Ria. Kijk wat het doet met je man en je kinderen! Als wij je nou helpen, ga je dan akkoord met een makeover? Maar dan moet je beloven dat je daarna je het interieur, de klusspullen van je man en het speelgoed van de kinderen met rust laat."
Ria gaat akkoord want tja, tv camera's en Natasha in je huis, maar krijg halverwege een terugval waarbij ze de nieuwe bank aanvalt met gesso, een lijmpistool en glitter. Haar man stormt het huis uit, de kinderen werpen zich wanhopig op de vloer en Natasha wordt weer opgetrommeld voor een laatste interventie. Na veel tranen en ruzie volgt dan eindelijk de grote onthulling van het nieuwe interieur. Zonder gesso, bordjes die vertellen dat je in een echt huis bent en vernaggeld antiek. Gelukkig, oma's antieke dressoir heeft Henk nog net kunnen redden en staat dat niet prachtig naast die niet opgeleukte lamp van de Leenbakker?
Eind goed, al goed. Ik zeg doen. Leuk voor de woensdagavond na GTST.
quote:Na een renovatieproject heb ik nu o.a. een nieuwe toilet. Wil hem gaan inrichten in Beach - style! Iemand ideetjes en foto's?
Jij hebt duidelijk je hobby-roeping gemistquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:57 schreef Kyubey het volgende:
Och, wat leuk bedacht!
Zand op de grond, hoef je ook niet te dweilen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
Dit gaat ook vast een topresultaat geven.
[..]
Dan heb je alleen een harkje nodigquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zand op de grond, hoef je ook niet te dweilen.![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:14 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Nee, jullie zien het verkeerd.
Natasja komt dan in een totaal ander huis terecht, want Ria was zo in de war dat ze bij een willekeurig huis is binnen gelopen waar "home" in de vensterbank stond. En daar woont ze nu samen met een andere Ria.
Omg, arme beest..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:40 schreef Elvi het volgende:
Freubelen voor Dierendag!
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |