Hiervan denk ik dan nog oke...dit kan nog netquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Als iemand zich afvraagt waar Sinterklaas zich dit jaar verstopt, hier is u antwoord.
[ afbeelding ]
In het wit of zwart zouden deze nog best oke zijn....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:27 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit al vreselijk, maar geloof dat ik de 'nieuwe mode' overal die zooi opsmeren net zo erg vindt!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:29 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
we konden geen leuke lamp vinden... Dus hang je je f*cking rasp maar op.....
Op vrijdag 3 oktober 2014 21:22 schreef Probability het volgende:
Hahahahaha aarrrrrgggggwwww....neee......quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:12 schreef waxmask het volgende:
En daar kan vanaf nu Jeannette ook bij.
[ afbeelding ]
Jeanette is een vlotte 50 plusser, met dito kapsel en heeft van de twee dingen waar ze het meest van houdt omgetoverd tot 1 hobby. Namelijk fotografie en interieur.
[ afbeelding ]
http://jeanette-justjeane(...)er-de-appelboom.html
Weer eens wat anders dan al die kutkloontjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
Wat hoor ik. Is de dikkedijenvleessjaalbrigrade neergestreken in de KLB om neerbuigend te doen richting mensen die wel creatief en vindingrijk zijn?
Wat is Gesso?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:14 schreef Mord_Sith het volgende:
Gesso is toch wel de aids van de moderne huisvrouw geloof ik...
Een soort cementverf die gebruikt wordt voor de bouw. Maar dat is niet hip genoeg, dus gebruiken ze het nu ook op kaarsjes.quote:
volgens mij is dat muurvuller en decoverfquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:03 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dat spulletje, wat die ene dame op haar luchtverfrisser had gedaan
Maakt niet uit hoe het heet, het geeft toch allemaal hetzelfde vreselijke effect....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij is dat muurvuller en decoverf
door de muurvuller roeren ze ook nog eens koffiedrab, schelpenzand, oestergrit of weet ik veel wat om het effect nog even te verhogenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe het heet, het geeft toch allemaal hetzelfde vreselijke effect....
Nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:37 schreef Crientj het volgende:
Omg nee, een van die ria's wil een oude wereldbol gaan oververven
Ik heb de halve selectie gebruiksvoorwerpen dan de Action in mijn huis, net als verschillende posters hier. Maar geen gepimpte Meuk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb koplampen en ruitensproeiervloeistof van de Action in mijn auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |